Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017 - Business Magazine Albania

Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017


Për pesë vitet e fundit, Apple mbajti titullin e markës më të vlefshme në botë. Këtë vit, krijuesi i iPhone humbi vendin e parë nga Google, sipas renditjes globale të Brand Finance.

Ndërsa vlera e markës Apple ra me 27% në 107.1 miliardë $ në 2016, Google u rrit në 109.5 miliardë $. Amazon, me 53% rritje të vlerës së markës, ishte afër me 106.4 miliardë $.

Tetë nga 10 markat më të mira në listën e Brand Finance 2017 janë amerikanë, duke reflektuar dominimin global të markave amerikane.

Pra, ku e lë kjo pjesën tjetër të botës?

Duke përdorur renditjen e Brand Finance, faqja e informacionit të kostos HowMuch.net ka marrë markat më të vlefshme në vendet e përzgjedhura dhe i ka kthyer ato në një hartë. Çdo shtet është me përmasa të tilla që reflekton vlerën globale të markës së saj më të madhe.

Pas Google, marka tjetër më e vlefshme kombëtare është Samsung e Koresë së Jugut, e cila është në vendin e gjashtë në listën globale me 66.2 miliardë $. Pastaj është banka kineze ICBC, e renditur e 10-ta, me një vlerë prej 47.8 miliardë $.

Prodhuesit e makinave Toyota (Japoni) dhe BMW (Gjermani) janë në radhë, respektivisht me vlera të markave prej 46.3 miliardë $ dhe 37.1 miliardë $. Shell, kompani shumëkombëshe e naftës dhe gazit e bazuar në Holandë është markë me vlerë 36.8 miliardë $.

Megjithatë, markat kryesore të shumicës së vendeve kanë vlerë më të vogël se 25 miliardë $. Në të gjithë Amerikën Latine, markë më e vlefshme është kompania meksikane e energjisë Pemex, me 8.5 miliardë $. Në Azi, është konglomerati i Tata i Indisë, me 12.9 miliardë $. Asnjë markë afrikane nuk shfaqet në hartë.

Markat më të fuqishme në botë

Lego mund të ketë një vlerë relativisht modeste prej 7.6 miliardë $ por kur bëhet fjalë për fuqinë e dukshme, marka më e madhe e Danimarkës shënon më shumë se pesha e saj ekonomike.

Kjo sepse Lego merr rezultate të larta me metrika të tilla si familjariteti, besnikëria, promovimi, investimet e marketingut, kënaqësia e stafit dhe reputacioni.

Kodet e ngjyrave në hartë tregojnë forcën e markës, me Lego dhe Google (markat më të fuqishme) në ngjyrë blu të errët. Shumë marka të mirënjohura duke përfshirë Samsung, BMW, Shell, Ikea dhe Nestle janë në rreshtin e ardhshëm poshtë, në ngjyrën blu të hapur.

Me shenja që variojnë midis 70 dhe 80, markat kryesore të tregut duke përfshirë Santander, Tata dhe Vodafone janë me ngjyrë rozë. Vetëm dy markat kryesore kombëtare, Taiwan Semiconductor dhe PTT Tajlandë, me ngjyrë të kuqe, kanë rezultate më pak se 70.

Burimi: weforum.org

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0