Snapchat me përditësimin e ri do iu lejojë bizneseve të lançojnë biznesin e tyre


Snapchat po krijon kodet QR me një prekje më të personalizuar për bizneset.

Kompania po përditëson aplikacionin për të lejuar website-ve të kenë kodin e tyre QR. Sapo të skanohet, kodi automatikisht do të lançoje website-in e lidhur brenda aplikacionit SnapChat , duke e bërë të lehtë për bizneset që të çojnë përdoruesit tek website-i i tyre.

Një punonjës i një biznesi do të përdorë këtë përditësim të ri duke shkuar tek Settings, pastaj të selektojë Snapcodes dhe pastaj të shtypë Create Snapcod. Ato pastaj mund të insertojnë URL për website-in e tyre, gjithashtu mund të vendosin një imazh të website-it, i cili do të shërbeje si logo fantazëm në Snapchat.

Dhe pastaj ato mund ta përdorin këtë kod QR të snapchat sa herë të duan.

Epo cili është qëllimi i gjithë kësaj?

Kodet e bëjnë më të lehtë që përdoruesit të ndjekin njëri tjetrin pa qenë nevoja që të shtypin emrin e tyre të përdoruesit ose të kërkojnë në motorrin e kërkimit.

Kjo lëvizje ka kuptim për Snapchat pasi kjo do t’i nxisë bizneset që të përdorin Snapchat më rregullisht dhe kjo normalisht që do ta bëjë Snapchat më të dobishëm në përgjithësi për bizneset.

Pasi fundja e fundit, sa më e lehtë të jetë që të ndiqet një biznes dhe të shkohet në website-in e tij , aq më shumë mundësi ka që dikush ta ndjekë këtë biznes në Snapchat.

Instagrami, i cili po bëhet rivali më kompetitiv i Snapchat, i lejon llogaritë e verifikuar që të ndajnë url-të brenda storie, gjë të cilën Snapchat nuk e ka, por po përdor këtë veçori të re për ta zëvendësuar.

/Ky artikull u publikua së pari nga TechSot.al. Business Magazine Albania ka të drejta të plota të ripublikimit të këtij artikulli, në bazë të marrëveshjes mes palëve.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale