AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me...

AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me njerëzit në PR dhe Marketing

AI është këtu për të qëndruar, por nuk mund të krahasohet me njerëzit në PR dhe Marketing

Me daljen në skenë të ChatGPT dhe chatbotëve të tjerë të inteligjencës artificiale, shumë profesionistë shprehin shqetësime rreth ndikimit të AI në industritë e tyre të veçanta. Për ta, ankthi dhe nervozizmi janë të dukshëm çdo ditë.

Njerëzit ende kanë rëndësi të madhe

Sidomos në industritë si marrëdhëniet me publikun dhe marketingu, njerëzit vazhdojnë të jenë të nevojshëm, edhe pse këto industri duket se janë gati për ndryshime radikale. Punëdhënësit ende kanë nevojë për profesionistë të kualifikuar dhe krijues që mund të krijojnë dhe të zbatojnë projekte që janë  të nivelit shumë të lartë për AI-në.

Lexo edhe: Të rinjtë po përdorin gjithnjë e më shumë Inteligjencën Artificiale për të bërë muzikë

AI është vetëm një mjet tjetër

Në industrinë e marketingut, kohërat tashmë janë ndryshuar, por nuk kanë eleminuar nevojën për marketerë të zgjuar që mund të mendojnë ndryshe. Nëse kujtoni kohën kur u shfaqën rrjetet sociale në fillim të viteve 2000, ishte e lehtë të gjendej shumë ankth dhe shqetësim që dominojnë diskursin sot, por platformat si Facebook dhe Twitter nuk bënë marketerët të zhduken. Platformat e mediave sociale nuk shkatërruan ekonominë e SHBA-së.

Mos u frikëso nga ndryshimi – përshtatu me të

Mos u frikëso nga teknologjia dhe ndryshimet që ajo shkakton. Në vend të kësaj, rishkruaj mënyrën tënde të menduarit dhe përpiqu të përfitosh nga teknologjia e re. Kjo përfshin mësimin dhe trajnimin, të cilat janë të rëndësishme sot sa ishin në fillim të shekullit të 20-të ose në fillim të viteve 2000.  Në fushën e PR-it, njerëzit mësuan si të dërgojnë njoftime për media. Ata e pranuan podcasting-un. Ata trajnuan veten për të përfituar nga shpikjet e reja në mënyrë që të bëheshin edhe më të suksesshëm në industrinë e tyre. Logjika e njëjtë aplikohet edhe në industri të tjera.

Nuk ka kuptim të friksohesh nga  ChatGPT. Nuk ka vlerë të ankohesh për AI-në. Ajo është këtu për të qëndruar. Tani është në dorën e qenieve njerëzore të përshtaten – ashtu siç kemi bërë për shekuj.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0