10 aftësitë më të kërkuara të vitit 2019, sipas LinkedIn - Business Magazine Albania

10 aftësitë më të kërkuara të vitit 2019, sipas LinkedIn


A po kërkoni për një fillim të ri gjatë 2019? Ndoshta dëshironi të përshtateni? Të mësoni një aftësi të re? Ose të ndryshoni karrierën?

Sipas analizave nga rrjeti LinkedIn, punëdhënësit e 2019-ës po kërkojnë një kombinim të aftësive hard dhe soft, me krijimtarinë që e kryeson listën e atributeve të dëshiruara. Rezultatet u finalizuan me raportin e Forumit Ekonomik Botëror, i cili arriti në përfundimin se aftësitë “njerëzore” si origjinaliteti, iniciativa dhe mendimi kritik ka gjasa të rriten në vlerë pasi teknologjia dhe automatizimi po avancojnë.

Lexoni: 8 gjërat që duhet të bëni në LinkedIn për të forcuar karrierën dhe biznesin tuaj gjatë 2019

“Përforcimi i një aftësie soft është një nga investimet më të mira që mund të bëni në karrierën tuaj, pasi ato kurrë nuk dalin nga stili,” shkroi Paul Petrone në një blog. “Plus, rritja e inteligjencës artificiale është duke i bërë aftësitë soft gjithnjë e më të rëndësishme, pasi ato janë pikërisht lloji i aftësive që robotët nuk mund të automatizojnë.”

Ekspertizë e përzierë

Me përparimin e Revolucionit të Katërt Industrial, punëdhënësit po kërkojnë një miksim më të madh të aftësive. Teksa teknologjitë si automatizimi dhe algoritmet krijojnë vende të reja pune me cilësi të lartë dhe fshijnë të tjera, kërkesa për kompetenca të tilla ka gjasa të rritet. Aftësitë hard në kërkesë gjithashtu pasqyrojnë botën gjithnjë e më të madhe dixhitale, me cloud computing dhe IA ​​që dalin në krye.

Lexoni: Kjo është puna më e kërkuar, sipas LinkedIn

Pas kreativitetit, LinkedIn tha se aftësitë e tjera ishin bindja, bashkëpunimi, përshtatshmëria dhe menaxhimi i kohës.

Në anën e aftësive hard, cloud computing ishte në krye të listës, ndërsa gjithnjë e më shumë shërbime dhe të dhëna migrojnë në cloud. Inteligjenca artificiale erdhi më pas, e ndjekur nga arsyetimi analitik, pasi kompanitë duhet të marrin vendime bazuar në një mori të dhënash që tani janë të aksesushme për ta. Menaxhimi i njerëzve erdhi i katërti, pasuar nga UX Design – procesi i bërjes së të gjitha këtyre teknologjive të reja të arritshme dhe të lehta për njerëzit që të bashkëveprojnë me to.

Robotët po vijnë

Gjithashtu ekziston një “rritje e paqëndrueshmërisë së aftësive” ku teknologjia ndryshon profilet e shumë vendeve aktuale dhe kërkohen kompetenca të ndryshme. Vlerësohet se më shumë se gjysma e të gjithë të punësuarve do të kërkojnë riintensim të konsiderueshëm dhe riaftësim në vitet e ardhshme.

Dhe mesazhi për politikëbërësit është i qartë: një qasje strategjike është e nevojshme për të menaxhuar ndryshimet që janë duke u zhvilluar.

Lexoni: Si të ndërtoni brandin tuaj personal në LinkedIn

“Ndryshimet që po ndodhin në fuqinë punëtore do të eleminojnë disa pozicione, por në të njëjtën kohë krijojnë mundësi të reja për të tjerët,” sipas raportit. “Megjithatë, maksimizimi i fitimeve dhe minimizimi i humbjeve kërkon vëmendje jo vetëm nga politikëbërësit, por edhe përgjigje koherente nga kompanitë për të gjetur zgjidhje të favorshme për punonjësit dhe për veten e tyre”.

burimi: weforum

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0