Katër cilësi të një lidershipi ideal


Liderët janë të shumtë, por ata që dinë të drejtojnë mirë punën e tyre, janë të paktë. Drejtuesit më të mirë marrin aftësitë e tyre të menaxhimit dhe i kombinojnë ato me aftësitë e njerëzve për t’u bërë të suksesshëm. Dallimi midis të qenit një udhëheqës i mirë dhe një i shkëlqyeshëm varet nga marrëdhëniet që ndërtoni me ekipin tuaj. Këto janë katër cilësitë kryesore të lidershipit:

Të jesh një mësues e jo një diktator
Një udhëheqës i shkëlqyer është mësues dhe trajner, jo diktator. Ato ndihmojnë ekipet e tyre të zhvillohen dhe rriten, dhe i mbështesin ata duke siguruar trajnime në forma të ndryshme, përfshirë stërvitjen dhe mentorimin. Një udhëheqës i madh e di se nuk ka ndonjë raport specifik për këtë dhe se ndryshon në varësi të situatës.

Lexo: Çfarë është lidershipi?

Për të qenë një trajner i shkëlqyeshëm, duhet të kuptoni që të gjithë kanë nevoja të ndryshme dhe se nuk ka një cilësi që u përshtatet të gjitha zgjidhjeve. Mësoni sesi anëtarët e ekipit tuaj punojnë më mirë dhe kombinoni mësimet tuaja me stilin e tyre të punës. Kur jeni përgjegjës për ekipe shumë të mëdha, është shumë më e vështirë të dini se cili stil do të funksionojë më mirë, kështu që është më mirë të eksperimentoni me disa stile deri sa të gjeni atë që ju sjell rezultatet e dëshiruara.

Të jesh i aftë
Udhëheqësit e mëdhenj janë të përgatitur që ndryshimi të ndodhë në çdo kohë. Ata janë në gjendje të mendojnë dhe të marrin vendime shpejt dhe më e rëndësishmja, ata dinë se si të mbledhin ekipet e tyre për të marrë rezultatet. Si drejtues, duhet të jeni shumë të vetëdijshëm për gjithçka që po ndodh nga këndvështrimi i procesit, si dhe nga pikëpamja e njerëzve. Vëmendja e barabartë është e rëndësishme për të dyja palët. Kjo bën që ekipi juaj të performojë më mirë dhe ju të merrni rezultatet e synuara. Gabimi më i vogël mund të bëjë që të dyja palë të vuajnë pasojat.

Respekti
Respekti është një rrugë me dy drejtime. Drejtuesit e shkëlqyer e kuptojnë këtë dhe i transmetojnë ekipit të tyre respekt përmes besimit. Asnjë punonjës nuk pëlqen të mikromenaxhohet, pasi u tregon atyre se nuk u besoni aftësive të tyre. Në fakt, është një nga mënyrat më të shpejta për të humbur respektin. Drejtuesit duhet të lejojnë që punonjësit e tyre të ndërmarrin rreziqe dhe të pranojnë që ata do të dështojnë ndonjëherë. Nëse nuk u besoni punonjësve tuaj as ata nuk do të kenë më besim tek ju. Disa drejtues duhet të punojnë vazhdimisht me ekipet e tyre, ndërsa të tjerët duhet të distancohen. Çelesi është që ju të dini të drejtoni ekipin dhe ata e drejtojnë vetë punën e tyre.

Komunikimi
Udhëheqësit e mëdhenj mund të përshtasin stilin e tyre të komunikimit për të përmbushur nevojat e çdo situate. Një drejtues duhet të jetë një dëgjues i shkëlqyeshëm, në mënyrë që të kuptojë vërtet nevojat e ekipit të tij. Udhëheqësit e mëdhenj e kuptojnë që situata të ndryshme kërkojnë stile të ndryshme të komunikimit dhe janë në gjendje të kalojnë mes tyre me lehtësi. Pa aftësi komunikimi të nivelit të lartë, asnjë udhëheqës nuk do të jetë me të vërtetë i suksesshëm. Për të zotëruar artin e komunikimit, thjesht duhet të praktikoheni. Ekzistojnë gjashtë stile kryesore të komunikimit me të cilat duhet të njiheni, të dëgjoni, këshilloni, drejtoni, motivoni, mësoni dhe stërvisni.

Lexo: 6 shenja për të dalluar dikë me cilësi të vërteta lidershipi

Secili prej tyre ka vendin dhe kohën e vet për t’u përdorur, dhe janë shumë efektivë kur kombinohen. Të jesh i aftë në metodat e komunikimit tënd është absolutisht i domosdoshëm. Duke u bërë një mjeshtër komunikimi, ju jeni në gjendje të shpreheni qartë dhe për këtë arsye të drejtoni me qartësi më të madhe. Pavarësisht se cili është titulli juaj, ju mund të bëheni udhëheqës. Praktikoni këto aftësi dhe do të jeni në rrugën drejt udhëheqjes së madhe.
Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale