Pyetja që nuk duhet t'u bëni kurrë punonjësve tuaj
Përditësuar së fundmi: 10/10/2017

Pyetja që nuk duhet t’u bëni kurrë punonjësve tuaj

Share
nga Anerola Torollari
Tet 10, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

“Si mund t’ju ndihmoj?”

Ju do të mendoni se kjo do të ishte një pyetje e mirë për t’iu thënë punonjësve tuaj. Sigurisht, unë e kam bërë këtë pyetje, si CEO vetë, për ekipin tim për shumë kohë.

Doli se kam bërë gabim.

Pyetja, “Si mund t’ju ndihmoj?” dëmton punonjësit më shumë sesa i ndihmon ata.

Më lejoni të shpjegohem.

Kur po drejtoja një seminar, një nga pjesëmarrësit – një CEO – përpiqej të merrte mendime nga një punonjës i qetë në kompaninë e tij. Ai u kërkoi njerëzve të tjerë në dhomë për këshilla në lidhje me të.

“Po sikur ta pyesja punonjësin,” Si mund të të ndihmoj? “A mendoni se kjo është një pyetje e mirë për ta nxitur atë të flasë?”

Disa drejtues të tjerë tundnin kokën. “Po, kjo duket si një ide e mirë,” thanë ata.

Një tjetër pjesëmarrës i seminarit foli.

“E urrej këtë pyetje,” tha ajo me sinqeritet. “Kur menaxheri im më pyet këtë, unë kurrë nuk e di se çfarë të them.”

Të gjithë u hutuan. Si mund të ishte një gjë e keqe kjo pyetje që kishte për qëllim të jepte ndihmë?

Por, atë që shpjegoi ajo, më bëri përshtypje. Pavarësisht se ka qëllime të mira, këtu janë tri arsye pse “Si mund t’ju ndihmoj?” është një pyetje e tmerrshme për t’u thënë punonjësve tuaj:

  1. Është zvarritje

Kur pyesni: “Si mund t’ju ndihmoj?” ju nuk jeni duke ofruar ndonjë ide apo sugjerim të veçantë për mënyrën se si mund të jeni më të dobishëm. Përkundrazi, po mbështeteni tek punonjësi për të bërë punën e vështirë (dhe delikate) për të gjetur se si duhet të përmirësoheni si udhëheqës. Duke pritur që një punonjës do t’ju tregojë se çfarë duhet të bëni më mirë pa paraqitur ndonjë mendim vetë.

  1. Kjo vendos punonjësin në presion

A mund të imagjinoni se sa e frikshme është t’i tregoni shefit tuaj se çfarë duhet të bëjë ndryshe? Kjo është ajo që po bën kur ju thoni, “Si mund t’ju ndihmoj?” Ju po kërkoni të zbuloni të metat … Dhe punonjësi nuk mund ta kuptojë nëse jeni vërtet të gatshëm apo jo që ta dëgjoni këtë. Çdoherë që flet të vërtetën, është frikësuese. Nuk mund të nënvlerësojmë dinamikën e fuqisë që ekziston midis një punonjësi dhe një punëdhënësi. Nuk ka asnjë stimul që një punonjës të kritikojë ose të thotë diçka që mund të perceptohet negativisht nga shefi i tij. Si rezultat, “Si mund të të ndihmoj?” ushtron presion ndaj punonjësit për të dhënë një përgjigje diplomatike, në vend të një të sinqerte.

  1. Është e paqartë

Tani punonjësi është i detyruar të mendojë shpejt të gjitha gjërat e mundshme që ju mund të ndihmoni. Në çfarë projekti? Në cilën fushë të biznesit? A duhet të përmendin komunikimin? A duhet të flasin për afatet dhe rezultatet? A duhet të sjellin atë gjë që ka ndodhur gjatë atij takimi javën e kaluar? Apo është shefi që kërkon diçka më të lartë dhe strategjike? Është e vështirë të dish saktësisht se çfarë po kërkon si udhëheqës, kur shtroni pyetjen, “Si mund të ndihmoj?”

Pra, çfarë duhet të pyesni në vend të kësaj?

Nëse vërtet dëshironi të dini se si mund të ndihmoni dhe mbështesni një punonjës, provoni këtë:

Së pari, pyesni për diçka specifike që mund të ndihmoni.

Tregoni gabimin tuaj të mundshëm, në vend që të prisni që punonjësi juaj ta tregojë atë. Ofroni një kritikë të veprimeve tuaja, në vend që të prisni për të parë nëse është diçka që punonjësi juaj e sjell.

Shkoni vetë i pari dhe ndani atë që mendoni se mund të jetë më mirë, jepini më shumë hapësirë punonjësve tuaj për t’ju dhënë një përgjigje të ndershme në lidhje me atë që mendojnë se mund të jenë më e mira.

Këtu janë disa shembuj të pyetjeve specifike që mund të bëni …

  • “A mendoni se kam menaxhuar shumë pak në projektet?”
  • “A ju kam caktuar më shumë se çduhet punë dhe keni nevojë për pak pushim?”
  • “A po ju jap informacion të mjaftueshëm për të bërë punën tuaj mirë?”
  • “A mund të bëj një punë më të mirë duke përshkruar vizionin dhe drejtimin për vendin ku po shkojmë?”
  • “A kam qenë i arsyeshëm në lidhje me afatet si duhet?”
  • “A po ju ndërpres shumë gjatë ditës me takime dhe kërkesa?”

Unë garantoj se një punonjës do të ndihet shumë më i inkurajuar nesë e pyesni: “A po ju ndërpres shumë gjatë ditës?” në vend që thjesht të pyesni “Si mund të të ndihmoj?”

Ndaloni së lënduari punonjësit tuaj me një pyetje të gabuar. Filloni të pyesni të drejtën.

burimi:  BusinessInsider