INSTAT, në Tetor çmimet u rritën 2.1%. Tarifat në Universitete gjithashtu


Drejtori i INSTAT, Gjergji Filipi, duke folur gjatë një konferencë shtypi, ku ka deklaruar se ekonomia shqiptare ka shënuar gjatë vitit 2013 nivelin më të ulët të rritjes në 16 vitet e fundit.

Në muajin tetor 2015 ndryshimi vjetor i indeksit të çmimeve të konsumit eshte 2.1%, sipas Institutit te Statistikave. Një vit më parë ky ndryshim ishte 1.4% krahasuar me muajin tetor të vitit 2014. Ndërkohë që rritja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Pije alkoolike dhe duhan” me 6.1%, pasuar nga grupi “Shërbimi arsimor” me 4.8%.

Çmimet e grupit “Ushqime dhe pije joalkoolike” u rritën me 5.5%. Brenda këtij grupi çmimet e nëngrupit “zarzavate përfshirë patatet” u rritën me 27.8%, pasuar nga nëngrupi “fruta” me 15.4%, nëngrupi “vajra dhe yndyrna” me 2.1%, nëngrupi “sheqer, reçelna e embëlsira” me 1.6%, etj.

Çmimet e nëngrupit “qumësht, djathë e vezë” u ulën me 2.7%, pasuar nga nëngrupi “kafe, çaj e kakao” me 0,7 %, etj. Ndërsa, sipas INSTAT ulja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Veshje dhe këpucë” me 3.7%, pasuar nga grupi “Transporti” me 2.1%, grupi “Qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji” me 1.4% etj.

Krahasuar me një muaj më parë, shtatorin e 2015-ës, rritja më e madhe e çmimeve vërehet në grupin “Shërbimi arsimor” me 3.9%. Brenda këtij grupi tarifat e studimeve në universitetet publike u rritën me 6.7%.

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale