Mashtrimet më të zakonshme për të cilat turistët duhet të jenë të vetëdijshëm janë ofertat që mbërrijnë me e-mail - Business Magazine Albania

Mashtrimet më të zakonshme për të cilat turistët duhet të jenë të vetëdijshëm janë ofertat që mbërrijnë me e-mail

Kthimi i turistëve pas ngecjes së shkaktuar nga pandemia Covid-19 ka nënkuptuar edhe kthimin e mashtrimeve të zakonshme turistike. Prej vitit 2021, numri i mashtrimeve të udhëtimeve nëpërmjet kanaleve elektronike është rritur me 300%, si dhe rritja e vetë sektorit të turizmit pas vitesh mbylljesh dhe pezullimi të ofertave të udhëtimit, sipas “RoboKiller”, një organizatë, puna e së cilës fokusohet në sulmet spam.

Mashtrimet më të zakonshme për të cilat turistët duhet të jenë të vetëdijshëm janë ofertat që mbërrijnë me e-mail ose me porosi SMS. Këto oferta të rreme shpesh përdorin logot e markave të njohura të udhëtimit, nga hotelet deri te faqet e internetit të akomodimit.

Mesazhet ofrojnë zbritje të mëdha në aranzhimet e udhëtimit drejt destinacioneve kryesore në hotelet elitare. Përdoruesit duhet të kontrollojnë me kujdes adresën e emailit, qoftë ajo e markës zyrtare ose dikush që imiton.

Por, falë detajeve të dizajnuara me zgjuarsi, duke përdorur logon e markës, identitetin vizual dhe qasjen joinvazive, është e lehtë të biesh në mashtrime të tilla.

Evropa do të merret me mashtrimin në akomodimin afatshkurtër

Këshilli Evropian mori një vendim për futjen e një sistemi të ri për regjistrimin e ofertës së akomodimit afatshkurtër në apartamente private, bujtina dhe bungalot.

“Për ofruesit e akomodimit legal, sistemi i ri do të nënkuptojë regjistrim më të shpejtë, më të lirë dhe më të lehtë të kapacitetit akomodues, regjistrimin e të ftuarve dhe netët e rezervuara të qëndrimit dhe uniformitet në procedurat për platformat onlajn që shërbejnë si ndërmjetës”, tha Zëvendëskryeministrja e Suedisë Eba Busch.

Qëllimi i rregullores së re është që çdo objekt akomodimi të marrë një numër unik regjistrimi, në mënyrë që në çdo kohë autoritetet të kenë njohuri se kush është pritësi, ku ndodhet dhe çfarë lloj strehimi ofron.

Do të ketë efekte pozitive për të ftuarit dhe turistët, pasi ata do të jenë në gjendje të jenë më të sigurt kur rezervojnë akomodimin, dhe në rast të parregullsive, mashtrimit ose dëmtimit, ta raportojnë nikoqirin.

Hapi i radhës është që marrëveshja e arritur mes ministrave evropianë të Ekonomisë dhe të Sipërmarrjes të futet në agjendë në Parlamentin Evropian.

Kujdes nga mashtrimet më të zakonshme gjatë një udhëtimi turistik

Turistët janë objektiv i shpeshtë i mashtruesve në qendrat kryesore turistike. Terreni i ri, mjedisi i panjohur, mosnjohja e gjuhës vendase janë faktorë që e bëjnë turistin një objektiv të lehtë për mashtrime.

Ndër mashtrimet më të raportuara janë oferta e një “byzylyku ​​me fat”. Zakonisht mashtruesi lidh një byzylyk në krahun e viktimës, duke pretenduar se vjen nga tradita e tij vendase dhe vishet për fat të mirë.

Por, më pas mashtruesi bëhet agresiv dhe kërkon para në këmbim të “favorit të bërë”.

Kujdes edhe nga lypësit e rrugës. Një nga mashtrimet e shpeshta është duke shtyrë kutinë e dhurimit dhe duke shpërndarë monedhat e grumbulluara. Këtu shkojnë në ndjenjën e fajit të turistit, ndaj për të shmangur ballafaqimet e mëtejshme, tërhiqen lehtësisht para për “lypsarin”.

Një nga mashtrimet më “kreative” përfshin “dëmtimin e artit të vlefshëm”. Ajo kryhet në atë mënyrë që në pjesët e frekuentuara të qytetit dikush pengohet para viktimës dhe të gjitha pikturat e artit bien përtokë.

Nga viktima kërkohet dëmshpërblim për shkeljen e fotografive dhe shkaktimin e “dëmit të pallogaritshëm’.

Një rekomandim për turistët është të kenë kujdes nga grupet e organizuara dhe të dhunshme të mashtruesve, të kërkojnë ndihmë nga banorët vendas dhe të kontaktojnë menjëherë një person me uniformë ose të telefonojnë policinë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0