Për një turizëm në rritje: Cilësi shërbimi dhe mirëmenaxhim  - Business Magazine Albania

Për një turizëm në rritje: Cilësi shërbimi dhe mirëmenaxhim 

Turizem

Ekspertët vënë në dukje se investimet në turizëm po rriten, si në struktura edhe në rritjen e kapaciteteve. Por, ata theksojnë nevojën ende të lartë në rritjen e shërbimit, krijimin e qëndrueshmërisë dhe fuqizimin e stafit. Ne kemi intervistuar dy ekspertë, të cilët janë të angazhuar prej vitesh në këtë fushë: Gladiola Dona dhe Gid Shaqiri.


Gid  Shaqiri:
Turizmi shqiptar ka potencial, por cilësia e shërbimit do ta dallojë në skenën ndërkombëtare

Gid Shaqiri, trajner dhe ekspert në fushën e hotelerisë pranë “Hospitality and Tourism Academy,” i specializuar në Menaxhim Hoteli ka mbi 20 vjet përvojë në këtë sektor.

Aktualisht, punon si drejtor i përgjithshëm në hoteleri dhe është anëtar i Komitetit Sektorial të Aftësive në Hoteleri dhe Turizëm pranë Ministrisë së Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit.

Ky artikull është publikuar në numrin 36 të revistës Businessmag

Abonohu për të lexuar artikullin!

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0