Si të menaxhoni një punonjës me sjellje të keqe? - Business Magazine Albania

Si të menaxhoni një punonjës me sjellje të keqe?


Një punonjës që ankohet vazhdimisht është i tolerueshëm nëse ja bëni të qartë që sjellja e tyre është e papranueshme dhe t’i jepni udhëzime që të ndryshojnë qëndrimin.

Të kesh një person me qëndrim të keq në ekip është e tmerrshme për moralin e ekipit, e keqe për shërbimin ndaj klientit, zvogëlon produktivitetin dhe ngadalëson performancën në ekip.

Lexoni: 3 Shenja që tregojnë se jeni personi toksik në vendin tuaj të punës. Ja si ta menaxhoni

Nëse jeni në një rol udhëheqës, ja si funksionon. Ekziston një gabim i madh që bëhet, sepse kur është fjala për menaxhimin e performancës, ju nuk mund t’u mësoni qëndrimin punonjësve tuaj.

Pse?

Ja disa arsye.

  • Qëndrimi është shumë i paqartë dhe shumica e njerëzve nuk e dinë se çfarë do të thotë në parim kjo. Si e përkufizojmë “qëndrimin pozitiv”? Përkufizimi i të gjithëve mund të jetë i ndryshëm.
  • Shumica e njerëzve nuk do të ndryshojnë qëndrimin e tyre, sepse nuk duan të ndryshojnë.
  • Qëndrimi nuk mund të matet kështu që si ta kuptojmë kur dikush bëhet më i mirë?
  • Shumica e njerëzve me qëndrime të këqija mendojnë se qëndrimi i tyre është shumë i mirë dhe pyesin veten pse duhet të merren me të tjerët.

Por nëse ky është problemi, si ta zgjidhni atë?

Përgjigja nuk është që ju të menaxhoni qëndrimin e tyre, por të menaxhoni sjelljen aktuale. Pse sjelljen? Mbani mend se sjellja nga një anëtar i ekipit mund të matet, vërehen dhe është e prekshme. Le të themi, për shembull, që ju keni një punonjës, i cili është i pasjellshëm me kolegët e tjerë të ekipit. Në sipërfaqe, kjo tingëllon si një problem qëndrimi, por në këtë rast, është një çështje e sjelljes.

Nëse ky punonjës është në një takim dhe rrotullon sytë dhe mërmërit kur dikush tjetër është duke folur, kjo është një sjellje e papërshtatshme. Kur ai zakonisht shfaqet në 20 minuta vonesë për një mbledhje ekipi, kjo është sjellje e matshme e papërshtatshme. Dhe kur ai dërgon një email që është i mbushur me mllef për anëtarët e tjerë të ekipit kjo është sjellje e dukshme e papërshtatshme.

Duhet të përcaktojmë standardet e sjelljes. Ju rekomandoj fuqishëm që të mblidhni ekipin e punonjësve dhe kërkojuni atyre të zhvillojnë standarde të sjelljes.

Lexoni: Mos punësoni njerëzit më të kualifikuar, punësoni njerëzit më të çmendur

Organizatat e klasit botëror si Disney, Ritz Carlson, Zappos, Seals Marine dhe Marriot të gjithë kanë standarde shumë të qarta të sjelljes.

Organizatat duhet të kenë standarde për sjelljen me:

  • Klientët
  • Menaxhimin
  • Shitësit
  • Furnizuesit
  • Komunitetin

Standardet zbatohen për të gjitha ndërveprimet personalisht, me shkrim dhe mbi të gjitha teknologjitë. Të gjitha standardet duhet të jenë të dukshme, të prekshme ose të matshme.

Pasi të kemi standardet e sjelljes me shkrim, atëherë mundemi:

  • T’i trajnojmë të gjithë me standardet e reja
  • T’u shpjegojmë se si do t’i zhvillojmë ato
  • T’u shpjegojmë pse këto standarde janë me vend
  • T’u flasim për organizatat e klasit botëror që i kanë ato
  • T’u shpjegojmë se si do ta ndihmojnë organizatën
  • T’u tregojmë njerëzve se çfarë pritet prej tyre me standardet
  • T’u tregojmë atyre shpërblimet e takimit ose tejkalimin e standardeve
  • T’u tregojmë atyre pasojat nëse nuk i përmbushin standardet

Tani le të kthehemi tek punonjësi i mësipërm. Sapo të kemi standardin e sjelljes për të, ne mund ta mbajmë atë nën kontroll. Nëse ai del jashtë kufijve, ne mund t’i tregojmë atij standardet, të shpjegojmë pse sjellja nuk ishte e përshtatshme dhe të fillojmë ta bëjmë përgjegjës ndaj tyre.

Çfarë është interesante kur filloni të menaxhoni njerëzit për të ndryshuar sjelljen dhe për t’i mbajtur ata të përgjegjshëm? Sjellja e tyre shpesh ndryshon dhe kjo mrekullisht përmirëson qëndrimin e tyre.

Lexoni: Si të dalloni se punoni për një shef të tmerrshëm?

Nëse nuk ndryshon atëherë mund ta pushoni nga puna, pasi do të prishë ekuilibrat për pjesën tjetër të ekipit dhe kompanisë. Ju nuk do të donit një grup punonjësish të acaruar për situatën që ky person krijon dhe ju nuk po mundeni ta menaxhoni, apo jo?

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0