Mjeshtëria e shitjes (10): Pesë pikat e prezantimit të produktit - Business Magazine Albania

Mjeshtëria e shitjes (10): Pesë pikat e prezantimit të produktit


Gjatë këtij procesi ju duhet të lini përshtypje të mirë. E, për të realizuar një shitje me sukses, iu rekomandoj këto pika të prezantimit:

1. Përgatituni

Bëhuni gati të ballafaqoheni me sfidat në prezantim – të produktit ose të shërbimit tuaj – tek klienti. Kjo nënkupton që ju duhet ta njihni produktin tuaj në detaje; ta njihni industrinë në të cilën punoni dhe ta dini se çfarë ofron konkurrenca juaj (dhe çfarë thotë konkurrenca për produktin tuaj).

2. Besoni

Besoni në produktin/shërbimin tuaj. Pa dyshim, ky është komponenti më kritik i çdo prezantimi. Kur diskutoni për zgjidhjet që i ofroni klientit, a jeni energjik? A tregon zëri juaj qartësi dhe entuziazëm gjatë prezantimit? A e tregon gjuha juaj e trupit entuziazmin? Nëse jo, duhet ta ndryshoni qasjen. Tek e fundit, nëse nuk jeni të pasionuar me produktin tuaj, si mund të prisni që klienti juaj të jetë i motivuar për ta blerë?

prezantimit

3. Ushtrohuni

Të dish “çfarë duhet bërë” dhe ta “bësh” (veprosh) janë dy gjëra të ndryshme. Atletët, muzikantët dhe profesionalistët e tjerë ushtrohen për përformancën e tyre. Këtë gjë duhet ta bëni edhe ju. Mbi të gjitha, të ardhurat tuaja varen nga aftësia juaj për ta ndihmuar blerësin – për ta parë si vlerë atë që ju i ofroni. Ushtrohuni me partnerin tuaj dhe merrni një reagim (vlerësim). Nëse nuk keni partner, atëherë ushtrohuni para pasqyrës (xhirojeni veten duke e bërë prezantimin e plotë).

4. Zbatoni

Kjo ka rëndësi të veçantë kur jeni i/e ri/re në shitje, ose kur nuk keni bërë prezantim për një kohë të gjatë. Ushtrimi është i domosdoshëm dhe shumë i rëndësishëm, mirëpo kjo është baraz me zero nëse nuk ballafaqoheni drejtpërdrejtë me klientin tuaj. Vetëm kështu do të merrni përvojë reale.

5. Përsosmëria

Mjeshtri i shitjes kurrë nuk ndalet së mësuari – nga përvoja e tij dhe nga përvojat e të tjerëve. Ai vazhdimisht është në kërkim të detajeve dhe korigjimit të vetes që të ketë përvojë më të mirë me blerësin dhe të arrijë rezultate më të mira.

Për sukses në shitje nuk keni nevojë për ndonjë dhunti të veçantë hyjnore. Ju keni talent, por ajo çfarë duhet të bëni është të përparoni me përkushtim, me disiplinë dhe me vetëbesim.

Për më tepër informacione, pyetje, për trajnime individuale ose të dedikuara për kompaninë tuaj, mund të kontaktoni në adresat e mëposhtme:
Email: denis.gafuri@smardonline.com
Twitter: @DenisGafuri
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/denis-gafuri-1a174334
Facebook: https://www.facebook.com/denis.gafuri

burimi: Telegrafi

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0