Çfarë na mëson Steve Jobs për zgjidhjen e problemeve të vështira? - Business Magazine Albania

Çfarë na mëson Steve Jobs për zgjidhjen e problemeve të vështira?

Çfarë na mëson Steve Jobs për zgjidhjen e problemeve të vështira?

Tani, Apple po e bën më të lehtë për punonjësit që të përdorin këtë metodë. Lëvizja më e fundit e kompanisë ndihmon stafin që të zbulojë përgjigjet e pyetjeve të vështira…

Kohët e fundit, Apple i premtoi stafit të vet orare dhe rregulla pune më fleksibël.  Disa e shohin këtë lëvizje si një përpjekje për të parandaluar interesin në rritje mes punonjësve për të krijuar një sindikatë.Megjithëse kjo gjë mund të jetë e debatueshme, ekziston një fakt i pamohueshëm: kompania në mënyrë efektive po nxit punonjësit që të ndjekin metodën me tre hapa të Steve Jobs për të zbuluar ide të reja dhe për t’u gjetur përgjigje pyetjeve të vështira.
Duke i kërkuar stafit që të bëjë më shumë pushime dhe të punojë më pak, Apple po ndihmon jo vetëm në reduktimin e lodhjes dhe të stresit në punë, por edhe në rritjen e produktivitetit dhe të inovacionit.
Me fjalë të tjera, punoni me zgjuarsi, jo duke stërmunduar veten. Kjo është diçka që shumë njerëz e kanë të vështirë për ta bërë, por është pikërisht pika ku Steve Jobs ishte një mjeshtër, gjë që i dha atij mundësinë të gjente frymëzim dhe të zbulonte ide të reja. Ҫdokush mund ta përdorë këtë metodë. Ja cila është metoda me tre hapa e bashkëthemeluesit të Apple për zgjidhjen e problemeve të vështira.

Hapi 1. Zgjeroni horizontin tuaj.

Problemet e vështira kanë zgjidhje që nuk mund të gjehen aq thjeshtë. Procesi i zbulimit të këtyre zgjidhjeve shpesh kërkon ide që lidhen me realitetin subjektiv, fushë në të cilën Steve Jobs kishte aftësi të jashtëzakonshme, sipas Harvard Business Review.

Teksa shumë persona, kur kanë një problem, përpiqen të përqendrohen te një zgjidhje e vetme, në vend të kësaj, ju duhet të filloni duke zgjeruar horizontin dhe duke parë problemin e plotë, me të gjithë elementët e tij. Kjo ju mundëson që të identifikoni saktësisht se çfarë po kërkoni në të vërtetë.

Për ta bërë këtë, vendosini vetes një qëllim për atë që po kërkoni të zbuloni ose të arrini. Dilni jashtë sferës së asaj që është aktualisht e mundur, dhe në vend të kësaj, mendoni për atë që do të ishte e mundur.

Për shembull, Jobs e dinte se teknologjia e tij do të ishte e shkëlqyer, që përpara se të ekzistonte produkti i parë i Apple. Aq i bindur ishte ai për këtë, saqë kur u hap dyqani i parë i Apple në vitin 2001, Jobs tha se qëllimi i tij nuk ishte që të “shiste kompjuterë”, por të “përmirësonte jetën e njerëzve”, sipas Forbes.
Lexo: NASA, kapsula Orinon përfundoi me sukses misionin

Hapi 2. Përqendrohuni.

Pasi të jeni të qartë për atë që po kërkoni, duhet të kaloni një fazë duke menduar me kujdes dhe duke mbledhur fakte.

Ky është momenti kur ju vendosni atë që dëshironi të arrini dhe punoni pa pushim për ta arritur atë. Për këtë gjë, Jobs ishte një ekspert. Ai shfaqte një fokus intensiv dhe obsesiv (ose “hiperfokus”), dhe është pikërisht kjo aftësia që e bënte atë kaq efektiv në motivimin e punonjësve.

Fokusi intensiv dhe obsesiv mund të jetë përgjigjja për të gjetur ide të reja – pavarësisht rrugës që zgjidhni për të arritur te këto ide. Për shembull, Albert Ajnshtajni ka thënë: “Nëse do të kisha një orë kohë për të zgjidhur një problem, do të shpenzoja 55 minuta duke menduar për problemin dhe 5 minuta duke menduar për zgjidhjen e tij.

” Nga ana tjetër, Tony Robbins ka deklaruar të kundërtën e kësaj në Twitter, duke thënë se, “Liderët shpenzojnë 5 për qind të kohës duke menduar për problemin dhe 95 për qind të kohës për zgjidhjen e tij”. Sido që të jetë, çdo rrugë lidhet me përqendrimin intensiv dhe destinacioni përfundimtar mbetet i njëjtë.

Hapi 3. Shkëputuni nga problemi.

Kur shikoni se jeni duke u sjellë rrotull një problemi kot së koti pa gjetur një zgjidhje, bëni një pushim. Bëni një shëtitje.

Shkëputuni nga problemi. Siç tha dikur Steve Jobs, ju nuk mund të gjeni të gjitha informacionet e nevojshme për një problem duke parë përpara. Ju mund ta bëni këtë vetëm kur shikoni prapa.
Distancimi nga diçka është shpesh momenti kur ne qartësohemi dhe bëhemi më krijues. Pra, të bërit e pushimeve sjell shumë më tepër përfitime sesa thjesht një shkëputje nga puna. Në të vërtetë ai sjell të menduarin kritik, zgjidhjen e problemeve dhe risi.

Për shembull, Tomas Edison dremiste sa herë nuk mund të kuptonte një pyetje ose një ekuacion kompleks, sipas Scientific American.
Duke vepruar kështu, ai më pas do të zbulonte përgjigjen që kërkonte. Kjo është arsyeja pse njerëzve shpesh u vijnë idetë më të mira kur bëjnë aktivitete të zakonshme, si për shembull kur ngasin makinën, kur ulen pranë bregdetit ose kur bëjnë dush.

Ndonjëherë, ju duhet të largoheni nga problemi për t’iu afruar më shumë përgjigjes. Kjo ishte një nga strategjitë e Jobs për të rritur krijimtarinë e ekipit.
Një nga arsyet pse Jobs i pëlqente takimet që zhvilloheshin duke ecur, nuk ishte thjesht fakti se kjo e ndihmonte atë të gjente përgjigje; kjo gjithashtu ndihmonte të gjithë punonjësit e tij që të largoheshin nga tavolina e punës dhe të afroheshin më shumë me njëri-tjetrin për të gjetur përgjigjen që po kërkonin dhe për të zgjidhur çdo problem për të cilin po punonin. INC

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0