Gjatë javës suaj të parë në punë, çdo gjë që bëni ose thoni mund të ketë një ndikim të gjatë te kolegët e rinj. Drejtuesit dhe ekipi juaj i ri do të jenë duke ju vëzhguar me kujdes për të parë se si përshtateni. Ja disa gabime strategjike që duhet të shmangni për të mos lënë një përshtypje të keqe:
- Vonesat në punë
Edhe pse është normale të humbisni rrugën ose të keni nevojë për më shumë kohë për të arritur në një vend të ri, vonesat gjatë javës së parë do të krijojnë një përshtypje negative për aftësitë tuaja të menaxhimit të kohës. - Të tregoni se dini gjithçka
Si një i punësuar i ri, njerëzit do të vlerësojnë përgjegjshmërinë dhe përkushtimin tuaj. Megjithatë, duke treguar vazhdimisht se dini gjithçka ose duke kritikuar mënyrën e punës së të tjerëve, mund të krijoni më shumë armiq se miq. - Mosrespektimi i kodit të veshjes
Kodi i veshjes mund të ndryshojë nga një vend pune në tjetrin. Mos supozoni se veshja informale është gjithmonë e përshtatshme. Informohuni për kodin e veshjes dhe respektojeni atë.
Një klimë e mirë në punë ka një ndikim të rëndësishëm dhe pozitiv në shumë aspekte të organizatës dhe mirëqenies së punonjësve. Disa nga efektet kryesore janë:
- Rritja e produktivitetit
Një mjedis pune pozitiv inkurajon punonjësit të jenë më të motivuar dhe më të angazhuar, duke çuar në një produktivitet më të lartë. - Përmirësimi i moralit të punonjësve
Kur punonjësit ndihen të vlerësuar dhe të respektuar, morali i tyre rritet, gjë që kontribuon në një atmosferë më të lumtur dhe më të shëndetshme në punë. - Reduktimi i stresit
Një klimë e mirë pune ndihmon në reduktimin e stresit, duke siguruar mbështetje dhe burime për menaxhimin e ngarkesës së punës dhe të sfidave të tjera. - Përmirësimi i bashkëpunimit dhe komunikimit
Një mjedis pune pozitiv nxit komunikimin e hapur dhe bashkëpunimin midis kolegëve, duke përmirësuar efikasitetin e ekipit dhe duke ndihmuar në zgjidhjen e problemeve. - Rritja e inovacionit dhe kreativitetit
Kur punonjësit ndihen të sigurt dhe të inkurajuar për të ndarë idetë e tyre, inovacioni dhe kreativiteti lulëzojnë, duke sjellë përfitime të reja për organizatën. - Përmirësimi i imazhit të kompanisë
Një klimë e mirë pune kontribuon në një reputacion pozitiv për kompaninë, gjë që mund të tërheqë talente të reja dhe të rrisë besnikërinë e klientëve. - Zhvillimi i aftësive dhe karrierës
Punonjësit në një mjedis pozitiv janë më të prirur të investojnë në zhvillimin e aftësive të tyre dhe të ndjekin mundësi të reja për avancim në karrierë.
Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.