“Life is Good”, si dy vëllezër dhe 78 dollarë krijuan një markë botë... - Business Magazine Albania

“Life is Good”, si dy vëllezër dhe 78 dollarë krijuan një markë botërore që përçon pozitivitet

Shumë njerëz bëhen sipërmarrës për arsye nga më të ndryshmet, sepse nuk e duronin shefin, kishin një ide gjeniale, apo thjesht donin të kujtonin vetes dhe të tjerëve se jeta është e bukur. Kështu ndodhi edhe me Bert dhe John Jacobs, dy vëllezër amerikanë që nuk trashëguan pasuri, por një shpirt të pathyeshëm dhe një filozofi që u kthye në brand.

Një fëmijëri modeste dhe një natë që ndryshoi gjithçka

Dy më të vegjlit nga gjashtë fëmijë, Bert dhe John u rritën në një shtëpi të vogël në periferi të Bostonit. Babai punonte si zejtar, ndërsa nëna, e palodhur dhe plot optimizëm, mbante familjen të bashkuar edhe në ditët më të vështira. Por një aksident tragjik automobilistik e la babain të paaftë për të punuar dhe e zhytën atë në një depresion të thellë.

Në atë errësirë emocionale, nëna e tyre bëri diçka të jashtëzakonshme, çdo mbrëmje, gjatë darkës, ajo pyeste: “Më thoni diçka të mirë që ndodhi sot.” Ajo pyetje e thjeshtë ndryshonte atmosferën. Qeshjet riktheheshin. Dhe fëmijët mësonin një mësim të çmuar, pozitiviteti është zgjedhje.

Një ide e çmendur dhe një bast 200-dollarësh

Pas universitetit, dy vëllezërit nuk kishin ndërmend të ndiqnin rrugët klasike të karrierës. Donin të krijonin diçka që do të kishte kuptim. Gjatë një udhëtimi me makinë nëpër Shtetet e Bashkuara, ata menduan: Po sikur të shisnim bluza?

Morën borxh 200 dollarë nga vëllai i madh, blenë një tavolinë palosëse dhe nisën të shisnin bluza në universitete. Shisnin mjaftueshëm për të mbijetuar. Blenë një minivan të përdorur dhe për pesë vjet udhëtuan nëpër vend, flinin në makinë dhe shisnin bluza në rrugë dhe panaire.

Kur po afronin të tridhjetat, kishin vetëm 78 dollarë në xhep. Dhe pikërisht atëherë ndodhi kthesa e madhe.

“Life is Good”, tre fjalë që prekin zemrat

Në një nga kthimet për në Boston, u ndalën të flasin për atë që i shqetësonte, lajmet ishin plot frikë, ndarje dhe negativitet. Po ku mbetën gjërat e mira?

U kujtuan për mësimin e nënës. Atë natë, vizatuan një figurë të thjeshtë, një njeri me beret dhe buzëqeshje qesharake dhe poshtë tij shkruan tre fjalë, Life is Good. Me 78 dollarët e fundit shtypën 48 bluza dhe i morën në një panair në Cambridge.

Shitën gjithçka për 45 minuta.

Pas pesë vitesh përpjekjesh pa rezultat, gjetën më në fund mesazhin që preku njerëzit. Dhe nuk ishte thjesht dizajni, ishte historia, optimizmi, shpresa.

Nga minivani në mbi 30 shtete dhe 4,500 dyqane

Sot, “Life is Good” është një markë ndërkombëtare që shitet në 4,500 dyqane në 50 shtete të SHBA-së dhe në 30 vende të tjera. Por në thelb, ajo mbetet po ajo, një kujtesë e përditshme se pavarësisht vështirësive, gjithmonë ka diçka të mirë.

Dhe kjo është ajo çfarë Bert dhe John kanë ndarë me botën, një filozofi të thjeshtë që ndryshon mënyrën si e sheh jetën.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0