Tashmë nuk do të keni më nevojë të bëni Check-in


Njerëzit që udhëtojnë shpesh me avion e njohin mirë stresin para nisjes: Kur hapet check-in? Si është kodi i rezervimit? A do të ulem në një vend anash apo nga dritarja?

“AirlineCheckins.com”, produkt i Lufthansa Innovation Hub, i zgjidh të gjitha këto probleme duke e bërë automatikisht check-in për më shumë se 100 kompani ajrore në të gjithë botën. Pas shumë provash dhe testesh, AirlineCheckins.com është një zgjidhje mjaft e sofistikuar për të gjithë pasagjerët.

Lexoni: 6 mënyra që sipërmarrësit të jenë produktivë edhe në avion

“Të bësh check-in për një fluturim 24 orë përpara, gjatë kohës që paketon, mbyll punët e zyrës, planifikon udhëtimin, shton stres për pasagjerin, sidomos për ata që udhëtimin me avion e kanë pjesë të punës,” thotë Holger Schneider, drejtor i menaxhimit të Lufthansa Innovation Hub. “Qëllimi ynë është që ta eliminojmë këtë problem dhe ta bëjmë idenë e udhëtimit më të këndshëm.”

Pasagjerët mund të regjistrohen tek AirlineCheckins.com dhe të shprehin preferencën e tyre për vendin e uljes. Më pas programi bën automatikisht check-in për të gjitha fluturimet ku është përdorur adresa personale e e-mailit të pasagjerit. Si zgjidhja e parë e llojit të vet, AirlineCheckins.com nuk përfshin vetëm fluturimet nga Lufthansa Group airlines, por për të gjitha kompanitë e tjera të fluturimit që ofrojnë check-in online.

Gjatë fazës së testimit, AirlineCheckins.com u përdor nga 5000 pasagjerë nga 60 shtete. Në vitin 2016, 10000 pasagjerë u procesuan.

Lexoni: Lufthansa mbështet risitë dhe lejon shitjen e biletave të avionit nëpërmjet kanaleve dixhitale të palëve të treta

Gjatë javëve të fundit, sektori teknologjik i produktit u mbikqyr dhe u kontrollua për të parandaluar probleme të mundshme gjatë përdorimit dhe për të përballuar një numër të madh check-in-esh. Tashmë, përdoruesit mund edhe të përmendin pasagjerë të tjerë në profilin e tyre për të siguruar check-in e disa njerëzve njëkohësisht.

Gjithashtu, dokumentet e identifikimit mund të menaxhohen brenda për brenda profilit për të mos e komplikuar check-in për fluturimet internacionale.

“Ne e konsiderojme AirlineCheckins.com si pikënisja e një platforme për shërbime të lidhura me udhëtimet. Check-in online është shumë i nevojshëm për një kompani ajrore. Ky i fundit mund të ndiqet nga paketa ose oferta të lidhura me udhëtimet. Feedback –u i marrë nga testet e bëra na tregoi që produkti ynë i është drejtuar një nevoje të madhe të klientëve,” thotë Gleb Tritus, anëtar i bordit të menaxhimit tek Lufthansa Innovation Hub.

Tashmë produkti është në fazën e dytë të testimit. Testimi i parë provoi që shërbimi i përgjigjet nevojave të tregut dhe fokusi i ardhshëm është zhvillimi dhe validimi i modeleve të ndryshme të biznesit të lidhura drejtpërdrejt me klientin (p.sh. ofrimi i shërbimeve si marrja me qera e një makine, hotelet etj. të lidhura me destinacionin).

Lexoni: Albi Zhulali do të ofrojë platformën “Reception App” falas për të gjitha hotelet në Shqipëri

AirlineCheckins.com është ende falas për çdo pasagjerë.

Rreth Lufthansa Innovation Hub:

Lufthansa Innovation Hub, një degë tërësisht në pronësi të Grupit Lufthansa me bazë në Berlin, lidh grupin më të madh në botë të aviacionit me pjesëmarrësit përkatës të ekosistemeve globalë të teknologjisë dhe zhvillon zgjidhje të fokusuara drejt konsumatorëve për udhëtarët e së nesërmes. Me këtë rol, njësia krijon partneritet strategjik mes linjave ajrore të Grupit Lufthansa dhe kompanive përkatëse dixhitale. Lufthansa Innovation Hub gjithashtu zhvillon produkte të reja dhe shërbime që zbatohen në grup apo pozicionohen në treg si kompani të pavarura që adresojnë nevojat e të gjithë udhëtarëve. Kompania vendos në prioritet një fokus në nevojat e konsumatorëve, së bashku me vlefshmërinë sipërmarrëse të modeleve të biznesit dhe një bashkëpunim të ngushtë me sipërmarrësit serialë, investitorët dhe startup-et ekzistuese.

Burimi: newsroom.lufthansagroup.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale