Rikthehen sfidat për Call Center. Italia miraton ligjin e dytë frenues

Rikthehen sfidat për Call Center. Italia miraton ligjin e dytë frenues


Sfidat për biznesin Call center në Shqipëri nuk kanë të sosur. Pas zhvillimit të theksuar për dhjetë vite rresht, sipërmarrjet (kryesisht ato që punojnë me tregun italian) po përballen me masa të vazhdueshme shtrënguese. Viti i kaluar u mbyll me dy ligje të miratuara në parlamentin italian.

Në fillim të vitit, ligji parashikonte që operatorët të prezantohen nga ku telefonojnë, ndërsa ligji i miratuar muajin e kaluar parashikon të frenojë telemarketingun, duke kërkuar pasqyrimin e prefiksit nga ku vjen telefonata, pra identifikimin e telefonatës hyrëse.

Lexoni: Cili është roli i bizneseve Call Center në Shqipëri?

La repubblica shkruan se, ‘e cilësuar si pjesë e një reforme, pritet që për herë të parë në Itali, 117 milionë numra telefoni të mund të regjistrohen në listën që i mbron nga reklamat, promocionet, kontaktet, apo propozimet e pa kërkuara’. Me ligjin e parë, qeveria italiane, synonte të shmangte ‘eksportin’ e punës jashtë vendit, ndësa ligji i dytë ka direkt në fokus mbrojtjen e konsumatorit.

Prej më shumë se një viti, në fakt kompanitë në Shqipëri janë vënë në lëvizje duke gjetur shërbime dhe tregje të tjera. Në këtë pikë duken më të favorizuara kompanitë e mëdha, ndërsa goditja rrezikon të jetë e papërballueshme për sipërmarrjet e vogla me 40-80 operatorë.

Një prej kompanive më të mëdha në vend ka kaluar në një pjesë të mirë të shërbime, në marketing dixhital, duke punuar edhe për llogari të Google, ndërsa kompani të tjera janë orientuar në zhvillimin e bursave online. Edhe në këtë rast, tregu italian duket se po kërkon mbrotjen e klientëve, duke bërë të identifikueshme telefonatën nga ku vjen propozimi për të investuar në platforma të ndryshme dixhitale.

Masat shtrenguese filluan të japin efektet negative tek ne që vitin e kaluar, ku mbi 50 sipërmarrje call center pezulluan aktivitetin. Pas industrisë fason në veshje e këpucë, biznesi ‘call center’ u bë më i rëndësishme në vend për punësimin. Në rreth 800 kompani që operojnë, llogaritet të jenë mbi 25 mijë të punësuar, sipas të dhënave zyrtare.

Lexoni: Çfarë i ndodh Shqipërisë po të mbyllen Call Center-at?

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0