Illinois miraton një ligj i cili kërkon që prindërit të kompensojnë fëmijët ‘influencues’ - Business Magazine Albania

Illinois miraton një ligj i cili kërkon që prindërit të kompensojnë fëmijët ‘influencues’

Kur 16 vjeçarja Shreya Nallamothu nga qyteti Normal i Illionis kalonte kohën gjatë pandemisë nëpër platformat e rrjeteve sociale, ajo u bë gjithnjë e më e frustruar me numrin e fëmijëve që shihte të paraqitur në vlogjet familjare.

Ajo kujtoi videot e shumta në shtëpi në të cilat ajo dhe motra e saj ishin filmuar nga prindërit e tyre përgjatë viteve: duke hedhur hapat e tyre të parë, duke shkuar në shkollë dhe ato që ajo i quan “gjëra të tjera të sikletshme”.

“Jam shumë e lumtur që ato video qëndruan në familje. Më bëri të kuptoj se vlogimi familjar po sjell momente shumë private dhe intime në internet”, shtoi ajo, raporton CNN.

Nallamothu vitin e kaluar i shkroi një letër senatorit të shtetit të saj, demokratit Dave Koehler, duke i kërkuar atij që të konsideronte legjislacionin për të mbrojtur influencuesit e rinj.

Javën e kaluar, Illinois u bë shteti i parë që miratoi një ligj që vendos masa mbrojtëse për të miturit që shfaqen në videot në internet – dhe mënyrën se si kompensohen ata.

Guvernatori i Illinois, J. B. Pritzker, me 11 gusht nënshkroi një projekt-ligj, të frymëzuar nga letra e Nallamothu, duke përmirësuar Ligjin e Shtetit për Punën e Fëmijëve që do t’i lejojë adoleshentët mbi moshën 18 vjeç të ndërmarrin veprime ligjore kundër prindërve të tyre nëse shfaqen në videot e monetizuara të rrjeteve sociale dhe nëse ata nuk janë kompensuar siç duhet, e ngjashme me të drejtat që kanë aktorët e mitur.

Duke filluar nga 1 korriku i vitit 2024, prindërve në Illionois do t’u kërkohet që të lënë mënjanë 50 për qind të fitimeve për një pjesë të përmbajtjes në një fond mirëbesimi për fëmijën, bazuar në përqindjen e kohës që ata shfaqen në video.

Për shembull, nëse një fëmijë shfaqet në 50 për qind të videos, ai duhet të merr 25 për qind të fondeve, ndërsa nëse shfaqet në 100 për qind të videos, ai duhet të marrë 50 për qind të fondeve. Megjithatë, kjo vlen vetëm në skenarët kur fëmija shfaqet në ekran për më shumë se 30 për qind të vlogj-eve në një periudhë 12-mujore.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0