KFC në Kinë teston projektin e pagesës me buzëqeshje - Business Magazine Albania

KFC në Kinë teston projektin e pagesës me buzëqeshje


Alipay ka nisur një mënyrë të re për të paguar për KFC në Kinë – duke buzëqeshur. Deri më tani, sistemi i pagesave me anë të njohjes së fytyrës është në dispozicion vetëm në një KFC të vetme në Hangzhou të Kinës. Kompania që qëndron prapa teknologjisë, Ant Financial, një filial i Alibabës, thotë se teknologjia e saj “Buzëqesh për të paguar” ka nevojë për rreth 1-2 sekonda skanim fytyre me një kamera 3D dhe një “algoritëm të zbulimit” për të kontrolluar identitetin e personit që paguan, i cili gjithashtu duhet të vendosi numrin e tij të telefonit për të ndihmuar në mbrojtjen kundër mashtrimit. Një version beta i “Smile to Pay” u prezantua në vitin 2015 nga Jack Ma, themeluesi i Alibaba.

Lexoni: Kentucky Fried Chicken (KFC), një histori suksesi në mes të bllokut

Pagesat me anë të teknologjisë së njohjes së fytyrës nuk ishin një detyrë e lehtë,” tha Jidong Chen, kreu i teknologjisë së identifikimit biometrik në Ant Financial. “Për mënyrën se si zbulojmë kur fotografia e dikujt po manipulohet veprojmë kështu: ne e parandalojmë këtë duke bashkuar software-in dhe hardware-in dhe duke lidhur algoritme të sofistikuara me kamerën 3D. Mund të parandalojmë spoofingun biometrik gjithashtu.” Sipas Ant Financial, algoritmi mund të zbulojë hijet dhe veçori të tjera për të provuar nëse personi që qëndron para kamerës është në fakt një person dhe jo një foto ose video e përdorur për të mashtruar sistemin e pagesave.

Në videon e mësipërme që përshkruan mënyrën se si funksionon procesi i pagesës, një grua e re përdor makinën në një shumëllojshmëri të paraqitjeve – në mënyrë natyrale, me make-up të rëndë dhe me një shumëllojshmëri të parukeve. Makina njohu me saktësi karakteristika të fytyrës së saj çdo herë që duhej të bënte pagesën.

Lexoni: Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj

Dyqani KFC që ofron sistemin e pagesave të njohjes së fytyrës është një version më i përmirësuar i zinxhirit të quajtur K Pro, i cili shet sallatë, lëngje dhe panine. K Pro u prezantua në Korrik si një mënyrë për të tërhequr klientët e rinj në kërkim të alternativave më të shëndetshme ushqimore.

burimi: theVerge

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0