Noam Bardin CEO i Waze: "Ne mund ta bëjmë trafikun të mos ekzistojë më" - Business Magazine Albania

Noam Bardin CEO i Waze: “Ne mund ta bëjmë trafikun të mos ekzistojë më”


Çfarë bëni kur aplikacioni juaj për trafikun nuk mund të bëjë më asgjë? Sipas Noam Bardin CEO i Waze, të gjitha “mënyrat e shpejta” janë maksimalizuar. Bardin deklaroi se e vetmja mënyrë për të vazhduar luftën me trafikun është zvogëlimi i numrit të makinave në rrugë. Ai e bëri të qartë duke treguar një video në lidhje me një produkt të ri, “Waze Carpool”.

Waze është një aplikicion mobile për trafikun, të cilin shoferët kanë më shumë se 7 vite që po e përdorin. Bardin është bërë pjesë gjatë vitit të parë dhe ka drejtuar kompaninë që nga ajo kohë. Gazetari i Wall Street Journal, Jack Nicas intervistoi Bardin në konferencën e Startup Grind Global. Shihni më poshtë videon e plotë dhe një përmbledhje të kësaj interviste.

“Nëse ju mund t’i bindni drejtuesit e makinave që të lënë makinat e tyre në shtëpi, atëherë ne me të vërtetë mund të çlirohemi nga trafiku.” Pika kryesore e videos i kujtoi audiencës se shumica e makinave kanë një ose më shumë vende të papërdorura. Falë Uber dhe Lyft, sfida sociale për të hipur në makinën e një të huaji është më pak se një sfidë tani.

Ajo çfarë Waze Carpool do të donte të bënte është tranziti pikë-për-pikë për kosto si transporti publik. Carpool do të jetë më i përshtatshëm, sepse është i drejtpërdrejtë. Waze Carpool nuk është një tjetër shërbim taxi-je. Aplikacioni është projektuar në mënyrë që shoferët të mund të bëjnë para për vetëm dy xhiro në ditë, kur shkojnë në punë dhe kur kthehen në shtëpi. Pasagjerët i ndajnë kostot me shoferin. Bardin theksoi “Nëse ju gjithsesi do e ngisni makinën, do të thotë para falas.”

/Artikulli u publikua më parë në faqen 38 të numrit 13 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 13 të saj.

 “Ju mund ta shpëtoni botën pa shumë zhurmë dhe të fitoni pak para, ndërsa po e bëni atë.”

Bardin listoi disa iniciativa që të jenë pjesë e Waze Carpool si një pasagjer:

1. Makinat janë të shtrenjta dhe jo të gjitha zonat kanë transport publik.

2. Kurseni kohë.

3. I lejon njerëzit të ndihmojnë njerëz të tjerë.

Pika e fundit është veçanërisht e rëndësishme. Njerëzit nuk po ndihmojnë vetëm njerëz të tjerë, ata po ndërtojnë mikrokomunitete. Aplikacioni madje inkurajon drejtuesit që të marrin të njëjtit njerëz. Bardin përmendi se ka disa raste ku ju mund të takoni njerëz, të cilët nuk janë nga puna apo rrethi juaj. Kur merrni të njëjtit njerëz, të cilët jetojnë dhe punojnë afër jush, kjo çon në krijimin e mikro-komuniteteve.

Krijimi i mikro-komuniteteve

Deri më sot, Waze ka 80 milionë përdorues që përfaqësojnë numrin e shoferëve. Bardin dëshiron që disa prej këtyre shoferëve të Waze të bëhen pasagjerë. Carpooling ka qenë bezdisës për t’u lundruar. Bardin deklaroi se Carpooling ka qenë diçka e inkurajuar që nga 1950-ta. Shoferët e Waze tashmë e kuptojnë vlerën e aplikacionit. Masa e suksesit për Carpooling është shuma e ruajtjes. Si pjesë e Google, ata kanë patur luksin e harxhimit të kohës së tyre me testimin e Waze Carpool. A do të ketë ajo sukses?

Konkluzione

Shembulli mund të provojë se sa e madhe është nevoja. Bardin ka marrë një email nga kryetari i një qyteti të vogël në Ohio, pasi ai kishte lexuar një artikull në Wall Street Journal në lidhje me Waze Carpool. Në e-mail, kryetari i komunës ka kërkuar që qyteti i tij të jetë qyteti pilot. Me një popullsi prej 83,000 banorësh dhe pa transport publik, Bardin komentoi se ky është qyteti që ai dëshiron të ndihmojë.

Ndryshe nga Silicon Valley, qytetet e vogla nuk ofrojnë shumë opsione. Për më tepër, kur ka shumë vende pune në një fabrikë, transporti publik nuk është i mjaftueshëm. Waze Carpool mund të sjellë së bashku njerëz, të cilët tashmë janë duke bërë udhëtime të përditshme.

Waze Carpool mund të jetë burimi për të udhëtuar në mënyrë më efikase dhe të lirë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 38 të numrit 13 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 13 të saj.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0