Pse po e përdor Coca-Cola Jennifer Aniston për reklamën e Smartwater? - Business Magazine Albania

Pse po e përdor Coca-Cola Jennifer Aniston për reklamën e Smartwater?


Marka Smartwater e Coca-Cola është marka me çmim premium në Shtetet e Bashkuara. Tani, gjigandi i pijeve dëshiron t’i sigurojë markës ruajtjen e pozicionit udhëheqës në treg.

Këtë pranverë, gjigandi i pijeve do të zbulojë një fushatë të re reklamimi ku do të luajë aktorja Jennifer Aniston, e cila ka shërbyer si ambasadore e markës dhe ka qenë në reklamat e Smartwater në të kaluarën.

Fushata e cila do të shfaqet në revistat e shtypura, në platformat dixhitale dhe sociale, por jo në televizion, fokusohet në ” shijen e pastër dhe pastërtinë “e markës, thotë Coca-Cola. Ajo përmban katër momente nga Aniston, duke përfshirë një ecje me qenin e saj dhe ndërkohë që ajo është duke ecur në tapetin e kuq. Natyrisht, në të dyja fotot, Aniston është duke mbajtur një shishe Smartwater.

Vendimi i Coca-Cola për të lançuar një reklamë të re të Smartwater duke shfaqur një njeri të famshëm vjen si pasojë e konkurrencës pasi konsumatorët po e pëlqejnë më shumë këtë kategori dhe po largohen nga pijet me gaz. Amerikanët tani pijnë më shumë ujë në shishe se sa pije me gaz si Coca-Cola, PepsiCo dhe Nestle, të gjitha në përpjekje të përfitimit nga ky trend.

Por brenda industrisë së ujit, ka dhe të ashtuquajtur kategori “premium”. Ujërat Premium kanë dizajne tërheqëse dhe çmim më të lartë. Tregu ka vlerë rreth 2.8 miliardë $ vetëm në SHBA dhe Smartwater komandon rreth 45% të këtij nën-segmenti. Fiji renditet e dyta me 19%, pasuar nga 12% të tregut e Nestle me San Pellegrino.

Kjo kategori është bërë edhe më popullore, pasi PepsiCo vitin e kaluar debutoi me ujin premium të kompanisë, të quajtur LIFEWTR. PepsiCo zhvilloi një reklamë në Super Bowl për të mbështetur markën e re.

Fushata e re e Coca-Cola është me siguri një përgjigje ndaj një konkurrenti të madh, i cili po shpenzon miliona $ për të rritur tregun. Organizata “Beverage Digest” ka raportuar se krijimi i një marke uji të suksesshme premium kërkon “një investim shumë më të lartë sesa thjesht të futesh në industrinë e ujit”.

Produkti duhet të sigurojë një arsye përse konsumatorët duhet të preferojnë një markë në krahasim me një tjetër.” Përdorimi i të famshmëve është një nga mënyrat kryesore që një markë si Smartwater mund të qëndrojë në treg.

Tani për tani, ajo çfarë po bën Cola me Smartwater është duke funksionuar. Gjigandi i pijeve e ka në pronësi markën që prej një dekade, që kur ajo bleu Glaceau, krijuesin e Vitaminwater. Kjo marrëveshje erdhi edhe me Smartwater, një markë që gëzonte një fitim dyfish në vëllim vitin e kaluar në tregun kryesor, në Amerikën e Veriut. Së bashku me Vitaminwater dhe markën për përdorim të përditshëm, Fairlife, portofoli i diversifikuar i kompanisë e ka ndihmuar atë në rritjen në Amerikën e Veriut në vitin 2016.

Burimi: fortune.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0