Ideja e vetme e biznesit që ju duhet për të filluar të fitoni para! - Business Magazine Albania

Ideja e vetme e biznesit që ju duhet për të filluar të fitoni para!

Nëse bëni një kërkim në Google për ide biznesi, do të mbingarkoheni dhe do të hutoheni shpejt nga artikujt që ofrojnë sugjerime të shumta, të rastësishme. Dhe ndërsa disa nga idetë mund të jenë frymëzuese, ato gjithashtu humbasin mënyrën më të lehtë për të gjeneruar të ardhura si sipërmarrës.

Bëhuni një ofrues profesionist i shërbimit bazuar në aftësitë që tashmë mund ti keni. Nëse mendoni se nuk mund t’a bëni, mendojeni përsëri.

Ndjekja e këtij procesi ju ndihmon të shmangni shumë nga rreziqet që lidhen me sipërmarrjen, të shmangni sindromën e mashtruesve duke bërë diçka për të cilën e dini se jeni të mirë dhe duke qenë se jeni paguar për to në të kaluarën, ju e dini se ka një treg për shërbimet tuaja.

Pra, ndaloni së kërkuari nga jashtë për ide biznesi. Gjithçka që ju nevojitet për të filluar një biznes është tashmë brenda jush. Këtu është një proces me tre hapa për të filluar.

Përcaktoni zonën tuaj të gjeniut

Është koha për t’u paguar dhe hapi i parë është të përcaktoni Zonën tuaj të Gjeniut, të cilat janë detyrat që ju ndiheni të kualifikuar në mënyrë unike për t’i kryer dhe shijuar. Ky term vjen nga libri “The Big Leap” nga Gay Hendricks.

Gjithçka nis duke fituar  një kuptim bazë të zonave të ndryshme të kompetencës:

Paaftësia: Ju nuk jeni të mirë në këto gjëra dhe nuk dëshironi të jeni

Kompetenca: Ju mund t’i kryeni këto detyra, por të tjerët mund t’i bëjnë po aq mirë

Përsosmëri: Ju mund t’i kryeni këto aktivitete jashtëzakonisht mirë, por ndonjëherë mund të mos jetë aq shpërblyese sa do të dëshironit.

Gjeniu: Këto janë aktivitetet që ju pëlqejnë dhe dëshironi të vazhdoni të zhvilloni. Mund të flisni për to me orë të tëra dhe të mos mërziteni kurrë. Ky është shërbimi që do t’u ofroni klientëve.

Përcaktoni shërbimet specifike që do të shisni

Tani që keni identifikuar aftësitë që dëshironi të fitoni para, është koha për të krijuar shërbime bazuar në këto aftësi.

Një model që mund të merret si shembull është: “The ACTION BUSINESS IDEATION MODEL”

 

Auditimet

Këto mund të jenë të frikshme nëse po flasim për taksat tuaja, por ato janë jashtëzakonisht të dobishme nëse i ofroni si shërbim organizatave ose individëve. Bazuar në zonën tuaj të gjeniut, kjo është qasja hap pas hapi që do të përdorni për të analizuar një kompani apo proces. Qëllimi juaj kryesor këtu është të identifikoni fushat e përmirësimit dhe mundësive.

Konsulencë

Kjo përfshin ofrimin e opinioneve, analizave dhe rekomandimeve tuaja për organizatat, individët bazuar në ekspertizën tuaj. Për fat të mirë, ju mund të përdorni të njëjtin proces që keni krijuar tashmë për auditimin tuaj.

Trajnimi

Ju do të ndihmoni individët, ose organizatat të zhvillojnë aftësitë specifike të nevojshme për të kryer punën e tyre. Kjo është e ndryshme nga konsultimi, por është disi e lidhur. Ndoshta gjatë auditimit, ose konsultimit tuaj keni zbuluar se ata duhet të fillojnë të përdorin një proces të ri, por ata aktualisht nuk dinë se si ta bëjnë këtë. Këtu hyni për të ofruar trajnime.

Zbatimi

Kjo është ajo ku ju ndihmoni klientët tuaj të zbatojnë mjetet, ose ekipet e nevojshme për të arritur qëllimet e tyre. Mund të jetë zgjedhja e shitësit të duhur për t’u partnerizuar.

Mbajtësit e vazhdueshëm

Kjo është një nga mënyrat më të preferuara për të fituar para. Me mbajtësit ju vazhdoni të ofroni këshilla dhe shërbime bazuar në fushën tuaj të ekspertizës. Por mund të mos keni një projekt specifik për të cilin po punoni. Ju jeni vetëm aty për t’iu përgjigjur pyetjeve sa herë që ato lindin. Rekomandohet fuqimisht ofrimi i mbajtësve në fund të çdo projekti, në mënyrë që të mund të vazhdoni të gjeneroni të ardhura nga klientët tuaj.

Mundësi të reja

Sipas dizajnit, kjo është pjesa më fleksibël e modelit. Çfarë idesh mund të krijoni bazuar në organizatën, qëllimet e tyre dhe mënyrat krijuese që mund t’i ndihmoni ata të arrijnë rezultatin e dëshiruar?

Pra, ky është modeli i ideimit të biznesit ACTION. Ju mund të zgjidhni një ose të gjitha këto.

Kërkojini rrjetit tuaj të përhapë fjalën për biznesin tuaj

Pra, përpara se të filloni të postoni në rrjetet sociale duke iu lutur të huajve të punojnë me ju, filloni me njerëzit që tashmë ju njohin, ju pëlqejnë dhe ju besojnë.

Mendoni për 10-20 njerëz që njihni, të cilët mund të përhapin fjalën për biznesin tuaj të ri. Kjo përfshin kolegët, miqtë dhe të afërmit e mëparshëm. Në mënyrë ideale, këta individë do të kishin akses në një rrjet përkatës. Do të thotë se ata mund të njohin njerëz, ose organizata që mund të përdorin shërbimet tuaja.

Sipërmarrja është sfiduese, por nuk duhet të jetë konfuze. Duke ndjekur këtë proces do të jeni në gjendje të fitoni para, të kurseni kohë dhe të shmangni humbjen.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0