Çfarë e detyroi Uber të mos përdorte aplikacionet e chat-it të Silicon Valley?


Uber ka 14000 punonjës, shumica prej tyre janë inxhinier, kështu që nuk është çudi që kjo kompani të ketë krijuar një Chat app të brendshëm të kompanisë, pas disa problemesh me chat apps ekzistente në treg.

Të martën, anëtarët e “Employee Productivity Tools” të kompanisë treguan disa nga detajet e uChat.

Uber ishte duke përdorur Atlassian’s HipChat për komunikimet brenda kompanisë, por krijoi Chat-in e tij pasi mendonte se asnjë kompani nuk i arrinte pritshmëritë që kishte.

Lexoni: Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick?

Aplikacioni i ri duhet të përballonte 70000 përdorues në të njëjtën kohë.

Për t’u siguruar që aplikacioni mund të përballonte një rritje të kompanisë në të ardhmen, skuadra i bëri teste mjaft të vështira, me qëllimin që të përballojë deri në 70000 përdorues dhe dërgimin e 200 mesazheve në sekond.

Produkti final përballon dhjetra mijëra përdorues dhe 1 milionë mesazhe në ditë.

Ndihmonte fakti që dukej i njohur

Uber përdorte HipChat dhe Slack, kështu që një nga avantazhet që kishte, ishte fakti që aplikacioni që krijoi ishte shumë i ngjashëm me paraardhësit e tij.

Lexoni: Kush është kompania miliarda dollarëshe që fuqizon Uber dhe Airbnb?

Rreth 20000  biseda ekzistuese migruan prej rrjetit të vjetër…

“Për të siguruar që transicioni për tek uChat të ishte sa më i qetë, ne i siguruam çdo punonjësi një llogari dhe sollëm 20000 biseda në aplikacionin e ri, në mënyrë që punonjësit të mos kishin nevojë t’i ribashkoheshin bisedave dhe të fillonin nga e para,” thotë Uber.

… Por kjo nuk i bëri punonjësit më entuziast për ndryshimin

“Gjëja që mësuam gjatë kësaj eksperience ishte fakti që niveli i planifikimit dhe organizimit i nevojshëm për të fikur një sistem Chat-i kërkonte shumë më shumë koordinim me përdoruesit sesa e kishim menduar. Por duke qenë transparent dhe efektiv, ne ndërtuam themele të forta dhe pak nga pak kaluam të gjithë kompaninë.”

Burimi: Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale