Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017 - Business Magazine Albania

Markat më të vlefshme në botë për vitin 2017


Për pesë vitet e fundit, Apple mbajti titullin e markës më të vlefshme në botë. Këtë vit, krijuesi i iPhone humbi vendin e parë nga Google, sipas renditjes globale të Brand Finance.

Ndërsa vlera e markës Apple ra me 27% në 107.1 miliardë $ në 2016, Google u rrit në 109.5 miliardë $. Amazon, me 53% rritje të vlerës së markës, ishte afër me 106.4 miliardë $.

Tetë nga 10 markat më të mira në listën e Brand Finance 2017 janë amerikanë, duke reflektuar dominimin global të markave amerikane.

Pra, ku e lë kjo pjesën tjetër të botës?

Duke përdorur renditjen e Brand Finance, faqja e informacionit të kostos HowMuch.net ka marrë markat më të vlefshme në vendet e përzgjedhura dhe i ka kthyer ato në një hartë. Çdo shtet është me përmasa të tilla që reflekton vlerën globale të markës së saj më të madhe.

Pas Google, marka tjetër më e vlefshme kombëtare është Samsung e Koresë së Jugut, e cila është në vendin e gjashtë në listën globale me 66.2 miliardë $. Pastaj është banka kineze ICBC, e renditur e 10-ta, me një vlerë prej 47.8 miliardë $.

Prodhuesit e makinave Toyota (Japoni) dhe BMW (Gjermani) janë në radhë, respektivisht me vlera të markave prej 46.3 miliardë $ dhe 37.1 miliardë $. Shell, kompani shumëkombëshe e naftës dhe gazit e bazuar në Holandë është markë me vlerë 36.8 miliardë $.

Megjithatë, markat kryesore të shumicës së vendeve kanë vlerë më të vogël se 25 miliardë $. Në të gjithë Amerikën Latine, markë më e vlefshme është kompania meksikane e energjisë Pemex, me 8.5 miliardë $. Në Azi, është konglomerati i Tata i Indisë, me 12.9 miliardë $. Asnjë markë afrikane nuk shfaqet në hartë.

Markat më të fuqishme në botë

Lego mund të ketë një vlerë relativisht modeste prej 7.6 miliardë $ por kur bëhet fjalë për fuqinë e dukshme, marka më e madhe e Danimarkës shënon më shumë se pesha e saj ekonomike.

Kjo sepse Lego merr rezultate të larta me metrika të tilla si familjariteti, besnikëria, promovimi, investimet e marketingut, kënaqësia e stafit dhe reputacioni.

Kodet e ngjyrave në hartë tregojnë forcën e markës, me Lego dhe Google (markat më të fuqishme) në ngjyrë blu të errët. Shumë marka të mirënjohura duke përfshirë Samsung, BMW, Shell, Ikea dhe Nestle janë në rreshtin e ardhshëm poshtë, në ngjyrën blu të hapur.

Me shenja që variojnë midis 70 dhe 80, markat kryesore të tregut duke përfshirë Santander, Tata dhe Vodafone janë me ngjyrë rozë. Vetëm dy markat kryesore kombëtare, Taiwan Semiconductor dhe PTT Tajlandë, me ngjyrë të kuqe, kanë rezultate më pak se 70.

Burimi: weforum.org

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0