7 këshilla për të krijuar përmbajtje që tërheq në LinkedIn


A e dini se LinkedIn ka mbi 600 milionë përdorues dhe vetëm 1 milion prej tyre publikojnë rregullisht përmbajtje?

Këta janë anëtarët më me ndikim dhe më të suksesshëm të komunitetit LinkedIn. Mesatarisht, çdo postim arrin profesionistë që përfshijnë 21 industri dhe 9 vende të ndryshme.

Ndërsa çdo anëtar i LinkedIn ka një arsye të ndryshme për të qenë në site, një gjë është e vërtetë për të gjithë: krijimi i përmbajtjes që provokon diskutim është një faktor kryesor në zgjedhjen e ndikimit të tyre në LinkedIn. Profesionistët në LinkedIn, që postojnë rregullisht përmbajtje me cilësi të lartë kanë më shumë angazhime, njihen më mirë në industritë e tyre dhe ka më shumë të ngjarë të shihen si udhëheqës mendimtarë.

Lexoni: Këto 5 aftësi janë çelësi për rritjen në karrierë, sipas LinkedIn

Por, si arrijnë ata të krijojnë këto përmbajtje që provokojnë diskutime?

  1. Vendosni një titull specifik dhe unik

Është shumë e rëndësishme të theksohet se titulli i një artikulli mund të ketë rëndësi edhe më shumë se vetë përmbajtja. Mendojeni kështu: nëse keni një titull të mërzitshëm ose të paqartë, shumica e njerëzve nuk do të klikojnë as në artikull. Për t’i tërhequr vëmendjen njerëzve, artikulli juaj duhet të jetë specifik dhe unik.

Titujt më efektivë janë ato që u tregojnë njerëzve saktësisht se çfarë të presin, të bëjnë një pyetje të rëndësishme, të përfshijnë një premtim dhe të veprojnë si një guidë “si të”.

  1. Krijoni zërin tuaj unik

Nëse përmbajtja juaj ofron informacion të përgjithshëm dhe tingëllon sikur të ishte shkruar nga kushdo në industri, nuk do të provokojë diskutim. Përmbajtja juaj duhet të jetë e freskët dhe unike. Për të krijuar këtë lloj përmbajtje, së pari duhet të krijoni zërin tuaj unik.

Kur dikush lexon artikullin tuaj, ai duhet të jetë në gjendje të thotë: “Po, kjo tingëllon tamam si __.” Kjo strategji është vitale jo vetëm për krijimin e përmbajtjes që provokon diskutim, por edhe për krijimin e markës tuaj.

  1. Shkruajini audiencës që synoni

Para se të filloni të shkruani, pyesni veten: “A do të lidhet kjo me audiencën time të synuar?” Nëse përgjigja është JO, atëherë hidheni poshtë të gjithë artikullin.

Ndërsa mund të jetë kënaqësi të shkruani për tema që ju interesojnë, nëse nuk lidhet me audiencën e synuar nuk do të jetë efektive. Sidoqoftë, para se t’i përgjigjeni pyetjes së parë, duhet të mësoni se kush është audienca juaj e synuar dhe për çfarë ajo ka nevojë.

Kur keni një informacion më të mirë të audiencës tuaj të synuar, ju mund të krijoni përmbajtje që tërheq, intriguese dhe të dobishme për ta.

Lexoni: 10 aftësitë më të kërkuara të vitit 2019, sipas LinkedIn

  1. Përqëndrohuni tek cilësia

Ndërsa publikoni përmbajtje të vazhdueshme në profilin tuaj është e rëndësishme që të keni “cilësi mbi sasi” sidomos kur bëhet fjalë për përmbajtjen e LinkedIn.

Nëse përmbajtja juaj është e gjatë, plot me informacion të panevojshëm dhe formatohet si një paragraf i gjatë, askush nuk do ta lexojë atë. Mos u nxitoni në përmbajtjen tuaj vetëm për të përmbushur afatet e publikimit. Në vend të kësaj, përqëndrohuni të shkruani artikuj që i përgjigjen në mënyrë të përmbledhur një pyetjeje që ka audienca juaj. Mos harroni të lini disa hapësira boshe në përmbajtjen tuaj dhe të shkruani fakte të rëndësishme.

  1. Tregoni histori

Një nga metodat më efektive të krijimit të përmbajtjes është tregimi i historive. Përfshirja e historive në përmbajtjen tuaj të LinkedIn mund të rrëmbejë lehtësisht vëmendjen e lexuesit dhe t’i bëjë ata të lexojnë të gjithë artikullin. Këto histori mund të jenë në lidhje me klientët ose sukseset dhe pengesat tuaja personale.

  1. Postoni direkt në Linkedin

Ju mund të keni një blog në website tuaj që përdorni për të marketuar veten. Kjo është fantastike! Por mos u mbështetni vetëm në ato artikuj kur bëhet fjalë për LinkedIn. Ndërsa nuk ka asgjë të keqe në ribotimin e artikujve tuaj herë pas here në platformat e tjera, mos e bëni këtë një zakon.

Postimi direkt në LinkedIn ju lejon të rrisni rrjetin tuaj dhe të ndërveproni me miqtë tuaj aty. Kjo do t’ju ndihmojë të bëheni një udhëheqës në vetë platformën.

  1. Angazhohuni në komente

Sigurohuni që të përfshiheni në seksionin e komenteve në artikujt tuaj! Thjesht postimi i artikullit tuaj nuk është i mjaftueshëm nëse dëshironi të optimizoni ndikimin tuaj në LinkedIn. Përgjigjuni komenteve, filloni dialogoni dhe trogojini rrjetit tuaj se dëshironi të krijoni marrëdhënie me ta.

Lexoni: Rregulli i thjeshtë nga CEO i LinkedIn, që do ju bëjë të eleminoni mbledhjet e padobishme

/Shkruar nga Kim Peterson Stone në LinkedIn

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale