Paul Papadimitriou, strategjisti dhe inovatori nga Londra në Spark.me


Skuadra organizatore e Spark.me, një nga konferencat më të mëdha të marketingut/internetit në Europën Juglindore e cila do të mbahet më 28-29 Maj në Budva të Malit të Zi, sapo ka konfirmuar një spiker të ri në Spark.me- Paul Papadimitriou, inovator biznesi, strategjist dhe një spiker nga Londra.

Paul është themeluesi i Intelligencr, një firme globale për mbledhjen e informacioneve që ndihmon organizatat përqark globit në formulimin e strategjive inovative biznesi. Ai udhëton në të gjithë botën për të vëzhguar se çfarë do të thonë teknologjitë e reja për të ardhmen e të rinjve tanë, bizneseve, punës, kulturave dhe shoqërive- gjeopolitika e “përçarjes”.

Me këtë realitet të ri, Paul dizenjon inovacionin dhe strategjitë marketing të formësuara rreth një konsumatori “nomad“ dhe “fisnor“, dhe më së fundmi ka lançuar një ekosistem smartphone në Kinë dhe Europë. Më parë, ai ka punuar me Microsoft, eBay, Fujitsu, SABMiller, Canonical, EY, Criteo, Siemens, Tumblr, EU ose ITU (International Telecommunication Union). Paul këshillon startupet në të gjithë botën dhe prodhon podcast të shumëfishta: Layovers- mbi inovacionin për udhëtimet ajrore, The Digital Loop- mbi përçarjen dixhitale, Notional Capital- mbi startupet business-to-business (B2B).

Paul-Papadimitriou-strategjisti-dhe-inovatori-nga-Londra-në-Spark.me-businessmag

Puna dhe këndvështrimet e Paul mbi epokën ku jetojmë është shfaqur te The Economist, ABC, TF1 ose Japan Times. Si një spiker shumë i kërkuar, Paul inspiron audiencat në 5 kontinente, në evente madhore dhe në mbledhjet private në Fortune 500. I dalluar për aftësitë e tij organizuese, ai moderon evente të korporatave dhe industrive të një profili të lartë si LeWeb, një prej konferencave më të mëdha IT në Europë.

Spark.me 2016 do të mirëpresë disa prej personaliteteve më influencues të mediave online, drejtues lider të marketingut, dhe aktorë kyç në ekosistemin europian dhe global të startupeve. Veronica Belmont është një personalitet i medias online, një këshilluese e startupeve, spikere dhe krijuese e podcast-eve nga San Francisco, me më shumë se 1.7 milionë ndjekës në Twitter! Scott Morrison është ish-Drejtor i Marketingut për Diesel, Levi’s dhe Activision, ndërsa Sara Rosso është Drejtore e Marketingut në Automattic (provider i shërbimeve online si WordPress.com, Akismet, Gravatar dhe shumë të tjerë), dhe themeluese e Ditës Botërore të Nutella, tashmë një ditë pushimi e njohur zyrtarisht e zotëruar dhe menaxhuar nga marka Nutella.

Paul-Papadimitriou-strategjisti-dhe-inovatori-nga-Londra-në-Spark.me-businessmag

Më shumë se 400 njerëz nga 17 shtete janë rregjistruar tashmë për Spark.me. Çmimi i plotë i biletës është 250€, ose 70€ në rastin e një bilete studentore. Biletat mund të transferohen më pas te një person tjetër (“emri ndryshon”), por shuma nuk ripaguhet. Biletat e studentëve janë të disponueshme për personat që janë ende në vitet e studimit, të sapodiplomuarit dhe studentët e PhD deri në 27 vjeç, dhe për ata që do të diplomohen deri në janar 2016. Biletat e Spark.me janëtë vlefshme në faqen zyrtare të konferencës, në www.spark.me.

Spark.me është një nga konferencat më të rëndësishme të Internetit dhe Marketingut që mbahen në Europën Juglindore. Kjo konferencë do të mbahet në datat 28-29 Maj 2016, në Hotel Mediteran, Budva, Mal i Zi. Ky event është zhvilluar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që merret me mbarëvajtjen e domain-it kombëtar malazez-.ME dhe e sponsorizuar nga Crnogorski Telekom (filial i Deutsche Telekom AG). Spark.me sjell historitë më të reja teknologjike, modele biznesi inovative, strategji për rritjen e kompanive teknologjike dhe liderë në botën e biznesit, sipërmarrjes, teknologjisë dhe startup-eve.

/Business Mag Albania

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale