Si të ndërtoni një kulturë të fortë biznesi në pesë hapa! - Business Magazine Albania

Si të ndërtoni një kulturë të fortë biznesi në pesë hapa!

Ilya Shmidt Anëtar i Këshillit të Forbes, beson fuqimisht se një kulturë e shëndetshme është një nga themelet e një kompanie të suksesshme. Çdo biznes ka një kulturë, pavarësisht nëse është projektuar qëllimisht apo është formësuar aksidentalisht. Misioni dhe vlerat e organizatës, stilet e udhëheqjes, pritshmëritë për sjelljen e punonjësve, operacionet e përditshme të biznesit, proceset e vendimmarrjes, hapësira fizike e punës dhe më e rëndësishmja  njerëzit, të gjitha kombinohen për të krijuar një mjedis unik. Një kulturë pozitive mund të ndihmojë në tërheqjen dhe mbajtjen e talenteve, përmirësimin e performancës së ekipit dhe përfundimisht të ndihmojë bizneset të kenë sukses në treg.

1. Pranoni që kultura e kompanisë ka rëndësi.
Hapi i parë dhe ndoshta më i rëndësishmi është të pranojmë se “kultura e korporatës” nuk është thjesht një tjetër fjalë kryesore. Me të vërtetë ka rëndësi sepse mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në biznesin tuaj. Vetëm shikoni statistikat:
• Kultura e fortë e korporatës tërheq talentet kryesore. Më shumë se 75% e punëkërkuesve marrin parasysh kulturën e një kompanie përpara se të aplikojnë për një punë me ta, dhe 56% e të anketuarve thanë se kultura është edhe më e rëndësishme për ta sesa paga, sipas një sondazhi të Glassdoor të vitit 2019.

• Kultura pozitive përmirëson normat e mbajtjes. Në një sondazh nga fillimi i këtij viti, FlexJobs pyeti 2,202 njerëz pse dëshironin të linin punën e tyre aktuale. 62% e të anketuarve përmendën kulturën toksike të kompanisë si arsyen kryesore, e cila renditet edhe më lart se paga e ulët (59%), menaxhimi i dobët (56%) ose mungesa e balancës punë-jetë (49%).
• Kultura e mirë e kompanisë rrit produktivitetin. Një sondazh i vitit 2018 zbuloi se 76% e punëtorëve amerikanë besojnë se një mjedis pune pozitiv i ndihmon ata të jenë më produktivë dhe efikas, dhe 74% mendojnë se përmirëson aftësinë e tyre për t’u shërbyer klientëve.

2. Përcaktoni dhe ndani misionin, vlerat dhe qëllimet e kompanisë.
Themeli i çdo kulture të fortë është misioni, vlerat dhe qëllimet e kompanisë. Punonjësit duan që koha e tyre në punë të nënkuptojë diçka. Kjo është arsyeja pse është thelbësore të përcaktoni dhe të komunikoni qartë se çfarë synon të arrijë kompania juaj. Pavarësisht nëse është shpëtimi i planetit, prodhimi i akullores më të mirë në qytet, ju duhet të siguroheni që punonjësit të dinë se puna e tyre ka një qëllim përveç gjenerimit të të ardhurave.Ndërsa misioni juaj u jep njerëzve të kuptojnë pse ekziston kompania juaj, vlerat thelbësore përshkruajnë se si punoni dhe kush jeni si biznes. Cilatdo qofshin vlerat e kompanisë suaj,ato duhet të jenë më shumë se thjesht fjalë të zbrazëta. Vlerat tuaja duhet të pasqyrojnë mënyrën se si bëni biznes.

3. Inkurajoni komunikimin e shëndetshëm.
Kultura e kompanisë bëhet më e dukshme kur anëtarët e ekipit ndërveprojnë me njëri-tjetrin. A ndajnë lirisht idetë dhe shqetësimet? Si zgjidhen konfliktet? A marrin punonjësit reagime të mjaftueshme për punën e tyre? A përfundojnë të gjitha mbledhjet me krijimin e një plani veprimi me detyra dhe afate specifike, apo ato thjesht humbin kohën e punonjësve? A trajtohen me respekt të gjithë anëtarët e ekipit? Trajnoni menaxherët që të trajtojnë me takt çdo çështje, t’u tregojnë të gjithëve respekt, të mbështesin punonjësit e tyre dhe të inkurajojnë komunikimin e hapur në të gjitha nivelet.

4. Jepini përparësi mirëqenies së punonjësve. 
Ka shumë mënyra të ndryshme që organizatat mund t’i adresojnë nevojat punonjësve për të rritun mirëqenien e tyre:
• Ofrimi i orarit fleksibël të punës;
• Organizimi i seancave të shëndetit mendor si meditime apo sesione trajnimi;
• Sigurimi i mjaftueshëm i pushimit me pagesë;
• Krijimi i grupeve mbështetëse të punonjësve;
• Nisja e programeve të mentorimit;
• Ofrimi i mundësive për të mësuar;
• Trajnimi i menaxherëve për të qenë liderë empatikë;
• Ofrimi i abonimeve në aplikacionet e ndërgjegjësimit.
Varet nga ju që të vendosni se cilat iniciativa do të funksionojnë më mirë për kompaninë tuaj.

5. Monitoroni dhe ushqeni vazhdimisht kulturën.
Kultura e fortë nuk shfaqet vetëm brenda natës. Krijimi i një mjedisi pozitiv pune ku të gjithë ndihen të vlerësuar, të respektuar dhe të mirëpritur kërkon kohë, kështu që puna juaj nuk përfundon pasi të keni përcaktuar disa parime kryesore. Ju duhet t’i promovoni ato vazhdimisht dhe të siguroheni që gjithçka që bën kompania juaj të pasqyrojë vlerat tuaja thelbësore. Këtu janë disa gjëra që mund të bëni për të arritur këto qëllime:
• Sigurimi i programeve të trajnimit për menaxherët.
• Përafroni praktikat e rekrutimit me vlerat e kompanisë.
• Dizenjoni një proces të fortë të hyrjes në bord për të edukuar të punësuarit e rinj.
• Monitoroni vazhdimisht angazhimin e punonjësve.
• Kryeni anketa të rregullta për të mbledhur reagime nga punonjësit në të gjitha nivelet.
• Monitoroni se çfarë bëjnë konkurrentët tuaj për sa i përket kulturës së korporatës.
Ju duhet të pranoni që kompania juaj do të ndryshojë dhe do të evoluojë me kalimin e kohës dhe po kështu do të ndodhë edhe kultura juaj e korporatës. Nuk ka asgjë të keqe të bësh rregullime të vogla gjatë rrugës për sa kohë që nuk e humbisni pamjen më të madhe.  forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0