"MK Hotel: Lartësojmë Standardet, Hapi i Ri në Rajon" - Business Magazine Albania

“MK Hotel: Lartësojmë Standardet, Hapi i Ri në Rajon”

“MK Hotel, një nga pikat më të shquara të akomodimit në Shqipëri, e cila ka ndërthur cilesinë e lartë me një ndjenjë autentike gjermane. Me një angazhim të përhershëm për inovacionin dhe shërbimin e shkëlqyer,sjellin për shqiptarët trendet më të fundit gjermane, të sofistikuara dhe të zhvilluara në fushën e hotelerisë.

Në qendër të vizionit është premtimi i një zgjerimi të mëtejshëm në rajon. MK Hotel synon të krijojë një hapësirë të veçantë, ku eleganca dhe komoditeti shqiptar takohen me standardet më të larta gjermane. Me kujdes të veçantë për detajet dhe një pasion të vazhdueshëm për përmirësim, premtojmë të sjellim një eksperiencë të jashtëzakonshme të akomodimit për të gjithë vizitorët.

Për ta, zgjerimi në rajon është një udhëtim i ri, ku bashkojnë vlerat kulturore dhe profesionalizmin e MK Hotel me pasurinë dhe diversitetin e rajonit.

Mario Doçi, menaxher pranë këtij hoteli, ndau përvojën e tij të punës dhe ideologjinë e këtij biznesi në  Panairin e Turizmit.      

Cilat janë pikat tuaja të forta që ju diferencojnë në treg?

Fakti që operojmë si një brand gjerman sigurisht na ofron një ndryshueshmëri dhe qasje të veçantë ndaj publikut, duke bërë kështu sektorin turistik të shquhet nga të tjerët. Ne shquhemi për unicitetin tonë, dhe një nga elementët kyç që na bën të jemi të veçantë është shërbimi i ofruar. Çdo aspekt i eksperiencës së klientit është i përcaktuar nga një standard i lartë i shërbimit, duke ofruar një përvojë të jashtëzakonshme dhe të paharrueshme për udhëtarët tanë. Në këtë mënyrë, ne po ndërtojmë një lidhje të thellë me klientët tanë dhe po ndihmojmë në krijuar kujtimet më të bukura dhe të mbresëlënëse për ta udhëhequr sektorin turistik me një vlerë të shtuar.

Sa i përket qasjes suaj të biznesit a mendoni të zgjeroheni në Rajon?

Zgjerimi në rajon është një nga hapat e rradhës për këtë brand gjerman. Ne angazhohemi që gjithmonë të jemi pranë publikut tonë, duke shtrirë prezencën tonë në zona të reja dhe duke ofruar një eksperiencë unike në këto vende. Kjo na mundëson të lidhemi ngushtë me komunitetet lokale dhe të përshtatemi me nevojat e tyre specifike. Ndërtimi i një prezence të qëndrueshme dhe të fuqishme në rajon do të na lejojë të ofrojmë shërbime të personalizuara dhe të përshtatshme për këtë audiencë të re. Kjo strategji e zgjerimit na ndihmon të qëndrojmë në kontakt të ngushtë me klientët tanë dhe të sigurojmë një ndjesi të vazhdueshme të lidhjes me markën tonë.

Një tjetër pikë e fortë e juaja është edhe gastronomia apo jo?

Për ne, përqëndrimi në gatimet tona është një pjesë thelbësore e strategjisë sonë, me synimin për të sjellë një diferencë thelbësore dhe për të bërë ato sa më të veçanta për të gjithë ata që vijnë dhe dëshirojnë të shijojnë një përvojë të pazakonshme gastronomike në një ambjent hoteli unik. Pjatat tona janë krijimtari unike e shefit tonë, dhe secila prej tyre është një përvojë e pasur me shije dhe prezantim estetik.

Ne përdorim vetëm përbërës të freskët dhe cilësore, duke pasur kujdes të veçantë për origjinën dhe cilësinë e tyre. Krijimtaria e shefit shfaqet në çdo element të gatimit, duke siguruar një bashkim harmonik të shijeve dhe formave. Përdorimi i teknikave inovative dhe prezantimi i pjatave në një mënyrë të veçantë, bëjnë që secila vijë e kuzhinës sonë të jetë një përvojë artistike për shijen dhe sytë.

Synimi ynë është të ofrojmë një gastronomi të jashtëzakonshme, që do të lërë një mbresa të paharrueshme në kujtesën e vizitorëve tanë. Përmes kësaj angazhimi për cilësi dhe kreativitet në gatime, ne shpresojmë të krijojmë një eksperiencë të pashuar për ata që zgjedhin të shijojnë kuzhinën tonë unike në këtë hotel të veçantë.

 

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0