Nuk keni një diplomë universiteti? Kompani si Apple, IBM dhe Google nuk kërkojnë më një të tillë - Business Magazine Albania

Nuk keni një diplomë universiteti? Kompani si Apple, IBM dhe Google nuk kërkojnë më një të tillë


Kohët e fundit, faqja Glassdoor përpiloi një listë me 15 kompani të ndryshme, të cilat nuk kërkojnë që aplikantët për punë të kenë diploma kolegji. Lista përfshin kompanitë e teknologjisë së lartë si Apple, Google dhe IBM, përveç kompanive të orientuara drejt shërbimit, si Costco, Starbucks dhe Chipotle.

“Kualifikimet akademike do të merren në konsideratë dhe mbeten mjaft të rëndësishme kur kandidatët vlerësohen, por nuk do të veprojnë si një pengesë në punësim,” tha për Huffington Post Maggie Stilwell, partnere drejtuese pranë Ernst and Young.

Lexoni: Amazon paguan punonjësit e saj të trajnohen për punë në kompani të tjera

Me fjalë të tjera: Kompanitë do të punësojnë kandidatët përvoja dhe aftësia e të cilëve u përshtatet më së miri punës së kërkuar. Shumë prej këtyre kandidatëve të suksesshëm do të kenë diploma universitare, por disa prej tyre jo.

Google pranoi disa vite më parë se diplomat e kolegjit dhe rezultatet e testimit janë parashikues të pavlerë të performancës së mëvonshme të punës. Në IBM, ku rreth 15% e punonjësve të rinj në SHBA nuk kanë diploma universitare, CEO Ginni Rometty ka thënë se kurset profesionale dhe përvoja e mirë ofron trajnime më të përshtatshme për shumë pozicione të sektorit të teknologjisë sesa një diplomë kolegji.

Nuk është se diplomat e kolegjit janë të padobishme. Për shumë njerëz, universiteti është vendi ku fitojnë aftësi të ndryshme. Por automatikisht refuzimi i njerëzve që fitojnë të njëjtën njohuri përmes një rruge tjetër mund të jetë kundërproduktive.

Lexoni: Profesionet, mes pagesave më të larta dhe diplomave të universitetit

Sipas jush cili rast është më bindës për t’u punësuar: një i diplomuar kohët e fundit në shkencat kompjuterike apo ai  që i ka fituar ato aftësi ndërsa po menaxhon edhe punësimin me orar të plotë? Ajo që një person di është më e rëndësishme se mënyra se si i ka mësuar.

burimi: QZ

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0