Vlera që sillni lidhet drejtpërdrejt me aftësitë që keni zhvilluar. Sa më shumë aftësi të zhvilloni, aq më shumë vlerë mund të sillni. Sa më shumë vlerë t’u sillni klientëve ose organizatës tuaj, aq më shumë do të jeni në gjendje të fitoni. Vlera, aftësitë dhe fitimet janë miqtë më të mirë të njëri-tjetrit.
Mendoj se të gjithë mund të pajtohemi se mjekët, avokatët ose inxhinierët janë profesionistë me të ardhura të larta, por këto aftësi nuk mund të mësohen thjesht në kohën tuaj të lirë pa një arsim formal.
Krijimi i përmbajtjes
Ne jetojmë në një ekonomi krijuese. Disa nga yjet më të mëdhenj të sotëm janë YouTubers, transmetuesit e Twitch ose influencuesit në Instagram. Në fakt, mesatarisht, shpenzojmë më shumë kohë çdo ditë duke konsumuar media dixhitale (të tilla si YouTube ose podcast) sesa mediat tradicionale (si TV ose radio). Ka shumë para për të bërë në ekonominë e krijuesve. Dhe jo, nuk ju duhen 100 mijë ndjekës për të fituar para në internet.
Edhe pse çdokush mund të hapë një kanal në YouTube ose të publikojë në Medium, krijimi i përmbajtjes është një aftësi që duhet ta zhvilloni. Videot ose artikujt tuaj të parë ka të ngjarë të thithin dhe të kenë zero shikime dhe nuk ka problem.
Gjëja e rëndësishme është që ju të filloni duke zhvilluar aftësitë tuaja për krijimin e përmbajtjes. Ju jeni bashkuar me ekonominë e krijuesve. Në ditët e sotme, ekziston një platformë për çdo lloj përmbajtje – qoftë video, blogje, audio ose imazhe. Kur të filloni, ju rekomandoj të nisni me krijimin e përmbajtjes që përshtatet me forcat tuaja natyrore.
Nëse nuk jeni aq i mirë para një kamere, por jeni një shkrimtar vërtet i mirë, mos bëni video në YouTube ose TikTok, por bashkohuni me Medium, Twitter ose LinkedIn. Dhe nëse nuk jeni aq i mirë për një shkrimtar, por mund t’i mbani njerëzit të lidhur me tregimet tuaja, filloni një podcast ose shfaqje në YouTube. Sa më shumë të luani me pikat tuaja të forta, aq më shpejt do të fitoni shikime dhe ndjekës. Sa më shumë shikime dhe ndjekës, aq më shumë para do të fitoni.
Marketingu
Çdo biznes ka nevojë për marketing. Kjo do të thotë se ka shumë kërkesë për marketerë të përgatitur. Pavarësisht nëse po flasim për ekspertë të markës, specialistë reklamash, marketerë dixhitalë ose marketerë të përmbajtjes. Marketingu është një pjesë thelbësore e çdo biznesi. Nuk mjafton vetëm të kesh produkte ose shërbime të mira, të duhet një marketing i mirë për t’u rritur. Pa marketing, klientët tuaj potencialë as nuk do ta kuptojnë se ekzistoni. Si mund të blejnë njerëzit nga ju kur ata as nuk e dinë që ekzistoni?
Meqenëse marketingu është mjaft i gjerë, së pari përqëndrohuni në një nën-aftësi specifike të marketingut, për shembull:
- Branding
- Content Marketing
- Advertising
- Social Media Marketing
- Marketingu B2B
- SEO Marketing
- Email Marketing
Unë kam studiuar marketing në universitet, por mësova shumë më tepër nga vetë-studimi që bëra në kohën time të lirë. Shumë nga marketerët më të mirë nuk kanë një diplomë marketingu. Në vend të kësaj, ju mund të mësoni marketing duke lexuar libra nga marketerë të suksesshëm ose sipërmarrës që flasin nga përvoja reale, duke ndjekur kurse marketingu në internet (nga SkillShare, për shembull) dhe duke studiuar strategjitë e marketingut të markave më të suksesshme të këtij momenti.
Për më tepër, nuk ka mësues më të mirë se përvoja e botës reale. Merrni parasysh të filloni të zbatoni mësimet tuaja të marketingut. Në përgjithësi, marketingu është një aftësi me të ardhura të larta, pavarësisht nëse punoni për veten tuaj ose për një punëdhënës. Marketingu më i mirë është i barabartë me më shumë shitje, është kaq e thjeshtë.
Shitjet
Shumica e kompanive kanë nevojë për marketerë të shkëlqyer dhe shitës me cilësi të lartë. Mbani mend, shitjet dhe marketingu nuk janë saktësisht të njëjta. Të jesh një shitës i mirë nuk do të thotë domosdoshmërisht se je një marketer i mirë dhe anasjelltas.
Për shembull, mund të jeni të shkëlqyeshëm në krijimin e reklamave, por mund të mos jeni aq të shkëlqyeshëm në një bisedë shitje një-me-një, në të cilën duhet të konvertoni një person në një klient. Mund të jeni të shkëlqyeshëm në ndërtimin e një marke, por jo aq të mirë në krijimin e kanaleve të shitjeve me konvertim të lartë. Është një lojë ndryshe.
Zhvillimi i aftësive tuaja të shitjes nuk ndodh në universitet. Është shumë e thatë dhe teorike për t’ju mësuar shitjet. Në vend të kësaj, lexoni disa libra nga disa nga shitësit më të mirë dhe zbatoni këshillat e tyre në jetën reale sa më shpejt të jetë e mundur.
Në përgjithësi, kur të jeni të shkëlqyer në shitje, do të keni kërkesë të lartë nga shumë biznese. Meqenëse aftësia juaj ndihmon drejtpërdrejt në përmirësimin e rezultateve të një kompanie, ju mund të prisni të ardhura të mira, qoftë në komisione shtesë apo një pagesë të majme.
Copywriting
Copywriting është arti i të shkruarit në mënyrë bindëse në mënyrë që lexuesit të kenë më shumë gjasa të kryejnë një veprim të caktuar. Përdoret kryesisht në faqet e shitjeve për të kthyer lexuesit në klientë, por mund të përdoret gjithashtu për t’i kthyer lexuesit në abonentë ose ndjekës.
Copywriting është një aftësi shumë e vlefshme, sepse tenton të rrisë drejtpërdrejt shitjet e një biznesi, qoftë i juaji apo ai për të cilin punoni. Sa më bindës shkrimi juaj, aq më shumë para do të fitoni.
Çdo krijues i përmbajtjes, shkrimtar ose marketer duhet të mësojë të paktën bazat e copywriting. Pavarësisht nëse jeni duke shitur një produkt apo jo, copywriting do të përmirësojë cilësinë e përgjithshme të shkrimit tuaj dhe do ta bëjë përmbajtjen më tërheqëse për lexuesin.
Financat personale dhe Investimi
Unë besoj se të gjithë duhet të mësojnë për financat personale dhe investimin. Është një aspekt kaq thelbësor i jetës sonë, pavarësisht nëse na pëlqen apo jo. Më habit fakti që edhe sot e kësaj dite nuk mësohet ende në shkollë për këtë.
Megjithatë, ne të gjithë duhet të merremi me paratë. Dhe sa më mirë t’i kuptoni, aq më shumë do të bëni dhe mbani. Prandaj, të mësuarit për financat personale dhe investimin është një nga aftësitë më të vlefshme me të ardhura të larta për t’u zhvilluar.
Mungesa e edukimit financiar global është mjaft e dëmshme për shumicën prej nesh. Është koha për ta ndryshuar atë.
Për fat të mirë, menaxhimi i parave nuk është një shkencë e vështirë. Është një aftësi që mund ta zhvilloni lehtësisht në kohën tuaj të lirë duke lexuar libra nga investitorët më të suksesshëm. Duke ndjekur vetëm disa rregulla të thjeshta, mund të ndryshoni plotësisht të ardhmen tuaj financiare. Gjëja më e vështirë për financat personale dhe investimin është terminologjia e përdorur. Bota e investimeve përdor me qëllim terma komplekse për gjëra relativisht të thjeshta për ta bërë atë të duket si shkencë e lartë. Është thelbësore të mësoni të gjithë këto terma dhe të bëheni të arsimuar financiarisht.
Duke e bërë gjithçka super të komplikuar dhe frikësuese, menaxherët e investimeve shpresojnë që ju të keni shumë frikë të investoni vetë dhe në vend të kësaj t’ua dorëzoni atyre paratë tuaja. Si rezultat, ata përfitojnë shumë nga trajtimi i parave tuaja, pavarësisht se afërsisht 80% e menaxherëve aktivë financiarë nuk performojnë mirë një portofol të fondeve të indeksit pasiv.
Në përgjithësi, merrni kontrollin e plotë mbi paratë tuaja dhe mësoni gjithçka rreth financave personale dhe investimeve. Mësoni rreth kursimeve, inflacionit, aksioneve, fondeve të indeksit, kriptove, pasurive të paluajtshme dhe po, taksave. Zotërimi i këtyre aftësive financiare mund të jetë vërtet ndryshim i jetës.
Lexoni: Si ndikon në të vërtetë Coca-Cola tek ekonomia e vendit?
Video Production
Qoftë në marketing, krijimin e përmbajtjes ose aspekte të tjera të biznesit, video production po bëhet gjithnjë e më i rëndësishëm. Duke qenë se zakonisht është një detyrë që kërkon shumë kohë dhe aftësi shumë specifike, është një nga detyrat e para për të cilat kompanitë punësojnë freelancers. Në përgjithësi, prodhimi i videove është një aftësi me të ardhura të larta, sepse kërkon aftësi unike. Qoftë redaktimi i videove për kurse online, prodhimi i reklamave video, apo çdo formë tjetër prodhimi video, është në kërkesë të lartë.
Graphic Design
Ashtu si prodhimi i videove, graphic design është një aftësi kaq specifike saqë kërkohet shumë. Pavarësisht nëse është dizejnimi i logove, aseteve të marketingut vizual, apo edhe prezantimeve në PowerPoint, kur mund të bëni dizajne të bukura, kjo priret të kompensohet shumë.
Kodimi
Në një mjedis biznesi që po bëhet gjithnjë e më digjital, kodimi bëhet një aftësi gjithnjë e më e vlefshme. Në ditët e sotme, shumica e bizneseve kanë nevojë për një aplikacion, faqe interneti ose program softuerik dhe ata janë të gatshëm të shpenzojnë shumë para për të.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.