Studimi i Harvardit: Sa fitojnë rrjetet sociale nga të miturit? - Business Magazine Albania

Studimi i Harvardit: Sa fitojnë rrjetet sociale nga të miturit?

Kompanitë e mediave sociale fituan më shumë se 11 miliardë dollarë vitin e kaluar nga reklamat për të miturit në SHBA, sipas një studimi të Harvardit.

Studiuesit thonë se gjetjet tregojnë nevojën për rregullimin e qeverisë për mediat sociale, pasi kompanitë që kërkojnë të fitojnë para nga fëmijët duke përdorur platformat e tyre nuk kanë arritur të vetë rregullohen.

Ata vënë në dukje se rregulloret, si dhe transparenca më e madhe nga kompanitë e teknologjisë, mund të ndihmojnë në zbutjen e dëmtimit të shëndetit mendor të të rinjve.

Për të arritur me fitimet, studiuesit përdorën numrin e vlerësuar të përdoruesve nën 18 vjeç në Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, X dhe YouTube në 2022.

Vetë platformat nuk e bëjnë publike se sa para fitojnë nga të miturit.

Sipas një studimi të Harvardit, YouTube gjeneroi më shumë të ardhura nga reklamat e ofruara për fëmijët nën 12 vjeç (959.1 milion dollarë), e ndjekur nga Instagram (801.1 milion dollarë) dhe Facebook (137.2 milion dollarë).

Ndërkohë, Instagram gjeneroi më shumë të ardhura nga reklamat nga përdoruesit e moshës 13-17 vjeç (4 miliardë dollarë), i ndjekur nga TikTok (2 miliardë dollarë) dhe YouTube (1.2 miliard dollarë).

Studiuesit vlerësojnë gjithashtu se Snapchat do të gjenerojë pjesën më të madhe të të ardhurave totale të reklamave në vitin 2022 nga përdoruesit nën moshën 18 vjeç (41 për qind), i ndjekur nga TikTok (35 41 për qind), YouTube (27 41 për qind) dhe Instagram (16 41 për qind).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0