Pyetja që nuk duhet t'u bëni kurrë punonjësve tuaj

Pyetja që nuk duhet t’u bëni kurrë punonjësve tuaj


“Si mund t’ju ndihmoj?”

Ju do të mendoni se kjo do të ishte një pyetje e mirë për t’iu thënë punonjësve tuaj. Sigurisht, unë e kam bërë këtë pyetje, si CEO vetë, për ekipin tim për shumë kohë.

Doli se kam bërë gabim.

Pyetja, “Si mund t’ju ndihmoj?” dëmton punonjësit më shumë sesa i ndihmon ata.

Më lejoni të shpjegohem.

Kur po drejtoja një seminar, një nga pjesëmarrësit – një CEO – përpiqej të merrte mendime nga një punonjës i qetë në kompaninë e tij. Ai u kërkoi njerëzve të tjerë në dhomë për këshilla në lidhje me të.

“Po sikur ta pyesja punonjësin,” Si mund të të ndihmoj? “A mendoni se kjo është një pyetje e mirë për ta nxitur atë të flasë?”

Disa drejtues të tjerë tundnin kokën. “Po, kjo duket si një ide e mirë,” thanë ata.

Një tjetër pjesëmarrës i seminarit foli.

“E urrej këtë pyetje,” tha ajo me sinqeritet. “Kur menaxheri im më pyet këtë, unë kurrë nuk e di se çfarë të them.”

Të gjithë u hutuan. Si mund të ishte një gjë e keqe kjo pyetje që kishte për qëllim të jepte ndihmë?

Por, atë që shpjegoi ajo, më bëri përshtypje. Pavarësisht se ka qëllime të mira, këtu janë tri arsye pse “Si mund t’ju ndihmoj?” është një pyetje e tmerrshme për t’u thënë punonjësve tuaj:

  1. Është zvarritje

Kur pyesni: “Si mund t’ju ndihmoj?” ju nuk jeni duke ofruar ndonjë ide apo sugjerim të veçantë për mënyrën se si mund të jeni më të dobishëm. Përkundrazi, po mbështeteni tek punonjësi për të bërë punën e vështirë (dhe delikate) për të gjetur se si duhet të përmirësoheni si udhëheqës. Duke pritur që një punonjës do t’ju tregojë se çfarë duhet të bëni më mirë pa paraqitur ndonjë mendim vetë.

  1. Kjo vendos punonjësin në presion

A mund të imagjinoni se sa e frikshme është t’i tregoni shefit tuaj se çfarë duhet të bëjë ndryshe? Kjo është ajo që po bën kur ju thoni, “Si mund t’ju ndihmoj?” Ju po kërkoni të zbuloni të metat … Dhe punonjësi nuk mund ta kuptojë nëse jeni vërtet të gatshëm apo jo që ta dëgjoni këtë. Çdoherë që flet të vërtetën, është frikësuese. Nuk mund të nënvlerësojmë dinamikën e fuqisë që ekziston midis një punonjësi dhe një punëdhënësi. Nuk ka asnjë stimul që një punonjës të kritikojë ose të thotë diçka që mund të perceptohet negativisht nga shefi i tij. Si rezultat, “Si mund të të ndihmoj?” ushtron presion ndaj punonjësit për të dhënë një përgjigje diplomatike, në vend të një të sinqerte.

  1. Është e paqartë

Tani punonjësi është i detyruar të mendojë shpejt të gjitha gjërat e mundshme që ju mund të ndihmoni. Në çfarë projekti? Në cilën fushë të biznesit? A duhet të përmendin komunikimin? A duhet të flasin për afatet dhe rezultatet? A duhet të sjellin atë gjë që ka ndodhur gjatë atij takimi javën e kaluar? Apo është shefi që kërkon diçka më të lartë dhe strategjike? Është e vështirë të dish saktësisht se çfarë po kërkon si udhëheqës, kur shtroni pyetjen, “Si mund të ndihmoj?”

Pra, çfarë duhet të pyesni në vend të kësaj?

Nëse vërtet dëshironi të dini se si mund të ndihmoni dhe mbështesni një punonjës, provoni këtë:

Së pari, pyesni për diçka specifike që mund të ndihmoni.

Tregoni gabimin tuaj të mundshëm, në vend që të prisni që punonjësi juaj ta tregojë atë. Ofroni një kritikë të veprimeve tuaja, në vend që të prisni për të parë nëse është diçka që punonjësi juaj e sjell.

Shkoni vetë i pari dhe ndani atë që mendoni se mund të jetë më mirë, jepini më shumë hapësirë punonjësve tuaj për t’ju dhënë një përgjigje të ndershme në lidhje me atë që mendojnë se mund të jenë më e mira.

Këtu janë disa shembuj të pyetjeve specifike që mund të bëni …

  • “A mendoni se kam menaxhuar shumë pak në projektet?”
  • “A ju kam caktuar më shumë se çduhet punë dhe keni nevojë për pak pushim?”
  • “A po ju jap informacion të mjaftueshëm për të bërë punën tuaj mirë?”
  • “A mund të bëj një punë më të mirë duke përshkruar vizionin dhe drejtimin për vendin ku po shkojmë?”
  • “A kam qenë i arsyeshëm në lidhje me afatet si duhet?”
  • “A po ju ndërpres shumë gjatë ditës me takime dhe kërkesa?”

Unë garantoj se një punonjës do të ndihet shumë më i inkurajuar nesë e pyesni: “A po ju ndërpres shumë gjatë ditës?” në vend që thjesht të pyesni “Si mund të të ndihmoj?”

Ndaloni së lënduari punonjësit tuaj me një pyetje të gabuar. Filloni të pyesni të drejtën.

burimi:  BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0