Ndërron jetë ish CEO i FCA Group, Sergio Marchionne

Ndërron jetë ish CEO i FCA Group, Sergio Marchionne


Sergio Marchionne, ish CEO i Fiat Chrysler Automotive, një nga drejtuesit më të respektuar të industrisë, ka ndërruar jetë pas komplikimeve të operacionit të kryer së fundi.

Familja, e cila kontrollon kompaninë konfirmoi lajmin pa thënë shkakun e saktë dhe pa dhënë informacione se kur ndodhi.

Sergio Marchionne, 66 vjeç, ndërroi jetë pasi ra në koma pas operacionit në sup në një spital të Zyrih-ut.

Ai u zëvendësua si CEO i FCA fundjavën e shkuar pas përkeqësimit të gjendjes së tij.

“Për fat të keq, ajo çka ne iu frikësuam më shumë, ndodhi. Sergio Marchionne, ka ndërruar jetë.” – u shpreh John Elkann pasardhës i familjes Agnelli në një deklaratë.

Marchionne shpëtoi Fiat dhe Chrysler nga falimentimi pasi mori drejtimin e Fiat në vitin 2004. Ai e rriti vlerën e kompanisë me 11 herë gjatë 14 viteve në drejtim. Sipas planeve, ai do të linte detyrën nga kompania në Prill 2019.

“Mënyra më e mirë për nderuar kujtimin e tij është të ndërtojmë atë çkana trashëgoi. Të vazhdojmë të zhvillojmë vlerat humane të përgjegjësisë dhe sinqeritetit. Sergio Marchionne ishte një fanatik i tyre.” – shtoi Elkann.

Të shtunën e kaluar, FCA emëroi drejtorin e Jeep, Mike Manley, si CEO të grupit të 7 më të madh në botë të makinave. Kompania tha se 54 vjeçari do të zbatojë një plan afatmesëm që Marchionne prezantoi në muajin Qershor.

sergio marchionne

FCA u shpreh se Manley do të garantojë një të ardhme “të fortë dhe të pavarur” për grupin.

Të shtunën Marchionne u zëvendësua edhe në postin e CEO të Ferrari nga Louis Camilleri, ish CEO i Philip Morris International.

Ai ishte një CEO dhe një pasionant i industrisë që i përkiste. Ai ishte besnik i ideve të veta dhe nuk pranoi të bashkohej me rrymën. Ndërkohë që konkurentët ndërtonin makina elektrike apo të zakonshme, ai e bëri Fiat 500 ikonën e dekadës së 2 të shekullit të 21, Dodge Challenger t’i ruante traditën dhe personalitetin. Të “ringjallte” Alfa Romeo, dhe Ferrari, t’a mbante ende një nga kompanitë më unike.

Shpresojmë që ndonëse jo më pranë kompanisë, FCA, të vazhdojë të jetë e pa lëkundur ndaj trendeve të rrezikshme të kohës…derisa, tregu ta lejojë këtë.

Burimi: Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0