Kush bën para në industrinë e startup-eve?


Bashkimi Europian derdh miliona euro në inovacion, qeveritë po hedhin para për startupet dhe VC-të. Por kush aktualisht bën para në industrinë e startup-ve, veçanërisht në Europën Qendrore dhe Lindore?

Startup-et?

Jo në të vërtetë. Ata përpiqen të ndërtojnë produktet e tyre në mënyrë të shpejtë dhe me kosto sa më të ulët të jetë e mundur. Ata shpesh luftojnë me pagat për themeluesit, përpiqen të sajojnë marketingun dhe në përgjithësi janë trokë gjatë gjithë kohës. Kjo është e bukura e kompanive në fazat e hershme. Ata llogarisin çdo qindarkë të shpenzuar për gjithçka për të mos shpenzuar para për gjëra të panevojshme.

Organizatorët e eventit?

Për aq sa jam e informuar në lidhje me këtë, pothuajse të gjithë organizatorët luftojnë me sponsorizimet për eventet startup. Mbulimi i shpenzimeve të udhëtimit dhe strehimi për folësit shpesh është një sfidë. Shumica e eventeve të vogla dhe të mesme në industrinë e startup-eve organizohen nga vullnetarë, kështu që ata nuk paguhen për punën e tyre. Disa nga konferencat më të mëdha arrijnë të zhvillojnë një model biznesi që lejon punësimin e një ekipi bazë, në mënyrë që ata të mos angazhohen me kohë të pjesshme, por këto janë përjashtime.

Lexoni: 5 strategji marketingu për çdo startup

Ndoshta akseleratorët?

Ata gjithashtu duket se veprojnë në buxhete shumë të ulëta. Madje edhe ata që ofrojnë financim për sipërmarrësit punësojnë persona që punojnë për pasion që me të vërtetë kanë një mision për të bërë diçka të mrekullueshme. Ata definitivisht nuk bëjnë para pasi që nga 113 akseleratorë të hulumtuar ka pasur 33 dalje të raportuara. Edhe akseleratorët më të njohur në Europë nuk mund të mburren për të ardhura të konsiderueshme.

Investitorët?

Investitorët janë ata që duhen më shumë. Zakonisht duket se kanë disa para Ata dinë diçka rreth sipërmarrjes dhe mësojnë startup-et se si të mos dështojnë. Ata investojnë, por çdokush që kërkon një sponsorizim për Startup Weekend ose ndonjë event tjetër të drejtuar nga komuniteti, e di se sa pak kontribut në buxhet vjen nga investitorët. Sigurisht që ata duhet të paguajnë ekipet e tyre dhe të mbulojnë shpenzimet e para të nevojshme, por sponsorizimi i disa veprimtarive të komunitetit do të ishte mirë. Sidoqoftë, marketingu dhe sponsorizimi duket se nuk përfshihen në buxhetet vjetore të VC-ve të EQL.

Mentorët dhe konsulentët?

Jo. Ata zakonisht fitojnë para për diçka krejtësisht të ndryshme dhe bëjnë mentorime falas ose për aksione. Programet e pakta të mentorimit të bashkëfinancuara nga BE kanë një buxhet të limituar për mentorët. Megjithatë, zakonisht ky buxhet është më shumë si para xhepi sesa një kontribut i rëndësishëm në buxhetin vjetor të një mentori. Konsulentët në anën tjetër duket se mundohet të mbështetin startup-et, por kjo është zakonisht para se të kuptojnë se asnjë startup nuk do të paguajë për konsultime.

Pra, kush në fakt bën para të vërteta në industrinë e startup-it? Unë nuk kam asnjë ide, por ne duhet të ndalojmë të pretendojmë se është tregu ku secili duhet të marrë gjithçka falas sepse “përkrah startup-et”. Kjo nuk është një festë bamirësie, por biznes. Ose të paktën kështu duhet të jetë.

burimi: 150sec.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale