Richard Branson këshillon sipërmarrësit e rinj: "Just Do It" - Business Magazine Albania

Richard Branson këshillon sipërmarrësit e rinj: “Just Do It”


Richard Branson flet për fillimin e një perandorie në moshën 20 vjeçare dhe të mësuarit për të llogaritur rreziqet e marra. Përmes dekadave, sipërmarrësi Richard Branson nuk e ka humbur shkëlqimin e tij dhe mënyrën se si ai e drejton markën e tij. Kjo atmosferë e bën atë veçanërisht frymëzues për sipërmarrësit, të cilët janë në kërkim për të nisur diçka të re.

Shumica e të rinjve me ide të mira … do të zbulojnë se 99% e njerëzve do t’u japë atyre çdo arsye pse ideja e tyre është bërë më parë ose pse nuk është një ide e mirë apo pse ata do të dështojnë para se ta nisin,” i tha Branson presidentit dhe kryeredaktorit të Inc Eric Schurenberg gjatë një intervistë ekskluzive. “Në fund, ju duhet të thoni: “Në djall të vejë. Vetëm bëje atë.‘”

Në moshën 15 vjeçare, Branson braktisi shkollën e mesme për të filluar biznesin e tij të parë, një revistë për aktivistët e rinj të titulluar “Student”.

Katër vjet më vonë, në vitin 1970, Branson filloi të shiste disqe me postë. Në vitin 1971, ai hapi dyqanin e tij të parë të disqeve . Në vitin 1972, ai hapi një studio regjistrimi. Në vitin 1973, ai filloi etiketimin e tij të disqeve. Perandoria e biznesit të tij Virgin kishte filluar dhe Branson nuk kishte bërë as 24 vjeç.

Sot, Grupi Virgin është një konglomerat i konsideruar global me rreth 350 kompani, i ndarë në argëtim, udhëtim dhe industrinë mobile.

Jo të gjitha idetë e mëdha të Branson kanë qenë të suksesshme. Virgin Airlines dhe Virgin Mobile tani janë market udhëheqëse për Branson, por mos harroni Virgin Cola? Me rreziqet e mëdha vijnë dështime të mëdha publike. Branson ka një sekret që ndjek për suksesin: Vendosmëri edhe kur dështimi duket i pashmangshme.

“Nëse jeni i vendosur mjaftueshëm …. Është shumë e mundshme që të keni sukses për shkak të asaj që keni mësuar nga rastet kur keni dështuar,” tha Branson. “Gjëja më e rëndësishme është që të mos tërhiqeni nga dështimi. “

Për të dëgjuar më shumë nga Branson për marrjen e rreziqeve, shikoni videon më poshtë.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0