Parimet që mund të mësoni nga Netflix për të krijuar kulturën e kompanisë tuaj

Parimet që mund të mësoni nga Netflix për të krijuar kulturën e kompanisë tuaj


Pothuajse çdo kompani teknologjike e suksesshme ka një kulturë të fortë, një artikulim të vërtetë se si punojnë së bashku punonjësit. Është pothuajse e pamundur të ketë sukses pa një kulturë të tillë. Por kjo nuk do të thotë se ata kanë një kulturë të mirë. Thjesht pyesni Reed Hastings.

Para se të drejtonte Netflix në dominimin global, ai bashkë-themeloi një kompani software-ike që u rrit nga garazhi në IPO, por në fund nuk mundi të zhvillohej. Si drejtor i software-it Pure, Reed kishte ndërtuar një organizatë për të cilën nuk dëshironte të punonte. Shitja e organizatës ishte një lehtësim dhe ai premtoi se do të ishte shumë më i kujdesshëm për kulturën në kompaninë e tij të ardhshme.

Në podcastin e Masters of Scale, Reed u bashkua për të folur për mënyrën se si e formoi kulturën në Netflix dhe përse ai besonte se kjo ishte forca kryesore që e lejoi atë të zhvendosej nga marrja me qera e DVD-ve të filmave në ofruesin kryesor të televizionit në internet, duke llogaritur mbi 1/3 e të gjithë trafikut të internetit në SHBA.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 71 të numrit 14 të revistës Business Magazine Albania. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 14 të saj.

Intervistën e plotë mund ta dëgjoni këtu: https://www.stitcher.com/podcast/masters-of-scale/e/50610637?autoplay=true

Netflix

Kultura e ndjekur nga kompania Netflix i sheh punonjësit dhe veten jo si një familje, por si një skuadër futbolli, e cila po jep një performancë të lartë. Këtë nuk mund ta vejë re kushdo dhe pikërisht këtu qëndron çelësi. Nëse ju mund ta mbroni kulturën tuaj të organizatës dhe ta mbani atë larg të tjerëve duke patur grupe të diversifikuar punonjësish do të keni një formulë magjike.

Përveç kësaj, rregulli kryesor që kompania ndjek është që çdo punonjës e pyet veten se çfarë është më e mira për kompaninë kur merr një vendim, pa patur një rregullore të shkruar që duhet ta ndjekë. Për shembull, Netflix nuk ka një kohë të përcaktuar se kur punonjësit mund të marrin pushimet, pasi kompania i lejon ata t’i marrin ato në periudhën që ata duan., duke mbajtur një lidhje të fortë dhe të qëndrueshme me kompaninë.

Si gjithmonë, Business Magazine do të donte të dëgjonte mendimet dhe reagimet tuaja për këtë artikull. Cilat janë parimet e kulturës së kompanisë suaj dhe si ua përcillni ato të tjerëve? Ju ftojmë të na shkruani në blogun tonë.

/Artikulli u publikua më parë në faqen 71 të numrit 14 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 14 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0