Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes - Business Magazine Albania

Bëhuni një markë: 5 mënyra për të kthyer stilin e jetës tuaj në një biznes


Disa nga emrat më të njohur dhe të famshëm në biznesin amerikan nuk biznese. Ata janë njerëz: Kenneth Cole, Kim Kardashian, Oprah. Këta njerëz nuk kanë pothuajse asgjë të përbashkët përveç faktit se emrat e tyre janë bërë sinonim me marka të ndryshme. Historitë e jetës së tyre kanë formuar bërthamën e mesazheve të markës.

Markat e fuqishme personale nuk krijohen brenda natës. Ato kërkojnë tregime bindëse, karizëm dhe produkte apo përmbajtje që njerëzit duan.

Duke ndjekur disa udhëzime të thjeshta, ju mund të filloni procesin e kthimit të emrin tuaj në një markë. Vetëm sigurohuni që ju jeni të përgatitur për çdo gjë që vjen me të!

1.Mënyra e jetesës dhe produkti tuaj janë një e vetme dhe e njëjta gjë.

Askush nuk blen rroba Tommy Hilfiger, sepse ata duan të duken si Tommy Hilfiger. Ata blejnë rroba Hilfiger në mënyrë që të marrin një shije të jetesës, që Hilfiger e ka kthyer në një markë. Kjo është e njëjtë me Oprah ose Kardashians. Oprah nuk ka një prekje magjike që e bën një libër shumë të mirë dhe Kim nuk ka talent për të bërë të brendshmet e lira më tërheqëse. Ata shesin shumë libra dhe rroba për shkak se librat dhe rrobat nuk janë produkt. Jetesa e Oprah është produkt. Jetesa e Kim Kardashian është produkt. Librat dhe rrobat janë vetëm një shije.

2. Bëhuni ekspert në industrinë tuaj.

Bota e internetit e bën më të lehtë se kurrë që sipërmarrësit të marketojnë veten në një audiencë të gjerë, por konsumatorët janë shumë skeptikë për atë që besojnë. Mënyra më e mirë për të rritur praninë dhe besueshmërinë tuaj është që të bëheni ekspert i lartë në industrinë tuaj. Pasi nuk është sekret se ata që specializohen në diçka kapin më shumë biznese dhe mund të kërkojnë një çmim më të lartë. Nëse ju jeni të veçantë ose mund të bëni diçka që një person mesatar në industrinë tuaj nuk mund t’a bëjë, ju mund të paguheni me një çmim më të lartë. Ju do të rritni vlerën tuaj neto duke ndërtuar një reputacion për punë me cilësi të lartë.

3. Bëhuni autentikë.

Nuk ka kuptim t’a falsifikoni atë! Nëse ju doni të ndërtoni markën tuaj personale, ju duhet të jeni vetëvetja. Njerëzit e vlerësojnë autenticitetin kur marrin vendime për blerje. Kjo nuk do të thotë që ju nuk duhet të përpiqeni të jeni personi që idealizoni ose një version më i lumtur apo më i suksesshëm, por kjo do të thotë se duhet të ketë një bazë të së vërtetës dhe të origjinalitetit në fjalët dhe veprat e tua.

4. Të jeni vazhdimisht të qëndrueshëm

Në ditët e sotme, njerëzit janë të bombarduar me mesazhe dhe tregime gjithë ditën dhe gjithë natën. Për të dalluar në këtë zhurmë, duhet të jeni në përputhje me mesazhin tuaj. Vendosni për një stil duke përfshirë ngjyra, logo, misionin etj dhe qëndroni tek to. Mbani standardet tuaja gjithmonë të larta. Provoni metoda të ndryshme të marketingut për të parë se cila nga ato tërheq më shumë trafik dhe konverton më mirë. Shikoni ku konkurrentët tuaj janë duke shpenzuar paratë e tyre, pastaj vendosni nëse duhet të bëni të njëjtën gjë. Nëse ju jeni në përputhje në çdo kohë dhe kudo me audiencën tuaj të synuar, mesazhi juaj do bëjë përshtypje.

5. Shkoni atje dhe shfaquni.

Ju doni angazhim të vërtetë efektiv? Dilni nga shtëpia. Askush nuk e ka ndërtuar ndonjëherë një markë të suksesshme duke qëndruar në shtëpi dhe duke thënë fjalë të mençura. Njerëzit kanë nevojë për veprime! Angazhohu sa më shumë. Tregoje fytyrën tënde! Sa më shumë njerëz t’ju njohin dhe të kenë besim, aq më shumë gjasa ka që ata të provojnë ose të rekomandojnë produktet ose shërbimet tuaja.

80 % e suksesit tregohet, kështu që bëjeni atë!

Burimi: huffingtonpost.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0