“Thyhet miti” i CEO-ve të suksesshëm, ja çfarë i bën ata të tillë


E ndërsa zhvillohet debati nëse rrogat e larta të ekzekutivëve të kompanisë janë të justifikuara, më shumë studime po përpiqen të ekzaminojnë me saktësi faktorët që ndikojnë në performancën e kompanisë gjatë mandatit të një CEO-je.

Shumë interesant ishte fakti se edhe CEO-ja me performancën më të lartë sipas Harvard Business Review, Lars Sørensen i Novo Nordisk të Suedisë, pranon se fati ka qenë forca kryesore e tij në arritjen e kësaj renditjeje.

Walter Frick, një editor senior i HBO-së, shkruan se fati në fakt luan një rol të madh, sipas kërkimeve të fundit shkencore. Një studim i Harvard Business School ka arritur në përfundimin se impakti i CEO-s në suksesin e kompanisë kap shifrat nga 2-22%, në varësi të industrisë. Ndërsa një tjetër studim nga A&M i Teksas-it, e pozicionon figurën e CEO-s me një shkallë ndikimi nga 4-5%.

“Nuk lipset nevoja e një studimi të kujdesshëm empirik për të arritur në përfundimin se arritjet e CEO-s nuk kanë për bazë vetëm aftësitë e tyre. Nëse kjo e fundit do të ishte e vërtetë, ‘kostumi’ i CEO-s nuk do të dominohej vetëm nga njerëzit me ngjyrë të bardhë,” shkruan Frick.

Meqë qenka kështu, nëse fati ndihmon një CEO të ketë sukses, atëherë cila është ajo gjë që e bën të pushohet nga puna? Një studim i vitit 2014 i Dirk Jenter nga Universiteti i Stanfordit dhe i Fadi Kanaan nga MIT zbuluan diçka tepër interesante: Pjesa dërrmuese e CEO-ve pushoheshin nga puna “si rezultat i faktorëve që ishin jashtë kontrollit të tyre”.

Sipas të dhënave, Jenter dhe Kanaan thanë se CEO-t kanë më shumë mundësi të pushohen nga posti ekzekutiv gjatë fazave të reçesionit të ekonomisë, më tepër se në periudhat kur industria operuese është në rritje. Dhe një detaj tjetër shumë i vlefshëm: Ka më pak shanse që CEO-t të pushohen nga puna si pasojë e një fati “të keq” si forcat ekonomike dhe më tepër shanse që të shpërblehen për shkak të fatit “të mirë”.

Si përfundim, Frick shkruan në HBR se CEO-t nuk kanë ndikim në performancën e një kompanie në atë nivel saç perceptohet nga audiencat. Iluzioni i kontrollit mbi kompanitë nga CEO-t është edhe ‘miku’ i tyre më i mirë, nga i cili ata “përfitojnë”.

“Është pak por e sigurtë, se mbi të gjitha CEO-t janë njerëz të talentuar, por kjo nuk është ajo që i ndan nga profesionistët e tjerë, aq mq pak që të jenë arsyeja sepse mund të jenë arsyeja që kompanitë dështojnë ose kanë sukses. Dhe as nuk është arsyeja që justifikon rrogën e tyre,” ka thënë Frick.”Thënë ndryshe, CEO-t kanë peshën e tyre, por është më e vogël se ajo që e mendojnë shumica e njerëzve.”

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale