Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj - Business Magazine Albania

Teknologjia më e pazakontë e KFC sugjeron një porosi në bazë të fytyrës tuaj


KFC nuk e ka herën e parë që “shokon” në mënyrë që të shesi produktet e saj, por kjo është me të vërtetë një gjë e pazakontë. Kjo kompani, në partneritet me Baidu po krijon një restorant “të zgjuar”, i cili do të rekomandojë ushqimin në bazë të pamjes së konsumatorit.

Në mënyrë të veçantë, kabinat e porosisë në restorant, të cilat janë mundësuar nga sistemet kompjuterike të Baidu-së, do të shikojnë moshën, gjininë e konsumatorit dhe shprehjet e tij të fytyrës për të bërë supozime se çfarë mund dëshirojë konsumatori. Një djalosh në të 20-tat e tij, për shembull, me shumë gjasa do të porosiste një vakt të madh me një soda të madhe për drekë, në krahasim me një 75 vjeçare.

Këto janë vetëm sugjerime natyrisht, nuk është e thënë të hani atë që ajo rekomandon (akoma), por në qoftë se jeni klientë të rregullt, kabina do e mbajë mend porosinë tuaj të mëparshme dhe do ua rekomandojë atë gjithashtu. Mos u çudisni me këtë të fundit, nuk është dhe aq shume e ndryshme me një porosi të zakonshme.

Tani për tani, kjo ide për restorantet smart, është vetëm brenda Pekinit, por në qoftë se do të ketë sukses me klientët, teknologjia do të përhapet akoma me shumë.

 

burimi: engadget.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0