Çfarë e detyroi Uber të mos përdorte aplikacionet e chat-it të Silicon Valley? - Business Magazine Albania

Çfarë e detyroi Uber të mos përdorte aplikacionet e chat-it të Silicon Valley?


Uber ka 14000 punonjës, shumica prej tyre janë inxhinier, kështu që nuk është çudi që kjo kompani të ketë krijuar një Chat app të brendshëm të kompanisë, pas disa problemesh me chat apps ekzistente në treg.

Të martën, anëtarët e “Employee Productivity Tools” të kompanisë treguan disa nga detajet e uChat.

Uber ishte duke përdorur Atlassian’s HipChat për komunikimet brenda kompanisë, por krijoi Chat-in e tij pasi mendonte se asnjë kompani nuk i arrinte pritshmëritë që kishte.

Lexoni: Çfarë mund të mësojmë nga gabimet e Uber dhe Travis Kalanick?

Aplikacioni i ri duhet të përballonte 70000 përdorues në të njëjtën kohë.

Për t’u siguruar që aplikacioni mund të përballonte një rritje të kompanisë në të ardhmen, skuadra i bëri teste mjaft të vështira, me qëllimin që të përballojë deri në 70000 përdorues dhe dërgimin e 200 mesazheve në sekond.

Produkti final përballon dhjetra mijëra përdorues dhe 1 milionë mesazhe në ditë.

Ndihmonte fakti që dukej i njohur

Uber përdorte HipChat dhe Slack, kështu që një nga avantazhet që kishte, ishte fakti që aplikacioni që krijoi ishte shumë i ngjashëm me paraardhësit e tij.

Lexoni: Kush është kompania miliarda dollarëshe që fuqizon Uber dhe Airbnb?

Rreth 20000  biseda ekzistuese migruan prej rrjetit të vjetër…

“Për të siguruar që transicioni për tek uChat të ishte sa më i qetë, ne i siguruam çdo punonjësi një llogari dhe sollëm 20000 biseda në aplikacionin e ri, në mënyrë që punonjësit të mos kishin nevojë t’i ribashkoheshin bisedave dhe të fillonin nga e para,” thotë Uber.

… Por kjo nuk i bëri punonjësit më entuziast për ndryshimin

“Gjëja që mësuam gjatë kësaj eksperience ishte fakti që niveli i planifikimit dhe organizimit i nevojshëm për të fikur një sistem Chat-i kërkonte shumë më shumë koordinim me përdoruesit sesa e kishim menduar. Por duke qenë transparent dhe efektiv, ne ndërtuam themele të forta dhe pak nga pak kaluam të gjithë kompaninë.”

Burimi: Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0