A ekziston një lidhje midis vendit të pushimeve dhe shëndetit?

A ekziston një lidhje midis vendit të pushimeve dhe shëndetit?


Norvegjezët janë cilësuar si njerëzit më të shëndetshëm në botë. Mënyra e tyre e të ushqyerit është ideale dhe ata janë gjithashtu popullsia më e lumtur në botë, duke u bazuar në studimin e Kombeve të Bashkuara këtë vit. Norvegjezët janë më të mirët në planifikimin e jetës së tyre në mënyrën më efiçente, kështu që domosdoshmërisht do të jenë dhe planifikuesit më të mirë të pushimeve.

Pushimi ideal i Norvegjezëve është që të shkojnë në Syden, që do të thotë jug, por nënkupton vendet e ngrohta dhe me diell.

Lexoni: 10 RESTORANTET MË TË MIRA NË EUROPË, MES TYRE DHE NJË NGA SHQIPËRIA E KOSOVA

Një destinacion ‘Syden’ duhet të ketë këto tipare:

1. I thjeshtë për të shkuar

Një destinacion Syden përfshin fluturime direkte, pa ndalesa. Stresi i ndërrimit të avionëve dhe nxitimit nga gate-i në gate është i papranueshëm kur shkon për pushime. Norvegjezët nuk pranojnë të harxhojnë kohë dhe para me këto gjëra.

2. Ngrohtë, me diell dhe me nje plazh ose pishinë

Duke pasur gjithë vitin dimër dhe errësirë, Norvegjezët kërkojnë për vende të ngrohta dhe me diell. Zakonisht kjo do të thotë ishujt spanjoll si Majorka ose Kanariet, ishujt grekë si Kreta ose ishujt kroat. Shkurt, çdo vend i Europës Jugore është i pranueshëm. Gjithashtu, një vend me diell është edhe i shëndetshë,m sepse marrja e rrezeve të diellit i jep vitaminë D trupit.

Lexoni: Si “përfitojnë” njerëzit e suksesshëm nga sezoni i pushimeve?

3. Pije dhe ushqime të lira

Epo, Skandinavët njihen si adhuruesit e party-it dhe alkoolit. Koktejlet e lira janë prioritet, ashtu si dhe ushqimi i lirë. Këto duken si pushime që asnjë nuk mund t’i refuzonte!

Burimi: Huffington Post

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0