Ushqimet gjithnjë e më shtrenjtë. Inflacioni në Korrik 2.3%

Ushqimet gjithnjë e më shtrenjtë. Inflacioni në Korrik 2.3%


Çmimet janë rritur së fundi, duke e çuar inflacionin në 2.3% gjatë muajit korrik.

Inflacioni prej kohësh është në nivele të ulëta dhe larg objektivit të Bankës së Shqipërisë prej 3%.

Sipas të dhënave të Institutit të Statistikave, rritja mesatare e çmimeve po vjen kryesisht nga çmimet e prodhimit bazë “Ushqime dhe pije joalkoolike”. Në korrik rreth gjysma e infacionit u krijua pikërisht nga ushqimet dhe pijet (1,18 pikë përqindjem nga 2.3 % në total).

Brenda grupit të ushqimeve çmimet e nëngrupit “zarzavate përfshirë patatet” u rritën me 18,3 %, pasuar nga nëngrupet “fruta” me 2,7 %, “vajra dhe yndyrna me 2,4 %.

Në rritjen e çmimeve kanë ndikuar gjithashtu edhe inflacioni tek qiraja, lënda djegëse dhe energjia elektrike dhe shërbimet e transportit. Sipas INSTAT të gjitha grupmallrat, janë me rritje çmimi dhe shitjesh.

Krahasuar me një vit më parë, në korrik, rritjen më të madhe e kanë pësuar shërbimet e argëtimit dhe kulturës me 4,6 % për të pasuar tek “Transporti” me 3,2 %.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0