Çfarë ndryshimi po sjell Facebook?


I dashuroni apo i urreni ato, tashmë reagimet e Facebook nuk do të hiqen.

Rrjeti social po zgjeron përsëri funksionalitetet e butonit ‘like’ të tij. Këtë herë, janë komentet ato që po marrin trajtimin e ri të mbushur me emoji.

Facebook po shton emoji nëpër komente, në mënyrë që përdoruesit të mund të reagojnë me “love”, “haha”, “wow”, “sad” dhe “angry” si përgjigje ndaj komenteve nëpër postime.

“Ne kemi dëgjuar nga njerëzit se do të dëshironin më shumë mënyra për të treguar reagimin e tyre në bisedat në Facebook, kështu që po nxjerrim aftësinë për të reaguar ndaj komenteve”, tha një zëdhënës i Facebook në një deklaratë.

Duket se po vjen me hapa të ngadaltë, kështu që këto emoji mund të mos shfaqen akoma tek të gjithë, por ndërkohë hidhini një sy fotos më poshtë për të parë sesi duken ato. Ashtu si me reagimet nëpër postime, tashmë mund të shtohet një reagim ndaj një komenti duke lëvizur mbi butonin ‘like’.

Kjo nuk është hera e parë që Facebook ka zgjeruar reagimet që kur filloi të shfaqë këtë funksion në News Feed vitin e kaluar. Kompania e solli këtë veçori në Messenger edhe në fillim të këtij viti (Reagimet e Messenger-it, në veçanti, përfshinin një emoji “thumbs down”, që është akoma gjëja më e afërt që ne do të shkojmë në butonin “dislike”).

Fakti që reagimet tani po shtrihen nëpër komente është ose i vonuar ose plotësisht i tmerrshëm, në varësi të asaj se si ndiheni për emojin e karikaturave. (Mos harroni që reklamuesit mund të përdorin reagimet tuaja në News Feed në avantazhin e tyre.) Pa marrë parasysh se si ndiheni, komentet tuaja do të marrin shumë më shumë ngjyra.

burimi: Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale