Sipas hulumtimit nga Gallup më pak se 30% e të punësuarve thonë se ata janë besnikë ndaj kompanisë së tyre. Qarkullimi i shpeshtë ka një ndikim negativ në moralin e punonjësve, produktivitetin dhe të ardhurat e kompanisë. Çdo herë që një biznes humbet dhe zëvendëson një punonjës të paguar, mund të kushtojë 6 – 9 muaj pagë. Mungesa e besnikërisë nuk është vetëm punonjësit që largohen. Në shumë raste, ata qëndrojnë dhe tregojnë pakënaqësi nëpërmjet qëndrimeve. Në njëfarë mënyre, kjo është më e keqe se nëse ata ikin.
Lexoni: Punonjësit besnikë ju thonë atë që është e nevojshme të dëgjoni, jo atë që dëshironi të dëgjoni
Nëse kompanitë duan të shkëlqejnë, ato kanë nevojë për dy gjëra: Punonjës Besnikë dhe Konsumatorë Besnikë. Lidhja midis kënaqësisë së punonjësve dhe produktivitetit vendoset për një kohë të gjatë. Hulumtimet kanë gjetur se punonjësit e lumtur janë 12% më produktivë se homologët e tyre më pak të kënaqur.
Punonjës besnikë = Konsumatorë besnikë. Punonjësit besnikë vlejnë më shumë se pesha e tyre në ar. Ata mbajnë markën tuaj dhe sigurojnë qëndrueshmërinë e biznesit tuaj. Ata punojnë shtesë. Ata bëjnë të mundur që ju të fitoni.
Jepuni arsye punonjësve tuaj për të qëndruar
Realiteti është se punonjësit janë besnikë ndaj kompanisë pasi besojnë se kompania është besnike ndaj tyre. Pra, në fund, ndërtimi i një organizate me punonjës të përkushtuar besnikë përfundimisht realizohet kur kompania u tregon atyre se e meriton besnikërinë e tyre. Ju duhet t’u jepni një arsye punonjësve tuaj që të jenë besnikë. Punonjësit duan punë sfiduese, mirënjohje dhe respekt, mundësi për avancim, rritje dhe zhvillim profesional dhe një mjedis pune fleksibël. Studimet tregojnë se kur punonjësit tuaj janë të kënaqur dhe të angazhuar (dmth. Besnikë), biznesi rritet.
Ka përfitim vërtetë të lartë kur ju kultivoni besnikërinë e punonjësve tuaj. Në Universitetin e Pensilvanisë, hulumtuesit zbuluan se bizneset që shpenzuan 10% të të ardhurave të tyre në përmirësimet kapitale panë një rritje prej 3.9% të produktivitetit. Por kur i njëjti 10% u investua tek punonjësit, produktiviteti u rrit me 8.5%.
Lexoni: Rusia trajnon punonjësit si të buzëqeshin
Shumë menaxherë supozojnë se nëse një punonjës po merr një rrogë duhet të jetë besnik. Pak e kuptojnë që pagesa është vetëm një kënaqësi. Nuk është një motivues. Gjithçka ka të bëjë me mënyrën se si i trajton njerëzit. Punonjësit duan të trajtohen si qënie njerëzore. Ata kanë ndjenja, emocione dhe jetë personale. Kur një organizatë e trajton punonjësin e saj si një objekt, ata ndihen të pa respektuar. Kur, nga ana tjetër, një organizatë e vlerëson atë punonjës, tregon ndjeshmëri dhe është fleksibël, kjo do t’i bëjë ata të mendojnë dy herë rreth largimit të tyre.
Besnikëria është një rrugë me dy krye. Është si një marrëdhënie. Që një marrëdhënie të zgjasë, duhet të ketë respekt reciprok, dashuri, besim, mirëkuptim dhe vlerësim. Pa këto, themeli është i paqëndrueshëm. Punonjësit besnikë shfaqen, japin rezultate dhe vazhdimisht shkojnë më lart për të mbështetur kompaninë. Në fund, njerëzit i bëjnë kompanitë të suksesshme. Çdo strategji apo plan biznesi mbështetet në njerëz të motivuar dhe të angazhuar për ta bërë atë të ndodhë! Kjo është arsyeja pse kompanitë më të suksesshme fokusohen tek njerëzit dhe marrëdhëniet dhe sigurohen që të dyja jo vetëm që menaxhohen, por drejtohen dhe kujdesen. Dëshironi punonjës besnikë? Atëherë trajtojini mirë njerëzit tuaj!
/Shkruar nga Brigette Hyacinth në LinkedIn
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.