Post Startup Grind me Miranda Ademaj: "Dashuroje atë që do të bësh." - Business Magazine Albania

Post Startup Grind me Miranda Ademaj: “Dashuroje atë që do të bësh.”


Eventi i radhës i Startup Grind Tirana u bë më 15 Dhjetor në Protik Innovation Center dhe e ftuar ishte Miranda Ademaj nga “Skënderbeg Alternative Investments AG“. Në këtë event morën pjesë mbi 50 pjesëmarrës me qëllimin për të dëgjuar të gjithë eksperiencën e saj si sipërmarrëse. Prania e Mirandës në këtë takim u mundësua me përkrahjen e SECO Entrepreneurship Program – Program i Swiss Contact për Sipërmarrjen. 

Ne si staf i Business Magazine Albania ishim pjesë e këtij eventi, ashtu siç do të jemi edhe në të gjitha eventet e tjera të organizuara nga Startup Grind Tirana, jo vetëm si partner mediatik por edhe për të mësuar më shumë mbi botën e sipërmarrjes. Është një mundësi shumë e mirë jo vetëm për sipërmarrësit apo startup-et por për të gjithë të rinjtë të cilët aspirojnë të futen në botën e sipërmarrjes dhe inovacionit.

Miranda lindi në Kosovë. Më pas emigroi në Gjermani ilegalisht me familjen e saj dhe atje filloi një jetë të re. Ajo mbaroi kolegjin në Gjermani, por gjithmonë kishte patur ëndërr të krijonte një sipërmarrje të vetën.

Në moshën 25 vjeçare ajo udhëtoi për një vit në të githë botën duke njohur kulturën e shumë shteteve dhe kjo ishte një shtysë mjaft e madhe për të hapur kompaninë e saj.

Miranda po mendonte se në cilin shtet duhej të zhvendosej midis Zyrih, Frankfurt, Londër dhe New York, ku do të kishte mundësinë që të punonte me financat globale. Ajo zgjodhi Zyrih-un për të hapur kompaninë e saj dhe për të patur edhe prindërit e saj afër.

Ajo e filloi kompaninë e saj në moshën 29 vjeçare dhe e menaxhon atë që në themelimin e saj. Miranda tregoi sesi nisi kompania e saj, si ishte njohur me dy bashkë-themeluesit, të cilët kishin të njëjtin background si ajo dhe vendosën që ta quanin kompaninë “Skënderbeg Alternative Investments AG” në nder të heroit kombëtar Gjergj Kastriot Skënderbeu.

Disa nga këshillat që ajo tha për të gjithë sipërmarrësit e rinj janë:

“Nëse dashuron vërtet diçka, ekziston dëshira dhe ëndrra për ta realizuar atë nuk të nevojitet një kapital i madh për të nisur një startup.”

“Nëse e ke pasionin, nëse e dëshiron vërtet, go for it, mos u ndal.”

Së fundmi ajo u shpreh në lidhje me suksesin që kishte arritur deri më tani në jetën e saj:

“Unë mendoj se kam arritur vetëm 10% të suksesit dhe është pjesa më e vështirë. Pjesa tjetër vjen shumë më shpejt dhe shumë më lehtë.”

Në fund, si çdo rradhë u bënë pyetje nga pjesëmarrësit, duke mësuar edhe më shumë prej saj.

Nëse dëshironi mund të shikoni videon live KËTU.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0