Edon Fishekqiu, sipërmarrësi i ri që udhëheq shumë startup-e inovative


Pasi e mbaroi shkollën e mesme në Prizren, Edoni fitoi një bursë në Istanbul Commerce University në Turqi. Ai rrëfen për BusinessMag se kur shkoi në Turqi, – në fillim nuk mund të përshtatej me ambientin atje, pasi që plan-programi i universitetit është mbështetur më shumë në teori dhe studentët nuk kanë pasur mundësi që ta zbatojnë në praktikë atë që e kanë mësuar.

Edoni ndihej si i stagnuar dhe filloi të mendonte për alternativa të tjera.

Ai u kthye në Kosovë dhe filloi studimet në Universitetin e Biznesit dhe Teknologjisë (UBT) në Prishtinë, ku paralelisht me studimet filloi të planifikonte edhe karrierën e tij.

Meqë UBT ia mundësonte që t’i frekuentonte ligjëratat në mbrëmje, Edoni filloi ti kushtonte edhe më shumë rëndësi karrierës dhe t’i hulumtonte institucionet që ofronin punë praktike.

Në vitin 2011, bankat dhe institucionet financiare kanë qenë më atraktive për praktikantët, kështu që ai filloi praktikën në Agjencinë Tatimore të Kosovës (ATK).

Pasi e përfundoi praktikën në ATK, ai filloi punën në Ministrinë e Kulturës, Rinisë dhe Sportit, në Departamentin e Financave. Aty Edoni përfitoi një eksperiencë të mirë dhe e zhvilloi veten si ekonomist.

Në vitin e dytë të kolegjit ai u punësua në Ministrinë e Punëve të Jashtme si praktikant dhe Asistent i Drejtorit Ekzekutiv.

Pas kësaj eksperience, ai u bë pjesë e kompanisë Interex si Specialist i Marketingut dhe Menaxher i Projekteve.

Në vitin 2016, bashkë me kolegun e tij Bujar Kaqamakun, ai themeloi kompaninë True Choice, e cila ka një qasje të ndryshme nga kompanitë tjera dhe do të ketë shumë startup-e në zinxhirin e saj.

Kompania True Choice pretendon që deri në vitin 2024 të lançojë katër projekte inovative. Njëra prej tyre është Autopjesë-ks, e cila e ndihmon klientin të gjejë përmes internetit pjesën që i duhet për automjetin dhe lokacionin e një dyqani të autopjesëve.

Kompania True Choice pretendon që deri në vitin 2024 të lançojë katër projekte inovative. Ekipit të True Choice tani i është bashkangjitur edhe një inxhinier i ri që punon në kompaninë NASA, Xhafer Rama.

Krahas platformës Autojesë-ks, Edoni me ekipin e tij pritet të lançojë edhe startup-in autovegla, një platformë inovative për shit-blerjen online të veglave të ndryshme.

Edoni ndjehet shumë fatlum dhe falënderues për të gjitha të mirat që i gëzon në jetën dhe karrierën e tij. Ai thotë se ka arritur deri këtu falë mbështetjes nga mentorët e tij.

Mesazhi i tij për të rinjtë shqiptarë është që të punojnë sa të munden, të lexojnë dhe të hulumtojnë më shumë, si dhe të inkuadrojnë më shumë optimizëm në jetën e tyre.

“Hulumtimi dhe evidentimi të mundëson zgjidhjen e çdo problemi”, u shpreh ai për BusinessMag.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0