Ju keni 168 orë kohë çdo javë. Çfarë duhet të bëni me to? - Business Magazine Albania

Ju keni 168 orë kohë çdo javë. Çfarë duhet të bëni me to?


Le të luajmë një lojë të shpejtë. Pse janë numrat 480, 168 dhe 960 të rëndësishëm?

Së pari, 480 është numri i minutave në një ditë me 8 orë. Kjo nuk është shumë nëse ju konsideroni “ortekun” e kërkesave të mediave sociale, takimeve dhe impenjimeve të tjera që tërheqin vëmendjen tuaj.

Përsa i përket 168, ky është numri i orëve në një javë. Sipas një studimi global të kohëve të fundit nga LinkedIn, 89% e njerëzve thonë se ata nuk i arrijnë qëllimet e tyre të përditshme. Ne jemi të hutuar, truri ynë është i lodhur dhe po pësojme gjithmonë e më shpesh aksidente. Unë e kam konsideruar këtë fenomen të dorës së parë. Kjo pasi unë pash një person të ecë drejt një shatërvani, sepse ai ishte duke shikuar në telefonin e tij.

960 muaj.

E gjithë kjo çon në numrin e fundit dhe më modest: 960. Nëntëqind e gjashtëdhjetë muaj është sasia e kohës që ju keni në dispozicion në këtë botë në qoftë se ju jeni me fat. Numri përkthehet në 80 vjeç – 29.200 ditë për të qenë të saktë! Mjerisht, shumica prej nesh ka shpenzuar aq shumë nga koha jonë e çmuar për të ndërtuar një biznes tek i cili ne nuk besojmë ose një karrierë që na ka lënë në hije. Pra, pyetja është nëse ju jeni një CDO (Chief Doing Officer) apo një CPO (Chief Procrastination Officer)?

CDO (Kryeshef)

Shikoni Larry Page, Elon Musk dhe Reid Hoffman. Ata e dinë “psenë” e tyre, qëllimin e tyre udhëheqës dhe e përshtatin atë me fokusin dhe shpejtësinë. Ata ndjekin tre rregulla të thjeshta. Së pari, qartëso qëllimin tënd dhe mos u përqëndro vetëm në karrierë, përqëndrohu në një trashëgimi. E dyta, thjeshtëso çdo gjë – që do të thotë fshij, zëvendëso dhe përditëso të gjitha proceset në mënyrë që të jesh i shkathët dhe i shpejtë. Së treti, shumoni imagjinatën tuaj me 10 herë, edhe nëse ajo është duke menduar shumë larg ose duke rritur suksesin e ekipit tuaj dhjetëfish. Të qenit një kryeshef do të thotë të kthesh të gjitha fjalët në veprim – ky është rregulli i artë që lidh të gjithë sipërmarrësit e mëdhenj si Jeff Bezos apo Steve Jobs.

CPO (Kryeshefi “zvarritës”)

Zvarritja e punëve mund të shkaktojë një tërheqje të nxituar nga ëndrrat tuaja më të guximshme. Ju hiqni dorë dhe për këtë arsye ju vendosni vetë fatin tuaj. Siç thotë edhe bashkë-themelues i “Y Combinator”, Paul Graham, shumica e betejave më të mëdha me të cilat ju do të duhet të luftoni janë brenda kokës tuaj. Zvarritja, arroganca dhe shtangia janë tre pengesat më të mëdha që ju do të duhet të menaxhoni në mënyrë që të bëheni më të efektshëm.

Ju nuk duhet të jeni një CEO, ose të drejtoni një startup për të qenë një kryeshef. Çdo gjë lidhet me marrjen nën kontroll të vizionit tuaj dhe jo që dikush tjetër t’ju punësojë ju për të përmbushur të tyret.

Nisjani punës, mbani një destinacion të qartë në kokë, dështoni, testoni ide shpesh dhe mësoni se ata që janë kryeshefa kanë 2 karakteristika:

1. Investoni kohë në vend që t’a shpenzoni atë.
2. Të thënit “Jo” është një mjet produktiviteti.

Përmbledhje.
Çfarë do të bëni me 960 muajt tuaj? Dallimi midis “Kush jeni?” dhe “Kush doni të bëheni?” është ajo që ju Bëni.

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0