Historia pas Rolex-it: si lindi “perandoria” e orës? - Business Magazine Albania

Historia pas Rolex-it: si lindi “perandoria” e orës?

~4 minuta lexim

Është fakt që kompania e famshme e orëve Rolex është një nga shembujt më tregues të markave luksoze në mbarë botën.

Lindja e një marke premium

Edhe pse Rolex është një markë zvicerane premium e orëve, ajo u themelua në Britani, konkretisht, në Londër në vitin 1905. Fillimisht quhej Wilsdorf and Davis (W&D), pasi ishte në pronësi të biznesmenit Hans Wilsdorf dhe kunatit të tij Alfred Davis.

Në vitin 1908, Willesdorf donte një emër tjetër për kompaninë e tij. Kështu ai regjistroi Rolex si markën tregtare të biznesit të tij. Në vitin 1910, kompania fitoi, për herë të parë, çmimin për aftësi të jashtëzakonshme kronometrike në Vjenë. Ndaj, marka ka arritur të bëhet një nga më të mirat në fushën e saj, falë epërsisë së saj kronometrike.

Në fakt, sipas asaj që raportohet, Rolex Watch Co. Ltd më vonë, ajo u regjistrua si MontresRolex SA në Gjenevë për shkak të taksave të larta të pasluftës të vendosura mbi mallrat e luksit. Në të njëjtën kohë, marka Montres Rolex SA zhvendosi bazën e saj të operacioneve në Gjenevë, Zvicër. Më pas u riemërua, Rolex SA.

Zhvillimi dhe progresi

Kur Hans Wilsdorf themeloi kompaninë e tij, ai kishte një përpjekje specifike për atë që donte të përfaqësonin orët e dorës që ai krijoi. Filozofia e kompanisë ishte që orët duhet të jenë pjesë integrale e jetës së pronarëve të tyre.

Edhe kur Rolex arriti këtë qëllim të veçantë, pronari i tij donte më shumë. Ai donte që produktet e kompanisë së tij të famshme të performonin jashtëzakonisht mirë, pavarësisht nga mjedisi në të cilin ndodhen. Ky fakt çoi në krijimin e markës Oyster Rolex, një nga markat e para të orëve dore të papërshkueshme nga uji. Kjo lëvizje ndryshoi lojën për Rolex njëherë e përgjithmonë.

Gjatë 50 viteve pasuese, u lëshuan shumë linja të orëve Rolex. Çdo koleksion i firmave Rolex ka qenë i jashtëzakonshëm. Ndërkohë, Wilsdorf gjeti disi kohë për të krijuar një markë binjake, markën Tudor. Marka e re u themelua rreth vitit 1946 me synimin për të zhvilluar një markë orash më pak luksoze, por në të njëjtën kohë me cilësi të lartë, me çmime më të ulëta.

Fondacioni Hans Wilsdorf

Ndërsa ende mund të pyesni veten se si emri jofitimprurës lidhet me një markë si Rolex SA që shet ora luksoze me çmime të shtrenjta, duhet të vini re se Fondacioni Hans Wilsdorf u themelua në vitin 1944 kur vdiq gruaja e Wilsdorf. Pas vdekjes së saj, Wilsdorf transferoi të gjitha aksionet e tij si pronar i vetëm nga Rolex SA te Fondacioni Hans Wilsdorf i cili është i autorizuar nga qeveria zvicerane për të vepruar si një fondacion bamirësie. Në këtë mënyrë ai përjashtohet nga pagimi i taksave.

Organizatë jofitimprurëse

Rolex mund të konsiderohet si një nga organizatat jofitimprurëse më të mëdha në botë, por kjo nuk do të thotë se kompania e famshme e orëve nuk nxjerr fitim, por se nuk është e interesuar të bëjë fitim. Në fakt, Rolex SA shpenzon pjesën më të rëndësishme të fitimeve të saj për bamirësi dhe jo për pagesa dhe pagesa bonus për aksionerët dhe drejtuesit, ndryshe nga markat e tjera luksoze. bobswatches

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0