Arsyeja pse nuk po promovoheni në punë

Arsyeja pse nuk po promovoheni në punë


Ka më shumë mënyra për t’u promovuar, sesa për të treguar që po punoni shumë. Ju duhet të bëni punën tuaj saktë dhe një herë në tre muaj duhet të bëni diçka shtesë, diçka “befasuese”. Kjo do t’ju sjellë mundësinë e marrjes së një roli të madh. Por, nëse e keni bërë këtë dhe sërish nuk po merrni shpërblimin, kjo ndodh për disa arsye.

Ju nuk pyesni

Menaxherët shpesh janë përgjegjës për shumë njerëz. Kështu që mund t’ju duhet të jeni ai që do të vendosni rritjen tuaj të karrierës. Kërkoni pa frikë një promovim. “Bëni një bisedë me temë aktuale”, thotë Joel Garfinkle trajner i drejtuesve ekzekutivë. “Ju duhet të ndani aspiratat tuaja në mënyrë të hapur dhe specifike me shefin tuaj dhe kërkoni të dini saktësisht se çfarë duhet të bëni për t’u promovuar”.

Nuk po tregoni aftësi udhëheqëse

Të bësh mirë punën tënde tregon se je i aftë, por jo domosdoshmërisht një udhëheqës. Prandaj duhet të tregoni se dini të bëni diçka që do të çojë përpara kompaninë. Kjo do të thotë se duhet gjetur mënyra e duhur e shfaqjes së aftësive tuaja të udhëheqjes. Për shembull, ndërmerrni një detyrë të re për të udhëhequr. Ngrini dorën për të menaxhuar një projekt të ri ose dilni vullnetar për të mësuar një sesion në punë në një fushë të ekspertizës suaj. “Merrni në dorë situatën dhe tregojuni të tjerëve që keni aftësi, por që puna juaj nuk j’ua lejon t’i tregoni”, tha Caprino, ekspert në fushën e karrierës.

Jeni shumë i përulur
Askujt nuk i pëlqen të mburreni, por ju duhet të jeni në gjendje të përballoni vështirësitë e punës dhe të tregoni arritjet tuaja. Mungesa e dukshmërisë mund të jetë një pengesë për promovim. Mos u bazoni në faktin se puna juaj e vështirë do të vihet re. Mësoni si të mburreni në mënyrë efektive. Sugjerohet të krijoni raporte të rregullta progresi për shefin tuaj rreth projekteve që po zhvilloni. Mënyra se si ia jepni informacionin, e ndihmoni atë të komunikojë projekte të suksesshme dhe pikërisht kjo do t’ju vendosë në qendër të vëmendjes.

Lexo: Si të arrini suksesin. 7 këshilla nga Kadri Morina

Ju nuk keni marrëdhënie të mira
Është e domosdoshme që njerëzit të kenë respekt për ju. “Nëse shefi juaj nuk ju pëlqen, ju nuk po bëni një promovim”, tha Caprino. Të jesh një lojtar i ekipit është gjithashtu e rëndësishme. “Të punosh mirë me të tjerët është tepër e rëndësishme për njerëzit që të shohin ty si një partner të vlefshëm”, thotë Blair Decembrele, ekspert i karrierës për LinkedIn. Krijimi i mentorëve dhe sponsorëve në të gjithë kompaninë mund t’ju ndihmojnë në ngjitjen e shkallëve të karrierës. Ajo ç’ka keni nevojë është një mentor, sponsor ose dikush nga kompania që i besoni dhe mund t’ju ndihmojë të merrni mësime të frytshme.

Ju nuk i kontrolloni mundësitë për nivelin e ardhshëm
Të jesh i mirë me atë që bën nuk do të thotë që je gati të shkosh në nivelin e ardhshëm. Mos shikoni vetëm përshkrimin e punës së punës tuaj aktuale. Shqyrtoni përgjegjësitë e rolit të mësipërm dhe shikoni se çfarë mund të përmirësoni. Shikoni çfarë kërkohet, shikoni nivelin tuaj pastaj aftësinë tuaj për t’a bërë atë punë dhe më vonë filloni të punoni për mbylljen e këtyre boshllëqeve.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0