Si të krijoni një strategji marketingu në mediat sociale? - Business Magazine Albania

Si të krijoni një strategji marketingu në mediat sociale?

Një model biznesi efektiv mbështetet shumë në një strategji të jashtëzakonshme marketingu të mediave sociale. Pa një strategji të mirë klienti dhe strategji marketingu, planet tuaja në letër mund të mos realizohen. Ndërsa shumë biznese e kuptojnë sot rëndësinë e mediave sociale në biznesin e tyre, ata priren të nxitojnë me gjërat pa e ditur apo krijuar një strategji. Kjo mund të jetë po aq e dëmshme sa mos përdorimi fare i mediave sociale për promovimin e biznesit.

Pra, bëhet thelbësore krijimi i një strategjie marketingu në mediat sociale. Ne ju sjellim 14 hapa që duhen ndërmarrë për të krijuar një strategji SMM për biznesin tuaj.

Lexoni: Çfarë është Social Media Marketing?

Mbani objektiva realiste

Mospasja e qëllimeve realiste dhe të arritshme mund të jetë një problem i madh që mund të përballen sipërmarrësit ose bizneset e reja ndërkohë që punojnë me marketingun e mediave sociale. Ju duhet të keni qëllime dhe objektiva të mirëpërcaktuara në lidhje me rritjen e kompanisë tuaj. Objektivat tuaja të marketingut në mediat sociale duhet të jenë në përputhje me objektivat e përgjithshme të biznesit tuaj.

Ndiqni strategjinë SMART për qëllimet tuaja:

  • S- Specifike: Duhet të dini se si dëshironi të jenë rezultatet në fund. Nëse jeni specifik, mund të shmangni të qenit të paqartë dhe të përqëndroheni në arritjet tuaja të dëshiruara.
  • M- E matshme: Kur keni një pasqyrë të qartë të suksesit, do të jetë më e lehtë për të matur ose vlerësuar përparimin tuaj.
  • A- E arritshme: Është mirë të kesh sfida në rrugë, por le t’i mbajmë ato të arritshme. Kjo është faza për të finalizuar hapat që do të ndërmerrni për të arritur qëllimet tuaja.
  • R- Relevant: Kjo përforcon faktin që qëllimet tuaja janë në përputhje me vlerat tuaja dhe ju ndihmon t’u përgjigjeni pyetjeve mbi qëllimet e rëndësishme.
  • T- Koha e kufizuar: Kjo i referohet datës së synuar që duhet të vendosni për secilin prej qëllimeve tuaja. Edhe këtu, është jetike të jeni realistë në caktimin e afateve për të shmangur zhgënjimet më vonë.

Ashtu si çdo kompani kërkon rezultate të ndryshme, qëllimet e kompanisë suaj do të jenë gjithashtu unike. Kriteret SMART do t’ju ndihmojnë për t’i arritur ato shumë më lehtë.

Përcaktoni metrikat e rëndësishme

Metrikat tuaja ose KPI-të mund të jenë ose të bazuara në shitje ose që klientët tuaj të ndërmarrin një veprim. Vlerësimi i suksesit tuaj në këto fusha do të jetë metrika juaj kryesore. Këto, nga ana tjetër, do të tregojnë nëse po lëvizni drejt arritjes së qëllimeve tuaja. Përcaktimi i metrikës bazuar në numrin e ndjekësve që kanë konkurrentët tuaj mund të mos jetë një ide e mirë; kjo nuk është një metrikë. Është e rëndësishme të identifikoni saktë metrikat tuaja. Janë ato që përshkruajnë nëse po i arrini objektivat që keni vendosur dhe gjithashtu sa larg jeni prej tyre.

Numri i klikimeve mund të jetë një metrikë. Ato japin fakte nëse fushata juaj po i tërheq njerëzit për të blerë ose i inkurajon ata të ndërmarrin një veprim që dëshironit.

Përcaktoni dhe kuptoni audiencën tuaj të mediave sociale

Siç u përmend në pikën e mëparshme, ndjekësit mund të mos jenë klientët tuaj të vërtetë. Ata nuk janë audienca juaj. Ata e rrisin numrin në listën e ndjekësve tuaj, dhe kjo është ndoshta diçka që i shtyn disa biznese të blejnë ndjekës të rremë. Ajo që duhet kuptuar këtu është se disa prej tyre mund të jenë edhe robotë që nuk do të bëjnë kurrë blerje, nuk do të rekomandojnë kurrë markën tuaj, kurrë nuk do të postojnë komente vlerësuese ose kurrë nuk do ta përmirësojnë biznesin tuaj në asnjë mënyrë. Prandaj, ndjekësit e rremë nuk e përcaktojnë audiencën tuaj të vërtetë.

Janë klientët që do të drejtojnë biznesin tuaj dhe jo robotët. Kërkoni për ta dhe punoni për të përmirësuar marrëdhënien tuaj me ta. Përveç kësaj, në botën e mediave sociale, ka një shumëllojshmëri audiencash. Mosha e mesme, të rinjtë dhe shumë lloje të tjera nuk mund të kufizohen në një kufi moshe. Vini re se brezi i ri mund të arrihet më mirë në Instagram ose Snapchat, ndërsa një përdorues mesatar nga çdo grupmoshë tjetër mund të arrihet edhe përmes Facebook. Pra, kuptoni se kush është audienca që dëshironi të targetoni. Ju nuk dëshironi të kërkoni audiencën e duhur në platformën e gabuar.

Një kuptim i shkëlqyer i bazës së klientit dhe personalitetit të klientit është elementi kryesor këtu. Mbani shënime rreth demografisë për të rritur potencialin tuaj të shtrirjes në rrjetet sociale.

Zgjidhni platforma të përshtatshme

Pasi të keni zbuluar se ku banon audienca juaj e synuar, tani është koha për të përcaktuar se si do t’i arrini ata. Shumica e bizneseve e shikojnë këtë aktivitet si humbje kohe; në realitet, kjo mund të jetë një minierë ari që keni dashur gjithmonë.

Të kuptuarit e platformës së preferuar të klientëve tuaj është gjysma e betejës së fituar. Nëse e dini që klienti juaj i targetuar është në numër të madh në një rrjet social të caktuar, mund të mos ju nevojiten 4 kanale të tjera për të promovuar markën tuaj. Kjo, megjithatë, përfshin platformat më të njohura si Facebook, Instagram, Snapchat. Ju mund të filloni duke mbledhur të dhëna të rëndësishme në lidhje me përdorimin e kanaleve në internet nga grupet demografike që i përkasin biznesit tuaj.

Kjo përfshin gjithashtu identifikimin e platformave sociale që nuk i shtojnë vlerë biznesit tuaj. Sugjerohet të analizoni efikasitetin e një platforme dhe sa ju ka ndihmuar në rrugëtimin tuaj për të arritur objektivat tuaja. Nëse vëreni se një platformë e caktuar nuk funksionon mirë ose nuk ka arritur t’ju ofrojë më shumë klientë pavarësisht një pritjeje të gjatë, është koha të shkoni te ato që ofrojnë mundësi më të mira.

Analizoni praninë e konkurrentit në mediat sociale

Asnjë biznes nuk është i lirë nga konkurrenca. Konkurrentët tuaj kanë qenë aty dhe kanë drejtuar strategji të mediave sociale, nëse dëshironi të mësoni për mënyrat se si ata kanë performuar dhe masat që ata po marrin për të mbajtur vizibilitetin. Mësimi rreth mënyrave të strategjisë së konkurrentit tuaj mund t’ju japë një ide se si do të vazhdoni. Të qenit i vetëdijshëm për dobësitë dhe qëndrimet e tyre të forta mund t’ju ofrojë një avantazh ndaj tyre në planin afatgjatë.

Kryerja e një analize të konkurrentëve do t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë aftësitë dhe të metat e tyre. Këto do të çonin në një kuptim më të mirë të asaj që kërkojnë klientët e mundshëm në produktin tuaj. Gjithashtu mund t’ju duket e dobishme të analizoni fushat e dobëta ndërpersonale të konkurrentëve tuaj dhe t’i përdorni ato në avantazhin tuaj.

Lexoni: 7 gjërat që nuk duhet të bëni në rrjetet sociale

Vendosni buxhet realist

Për shumicën e bizneseve, marketingu i mediave sociale është një lloj marketingu shumë praktik dhe ju duhet të merrni vendimet e duhura financiare. Ndërsa kërkoni t’i shtoni vlerë biznesit tuaj, sigurohuni që të mos e teproni. Përcaktoni shitjet e vlerësuara, të cilat në fund do t’ju ndihmojnë të vlerësoni buxhetin. Gjithashtu, sigurohuni që buxheti juaj të korrespondojë me të ardhurat që prisni. Në fund të fundit buxheti juaj duhet t’ju ndihmojë të arrini qëllimin tuaj. Kjo mund të përfshijë çdo detyrë ose veprim që keni synuar, si p.sh. promovimi i markës ose njohjes së markës suaj. Kjo do të përfshijë gjithashtu koston e marketingut nëpër kanale të ndryshme.

Pra, llogaritja e ROI-t tuaj në marketingun e mediave sociale mund t’ju ofrojë një pasqyrë të buxhetit që kërkohet. Për t’ju dhënë një ide, rreth 5 deri në 15% e të ardhurave ndahen për aktivitetet e marketingut nga kompanitë. Nga kjo shumë, 35 deri në 40% i dedikohet marketingut digjital dhe një pjesë e saj (afërsisht 20%) shkon drejt marketingut të mediave sociale.

Përcaktoni llojin tuaj të përmbajtjes për mediat sociale

Materiali i pakontrolluar dhe jo i kujdesshëm i marketingut është një nga gabimet më të zakonshme të bëra nga bizneset. Kuptoni se platformat e mediave sociale nuk supozohej të përdoreshin kurrë si një platformë që ju të reklamoni artikujt tuaj. Për të qenë efektiv, do t’ju duhet material superior dhe i jashtëzakonshëm për t’u shpërndarë në mediat sociale.

Si rezultat, informacioni që postoni online duhet të jetë një kombinim i pjesëve edukative dhe zbavitëse, me një pjesë të vogël të materialit të marketingut të hedhur në masë të mirë. Ju gjithashtu do të duhet të pëlqeni dhe të ndani gjërat e të tjerëve. Kjo ka të ngjarë të jetë arsyeja më e rëndësishme pse shumica e ndikuesve arrijnë rëndësinë e tyre. Ata kanë një kuptim të mirë të demografisë së tyre të synuar dhe zhvillojnë përmbajtje që do të tërheqë vëmendjen e tyre.

Është e kotë të krijosh përmbajtje për njerëzit që nuk mund t’ju ndihmojnë kurrë të arrini objektivat tuaja.

Ju gjithashtu mund të siguroni përgjigje për këto pika:

  • Numri i karaktereve për postim për kanal
  • Lloji më i mirë i përmbajtjes bazuar në llojin e kanalit
  • Numri i duhur i hashtags për t’u përdorur.

Në thelb, ju duhet të personalizoni përmbajtjen tuaj bazuar në llojin e audiencës dhe platformës së mediave sociale.

Përcaktoni kohën më të mirë për të postuar

Ka pikëpamje të ndryshme për vëllimin e postimeve që duhet të bëni në ditë në secilin prej kanaleve tuaja të mediave sociale. Ka paqartësi në lidhje me kohën optimale për ta bërë atë gjithashtu. Ju do të dëshironi të përdorni një nga kalendarët socialë nëse dëshironi të planifikoni dhe organizoni artikuj të shumtë menjëherë.

Kjo jo vetëm që do ta bëjë jetën më të lehtë për ju, por gjithashtu do t’ju ndihmojë të ecni drejt qëllimeve tuaja më shpejt. Ju mund të gjeni aplikacionin më të mirë të planifikimit që i përshtatet kërkesës tuaj. Shumica e platformave të mediave sociale tani përdorin një lloj algoritmi për të filtruar informacionin që u japin përdoruesve. Pra, në vend që të postoni gjërat manualisht, gjë që do të ishte jashtëzakonisht joefikase, mund të përdorni një nga këto për të bërë postime të shumta njëkohësisht.

Për më tepër, planifikimi i gjërave paraprakisht ju jep mundësi më të mirë për të lejuar audiencën tuaj të marrë informacionin tuaj më shpejt; pasi mund të jetë e papërshtatshme nëse postoni në një kohë kur audienca juaj nuk është online. Pra, përcaktimi i kohës më të mirë është një nga komponentët kritikë të axhendës suaj të marketingut.

Lexoni: Superheroi i rrjeteve sociale tashmë i ribranduar. Zbulo të rejat më të fundit në Publer

Jini të sinqertë në lidhje me aftësitë tuaja

Ju mund të dëshironi të drejtoni një kanal të suksesshëm në YouTube, por nuk vlen nëse ju mungojnë pajisjet ose ekspertiza e nevojshme për të prodhuar video me cilësi të lartë. Gjithashtu, është e mençur të ofroni përmbajtjen që audienca juaj dëshiron ose vlerëson më shumë. Paraqitja e informacionit tuaj në një format video tek një audiencë që preferon të lexojë sesa të shikojë një video, nuk do të bënte asgjë për të ndihmuar kauzën tuaj. Pra, jini të sinqertë dhe njihni llojin e përmbajtjes që mund të prodhoni dhe atë që audienca do ta vlerësojë.

Shmangni miksimin e preferencave personale me ato të audiencës

Ndërsa bëhet fjalë për postimet në mediat sociale, njerëzve u pëlqen të postojnë për gjërat që i interesojnë. Ju gjithashtu mund të keni një llogari personale ku ju pëlqen të kapni tendencat më të fundit në fushën që ju keni interes.

Megjithatë, kur menaxhoni një llogari biznesi, duhet të përqëndroheni plotësisht në preferencat e audiencës tuaj të targetuar. Ju dëshironi të shkruani përmbajtje që do të tërheqë vëmendjen e tyre, do t’i argëtojë dhe do t’i mësojë diçka. Vetëm për shkak se ju pëlqen të bëni një stil të caktuar postimi në llogaritë tuaja personale, mund të mos funksionojë në llogarinë tuaj të biznesit.

Për të mbajtur audiencën tuaj të përfshirë me markën tuaj, do t’ju duhet të identifikoni pikat e përbashkëta.

Reklamimi në kanalet tuaja

Vizibiliteti është një shqetësim i madh kur bëhet fjalë për marketingun e mediave sociale. Kjo për shkak se kanali juaj është vizibël që njerëzit do të zgjedhin t’ju ndjekin. Për ta arritur këtë, duhet të reklamoni kanalin tuaj në një mënyrë më të theksuar.

Ndër-promovimi është gjithashtu diçka që shumë biznese zgjedhin të bëjnë në ditët e sotme. Ndër-promovimi i referohet promovimit të përmbajtjes suaj nga një kanal në një kanal tjetër. Për shembull, ju shkruani për tweet-et tuaja në Facebook ose anasjelltas. Në këtë mënyrë, ju mund të promovoni aktivitetet tuaja nga një kanal dhe t’ua prezantoni ato ndjekësve tuaj nga ana tjetër. Kjo bëhet pasi jo çdo person ndjek të gjitha kanalet; disa mund të ndjekin vetëm një nga kanalet ku jeni prezent.

Shtimi i lidhjeve në faqet e tjera të mediave sociale në ndonjë nga videot tuaja në youtube është gjithashtu një opsion i shkëlqyeshëm. Shumë njerëz e ndjekin këtë për të njoftuar ndjekësit ose klientët e tyre për praninë dhe aktivitetet e tyre në kanale/rrjete të tjera.

Përqëndrohuni në angazhimin e klientit dhe ndërtimin e komunitetit

Mediat sociale janë një mjet fantastik për të arritur tek audienca juaj e synuar, por ju duhet të jeni strategjik në qasjen tuaj. Ju duhet të kuptoni se nuk është vetëm shfletimi ose mësimi për të cilin njerëzit i qasen internetit. Ata janë gjithashtu atje për ndërveprim. Nëse marka juaj mund t’i tërheqë ata dhe nëse ata mund të identifikohen me të, atëherë ju po shkoni drejt një qëndrimi të suksesshëm në platformën tuaj të mediave sociale.

Kapërcimi i hendekut të komunikimit është thelbësor këtu. Ju mund të ndërveproni ose t’i angazhoni ata duke përdorur një shumëllojshmëri dhe kombinime metodash. Bindini ata të ndajnë përmbajtjen tuaj, duke përdorur hashtags strategjikë, duke përdorur pamje vizuale dhe video janë disa nga mënyrat.

Ju gjithashtu duhet të jeni të hapur ndaj komenteve të klientit tuaj dhe të përmirësoni sugjerimet e tyre, aty ku është e mundur. Jini më mirëpritës ndaj pikëpamjeve të tyre dhe jini të përgjegjshëm.

Reklama me pagesë dhe influencues për të zgjeruar shtrirjen

Shumica e kompanive zgjedhin reklama me pagesë pasi u ofrojnë atyre që të arrijnë te demografia me të cilën nuk kanë ende një marrëdhënie. Reklamat mund të përdoren për të krijuar njohje të markës, qëllime promovuese. Disa kompani marrin gjithashtu ndihmë nga influencuesit. Është një ide e mirë pasi influencuesit janë njerëz me një bazë klientësh ose ndjekës të krijuar tashmë. Njerëzit priren t’i dëgjojnë këshillat e tyre dhe të ndjekin me kujdes atë që sugjerojnë në videot e tyre. Punësimi i tyre ose lidhja me ta për të rritur vlerën e markës suaj shpesh provon një vendim të mirë. Më pas mund të kontaktoni një numër shtesë njerëzish që mund të konvertohen. Për më tepër, mundësia që këto lidhje të reja t’ju ndjekin janë gjithashtu të larta.

Gjithashtu, influencuesit kanë fituar ekspertizën dhe përvojën e nevojshme për të drejtuar një strategji të jashtëzakonshme marketingu në media sociale. Pra, marrja e ndihmës prej tyre mund të katalizojë procesin dhe t’ju ndihmojë të arrini destinacionin e dëshiruar në një kohë më të shkurtër.

Lexoni: Pse të përdorim Social Media Marketing?!

Vlerësoni rezultatet dhe përshtatuni

Planifikimi mund të mos jetë gjithmonë i pagabueshëm dhe gjithmonë ka disa rreziqe që lidhen me çdo detyrë në një biznes. Ju mund të dështoni ose mund të keni tejkaluar pritshmëritë tuaja. Në të dyja rastet, gjurmimi luan një rol të rëndësishëm. Vazhdoni të gjurmoni rezultatet tuaja për të gjykuar dhe vlerësuar gjërat që shkuan keq dhe për t’u siguruar që po i përmbaheni planit tuaj të biznesit.

Kur përcaktoni metrika të caktuara, duhet të mbani një gjurmë se sa larg kanë arritur dhe ku prisni që ato të lëvizin nga këtu. Që nga vendosja e qëllimeve deri te përcaktimi i metrikës, ju duhet të vlerësoni se si kanë ecur fushatat tuaja sociale.

Për të përshpejtuar dhe lehtësuar procesin, mund të përdorni gjithashtu një nga mjetet analitike të mediave sociale për të hyrë në informacionin përkatës. Këto mjete mund të tregojnë nëse përmbajtja juaj ka patur sukses apo jo. Kjo do të ishte koha për të analizuar gabimet tuaja dhe për t’i përmirësuar ato.

Të gjitha proceset e përmendura ju drejtojnë drejt krijimit të një strategjie të fuqishme të mediave sociale.

/deskera

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0