Rikthehen sfidat për Call Center. Italia miraton ligjin e dytë frenues

Rikthehen sfidat për Call Center. Italia miraton ligjin e dytë frenues


Sfidat për biznesin Call center në Shqipëri nuk kanë të sosur. Pas zhvillimit të theksuar për dhjetë vite rresht, sipërmarrjet (kryesisht ato që punojnë me tregun italian) po përballen me masa të vazhdueshme shtrënguese. Viti i kaluar u mbyll me dy ligje të miratuara në parlamentin italian.

Në fillim të vitit, ligji parashikonte që operatorët të prezantohen nga ku telefonojnë, ndërsa ligji i miratuar muajin e kaluar parashikon të frenojë telemarketingun, duke kërkuar pasqyrimin e prefiksit nga ku vjen telefonata, pra identifikimin e telefonatës hyrëse.

Lexoni: Cili është roli i bizneseve Call Center në Shqipëri?

La repubblica shkruan se, ‘e cilësuar si pjesë e një reforme, pritet që për herë të parë në Itali, 117 milionë numra telefoni të mund të regjistrohen në listën që i mbron nga reklamat, promocionet, kontaktet, apo propozimet e pa kërkuara’. Me ligjin e parë, qeveria italiane, synonte të shmangte ‘eksportin’ e punës jashtë vendit, ndësa ligji i dytë ka direkt në fokus mbrojtjen e konsumatorit.

Prej më shumë se një viti, në fakt kompanitë në Shqipëri janë vënë në lëvizje duke gjetur shërbime dhe tregje të tjera. Në këtë pikë duken më të favorizuara kompanitë e mëdha, ndërsa goditja rrezikon të jetë e papërballueshme për sipërmarrjet e vogla me 40-80 operatorë.

Një prej kompanive më të mëdha në vend ka kaluar në një pjesë të mirë të shërbime, në marketing dixhital, duke punuar edhe për llogari të Google, ndërsa kompani të tjera janë orientuar në zhvillimin e bursave online. Edhe në këtë rast, tregu italian duket se po kërkon mbrotjen e klientëve, duke bërë të identifikueshme telefonatën nga ku vjen propozimi për të investuar në platforma të ndryshme dixhitale.

Masat shtrenguese filluan të japin efektet negative tek ne që vitin e kaluar, ku mbi 50 sipërmarrje call center pezulluan aktivitetin. Pas industrisë fason në veshje e këpucë, biznesi ‘call center’ u bë më i rëndësishme në vend për punësimin. Në rreth 800 kompani që operojnë, llogaritet të jenë mbi 25 mijë të punësuar, sipas të dhënave zyrtare.

Lexoni: Çfarë i ndodh Shqipërisë po të mbyllen Call Center-at?

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0