Avinash Ananda, folësi me famë ndërkombëtare, pjesë e Konventës së I-rë të menaxherëve të shitjes


Kemi nderin dhe kënaqësinë t’iu njoftojmë se në KONVETËN e I-rë TË MENAXHERËVE TË SHITJES, po shtohet edhe trajneri Avinash Ananda me prejardhje nga India, për të qenë pjesë e ekipit të ekspertëve të shitjes.

Avinash Ananda është një trajner i njohur ndërkombëtar për mjeshtërinë e sjelljes, strateg i lumturisë, mentor i suksesit, konsulent i menaxhimit, autor dhe këshilltar për lidershipin.

Shumica nga ne e kujtojmë që nga eventin “RRUGA DREJT SUKSESIT” të udhëhequr nga biznesmeni shqiptar Vasil Naçi, i cili është në krye të kompanisë prestigjoze Agna Group.

Avinashi njihet si mik, guru dhe trajner i Naçit e po ashtu edhe në Agna Group.

Lexoni: Punë, disiplinë e këmbëngulje. Këshillat e sipërmarrësit Vasil Naçi për sukses  

Avanda ka kontribuar edhe në kompani të tjera shqiptare si Spitali Amerikan, Eagle Mobile, Top Channel, etj.

Misioni i Ananda është të ndihmojë individët dhe organizatat të çojnë veten në arritjen e nivelit më të lartë të suksesit duke përdorur parimet dhe strategjitë e lumturisë. Kjo i mundëson individëve dhe organizatave të lulëzojnë e jo vetëm të mbijetojnë. Kjo rrugë e përmbushjes natyrisht maksimizon produktivitetin, potencialin e optimizuar dhe cilësinë e përmirësuar të jetës. Avinashi është cilësuar nga mediat dhe profesionistët si një ‘Guru i Guruve’.

Qëllimi i konventës po përmbushet çdo ditë e më tepër, qëllimi kryesor është që të jepen sa më shumë vlera e shembuj pjesëmarrësve, që ata mund t’i aplikojnë menjëherë në praktikë.

Lexoni: Organizohet për herë të parë Konventa e Menaxherëve të Shitjes

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0