Pse Steve Jobs nuk i linte fëmijët e tij të përdornin iPad? - Business Magazine Albania

Pse Steve Jobs nuk i linte fëmijët e tij të përdornin iPad?

iPad

Sa të varur jeni nga celulari juaj? Sa kohë kaloni para një ekrani? A do t’i linit fëmijët tuaj të bëjnë të njëjtën gjë? Steve Jobs mendoi se kjo nuk ishte një ide e mirë, kështu që ai nuk i la fëmijët e tij të përdornin iPad dhe iPhone, teknologjinë në përgjithësi.

Në vitin 2010, një reporter i New York Times pati një bisedë që zbuloi shumë për jetën e themeluesit të Apple. Nick Bilton komentoi, “Fëmijët tuaj duhet ta duan iPad-in, apo jo?” Pas lançimit të pajisjes. Jobs u përgjigj, “Ata nuk e kanë përdorur atë. Ne kufizojmë sasinë e teknologjisë që përdorin fëmijët tanë në shtëpi.”

Ndonjë arsye të veçantë? Sipas Walter Isaacson, autori i biografisë së Steve Jobs, familja u përqëndrua më shumë në histori ose lexim, si dhe aktivitete që kishin të bënin me teknologjinë. Walter ndërveproi me Jobs dhe shpjegoi:

“Çdo natë Steve këmbëngulte të hante në tryezën e madhe të kuzhinës, duke folur për libra, histori dhe një sërë gjërash të tjera. Askush nuk ka nxjerrë kurrë një iPad ose një kompjuter. Fëmijët nuk dukeshin të varur nga pajisjet.”

Lexoni: Dopamina e tepërt nga varësia ndaj rrjeteve sociale, shkaktar për ankth dhe depresion

Nuk është i vetmi

Një numër i madh i CEO-ve dhe figurave të shquara të kompanive të Silicon Valley zvogëlojnë ndjeshëm kohën që fëmijët e tyre kalojnë në kontakt me teknologjinë.

Për shembull, Bill Gates nuk u dha fëmijëve celularë deri në moshën 14 vjeçare. Për më tepër, përdorimi i tij ishte i ndaluar gjatë drekës, darkës dhe para gjumit.

Rekomandimi i Akademisë Amerikane të Pediatrisë është të kufizoni teknologjinë sipas moshës së fëmijëve, pasi ekziston një frikë e madhe që përdorimi i pajisjeve të bëhet i nevojshëm dhe i pakontrolluar.

Sipas autorëve të librit “Screen Schooled”, dhe disa ish-punonjës të kompanive teknologjike, kur përdoret në mënyrë të vazhdueshme, i jep fund krijimtarisë dhe kufizon marrëdhëniet sociale.

Çfarë dinë ata që ne nuk e dimë?

Ata nuk janë pak, me të vërtetë shumë njerëz që kanë ose kanë pasur të bëjnë me zhvillimin teknologjik e kufizojnë atë në shtëpitë e tyre. Një ish-ekzekutiv i Google, Tristan Harris, madje paralajmëroi për “truket” që përdorin faqet e internetit si Facebook ose YouTube për të na tërhequr vëmendjen pa e vënë re.

Në vitin 2020, u publikua dokumentari i Netflix ‘The Social Media Dilemma’. Kjo shkaktoi një tërbim të madh kur u zbulua nga ish-punonjës të industrisë, sesi funksionojnë rrjetet sociale dhe na bëjnë “të varur”.

Ekziston një frazë që bie në sy në film: “Ka dy industri që i quajnë klientët e tyre përdorues: droga dhe softuerët ilegalë”. Duket se Steve Jobs e pa këtë që po vinte.

Filmi përshkruan varësinë dhe ndikimet negative të rrjeteve sociale në jetën tonë të përditshme, e cila është e lidhur ngushtë me pajisjet me të cilat ndërveprojmë. Përveç kësaj, falë dëshmive ai shpjegon se si ata praktikisht luajnë me emocionet dhe sjelljet tona.

Cilat janë rreziqet?

Studime të ndryshme tregojnë se varësia nga ekranet çon në probleme me përqëndrimin, shikimin, gjumin, tolerancën e ulët ndaj frustrimit dhe, në disa raste, vetëvlerësim të ulët.

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0