'Breaking Boundaries': Zgjidhja jonë do ti bëjë astronautët të ndihen si në shtëpi - Business Magazine Albania

‘Breaking Boundaries’: Zgjidhja jonë do ti bëjë astronautët të ndihen si në shtëpi


Intervista me fituesit e Space Apps Challenge

Emri i projektit: Breaking boundaries

Anëtarët e ekipit: Ardian Abazi, Blend Hamiti, Premt Cara

Drejtues i ekipit: Premt Cara

1. Mund të na e përshkruani shkurtimisht projektin tuaj?

Projekti ynё sugjeron një ide e cila me ndihmën e fushës magnetike do t’u japё astronautёve një ndjesi shtëpie dhe do t’i ndihmojё ata në rrugëtimet e gjata dhe në shumë aspekte tё tjera.

2. Çfarë zgjidhje ofron dhe kujt i shërben?

U ofron zgjidhje dhe u shërben astronautёve. Atje ku ne jemi fokusuar më së tepërmi, është te fakti se çdo njeri (person) mbi moshën 65 vjeçare ka 1% humbje të eshtrave çdo vit, kurse njё astronaut i cili është në hapёsirë, ka 1% humbje tё eshtrave në muaj. Më thjesht, ne jemi munduar të gjejmë zgjidhje pёr reduktimin e këtij problemi.

3. Cilat ishin pritshmëritë tuaja nga Nasa Space Apps Challenge?

Së pari, për shkakun se ne ishim më të rinjtё në garë nuk e mendonim shumë fitoren, por ne shkuam më shumë për eksperiencёn. Para se gjithash, ishim optimistё për idenë që kishim dhe shpresuam për më të mirën.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 32 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania.  Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

4. Ishte hera e parë që merrnit pjesë?

Po, kjo ishte hera e parë pёr ne, por s’do të jetë e fundit.

5. Si do ta përshkruanit me 1 fjali këtë përvojë?

Ishte një përvojë shumë e bukur dhe mendoj se do të na sherbejë si një eksperiencё e rëndësishme në jetën tonë. Besonim në një eveniment të bukur, i cili rezultoi i tillë, shpresonim për eksperiencё, të cilën besoj që e morёm dhe me e rëndësishmja ishte se kaluam një kohë të bukur.

6. Vlerën e çmimit të fituar për çfarë do ta përdorni?

Më se tepërmi për aplikime në universitete dhe për edukim tё mëtejshëm.

7. Cili është hapi tjetër? Ku e shikoni veten pas 1 viti?

Ne shpresojmë të garojmë në nivel global dhe saktësisht pas njё viti e shohim veten pjesёmarrës tek i njёjti hakaton dhe pjesёmarrës në shumë gara dhe evenimente tё tjera shkencore.

8. A ju duhet ndihmë e mëtejshme për ta zhvilluar më tej aplikacionin / zgjidhjen tuaj? Nëse po, në çfarë forme:

Për zhvillimin e idesë tonë, duhen hulumtime të mёtejshme derisa të konkludohet sa realiste është kjo ide. Pastaj do të na duhet mbështetje financiare, e cila do tё na mundësojё punimet në këtë fushë.
Ju Falemnderit!

 

/Artikulli u publikua më parë në faqen 32 të numrit 10 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 10 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0