Tom Goodwin, kreu për inovacionin në Zenith Media dhe autori i Darvinizmi Dixhital, është folësi i radhës në Spark.me 2019 - Business Magazine Albania

Tom Goodwin, kreu për inovacionin në Zenith Media dhe autori i Darvinizmi Dixhital, është folësi i radhës në Spark.me 2019

~5 minuta lexim


Tom Goodwin është folësi i radhës në konferencën Spark.me, që do të zhvillohet në datat 25-26 Maj, në Tivat, Mal i Zi. Tom është zëvendës-president dhe kreu i inovacionit pranë Zenith Media, një nga agjencitë më të mëdha të medias në botë, ku ai ka për detyrë t’u paraprijë trendeve të reklamimit.

Pozicioni i tij kërkon që ai të kuptojë teknologjinë, sjelljet dhe platformat e reja dhe të parashikojë dhe të zbatojë zgjidhje për klientët që përfitojnë nga këto mundësi të reja. Një zëdhënës i industrisë, folës kryesor dhe komentator për të ardhmen e reklamimit, marketingut dhe biznesit, Tom është cituar në The Economist dhe New York Times. Ai është gjithashtu autor i Darvinizmi Dixhital. Në këtë libër, ai përshkruan supozimet e gabuara që bota e biznesit bën për botën “dixhitale”, harton strategji specifike për të çuar drejt transformimit të vërtetë dhe përshkruan ide dhe zgjidhje për kompanitë ambicioze që duan të përgatiten për të ardhmen dhe të kuptojnë atë që po vjen.

Lexoni: Peter Shankman, autori bestseller, eksperti i shërbimit ndaj klientit dhe sipërmarrësi serial është folësi më i ri në Spark.me 2019

Tom është votuar dy herë si Zëri #1 në Marketing dhe Social Media në LinkedIn. Ai u emërua “një nga 30 personat që duhet të ndiqni në Twitter” nga Business Insider dhe Fast Company. Tom ka kontribuar, ndër të tjera, për Guardian, TechCrunch, Forbes, AdAge, Adweek, Marketing Week, Inc, Digiday dhe Forumin Ekonomik Botëror.

Deri më tani Spark.me ka njoftuar pjesëmarrjen e 4 folësve – Anab Jain (folës në TED, dizajner, producent dhe bashkëthemelues i Superflux – një kompani inovacioni për dizajn dhe teknologji), Peter Shankman (5 herë autor bestseller, ekspert i shërbimit ndaj klientit dhe sipërmarrës serial. New York Time e ka quajtur “një rockstar që di gjithçka për mediat sociale.”), Jeremiah Owyang (një partner themelues i Kaleido Insights dhe Disruptive Technology Expert, i cili konsiderohet autoriteti më i madh në programet e inovacionit të korporatave) dhe Cate Murden (themeluese e PUSH, një biznes konsulence e bazuar në sjelljen njerëzore). Folës të tjerë do të publikohen në vazhdim në faqen e Business Magazine Albania.

Biletat e Spark.me janë në dispozicion në faqen zyrtare të konferencës www.spark.me. Studentët e shkollave të mesme, studentët në universitet, në studime pasuniversitare dhe PhD, të cilët janë deri në 27 vjeç mund të marrin biletën e tyre për çmimin special 50 €.

Çmimi i plotë i biletës është 300 €. Megjithatë, të gjitha palët e interesuara mund të përfitojnë nga ulja e çmimit të biletave dhe ta marrin atë për vetëm 250 €, deri në datën 14 Maj.

Lexoni: Spark.me 2019 hap thirrjet për aplikime për Konkursin e Startup-ve

Spark.me, një nga konferencat më të kuruara të biznesit/internetit në Europën Juglindore, do të mbahet në datat 25-26 Maj, 2019, në Porto Montenegro Auditorium, në qytetin e Tivarit, zemra e industrisë së turizmit bregdetar të Malit të Zi. Ky është viti i parë që Spark.me do të mbahet në Portin e Malit të Zi.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0