Kush bën para në industrinë e startup-eve? » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 31/10/2018

Kush bën para në industrinë e startup-eve?

Share
nga Anerola Torollari
Tet 31, 2018
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Bashkimi Europian derdh miliona euro në inovacion, qeveritë po hedhin para për startupet dhe VC-të. Por kush aktualisht bën para në industrinë e startup-ve, veçanërisht në Europën Qendrore dhe Lindore?

Startup-et?

Jo në të vërtetë. Ata përpiqen të ndërtojnë produktet e tyre në mënyrë të shpejtë dhe me kosto sa më të ulët të jetë e mundur. Ata shpesh luftojnë me pagat për themeluesit, përpiqen të sajojnë marketingun dhe në përgjithësi janë trokë gjatë gjithë kohës. Kjo është e bukura e kompanive në fazat e hershme. Ata llogarisin çdo qindarkë të shpenzuar për gjithçka për të mos shpenzuar para për gjëra të panevojshme.

Organizatorët e eventit?

Për aq sa jam e informuar në lidhje me këtë, pothuajse të gjithë organizatorët luftojnë me sponsorizimet për eventet startup. Mbulimi i shpenzimeve të udhëtimit dhe strehimi për folësit shpesh është një sfidë. Shumica e eventeve të vogla dhe të mesme në industrinë e startup-eve organizohen nga vullnetarë, kështu që ata nuk paguhen për punën e tyre. Disa nga konferencat më të mëdha arrijnë të zhvillojnë një model biznesi që lejon punësimin e një ekipi bazë, në mënyrë që ata të mos angazhohen me kohë të pjesshme, por këto janë përjashtime.

Lexoni: 5 strategji marketingu për çdo startup

Ndoshta akseleratorët?

Ata gjithashtu duket se veprojnë në buxhete shumë të ulëta. Madje edhe ata që ofrojnë financim për sipërmarrësit punësojnë persona që punojnë për pasion që me të vërtetë kanë një mision për të bërë diçka të mrekullueshme. Ata definitivisht nuk bëjnë para pasi që nga 113 akseleratorë të hulumtuar ka pasur 33 dalje të raportuara. Edhe akseleratorët më të njohur në Europë nuk mund të mburren për të ardhura të konsiderueshme.

Investitorët?

Investitorët janë ata që duhen më shumë. Zakonisht duket se kanë disa para Ata dinë diçka rreth sipërmarrjes dhe mësojnë startup-et se si të mos dështojnë. Ata investojnë, por çdokush që kërkon një sponsorizim për Startup Weekend ose ndonjë event tjetër të drejtuar nga komuniteti, e di se sa pak kontribut në buxhet vjen nga investitorët. Sigurisht që ata duhet të paguajnë ekipet e tyre dhe të mbulojnë shpenzimet e para të nevojshme, por sponsorizimi i disa veprimtarive të komunitetit do të ishte mirë. Sidoqoftë, marketingu dhe sponsorizimi duket se nuk përfshihen në buxhetet vjetore të VC-ve të EQL.

Mentorët dhe konsulentët?

Jo. Ata zakonisht fitojnë para për diçka krejtësisht të ndryshme dhe bëjnë mentorime falas ose për aksione. Programet e pakta të mentorimit të bashkëfinancuara nga BE kanë një buxhet të limituar për mentorët. Megjithatë, zakonisht ky buxhet është më shumë si para xhepi sesa një kontribut i rëndësishëm në buxhetin vjetor të një mentori. Konsulentët në anën tjetër duket se mundohet të mbështetin startup-et, por kjo është zakonisht para se të kuptojnë se asnjë startup nuk do të paguajë për konsultime.

Pra, kush në fakt bën para të vërteta në industrinë e startup-it? Unë nuk kam asnjë ide, por ne duhet të ndalojmë të pretendojmë se është tregu ku secili duhet të marrë gjithçka falas sepse “përkrah startup-et”. Kjo nuk është një festë bamirësie, por biznes. Ose të paktën kështu duhet të jetë.

burimi: 150sec.com